• Ik heb een hekel aan Tom&Bill. Ik vind ze arrogant. Bovendien vind ik Tom een wannabe gangster en Bill.. tja.. homoseksueel bezig. In ieder geval erg meisjesachtig. En wat is jouw mening over hen?

    Ruzie kan gebeuren, maar stoor mij er niet mee aub =].


    Life is hard and then we die

    (...)

    Nouw, ik ben eerder bang, dat we toe moeten kijken, hoe tom Bill neemt, en wij er zo tussen liggen, en aandagt proberen te krijegen


    nee joh,
    Tom neemt je langs achter want daar is ie goed in ( vanwege Billientje) en Bill is een beginner en neemt je van voor,
    niet veel van het ding verwachte maar pas op voor Tom ik heb 2 dage mank gelopen O.O


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Nouw, ik ben eerder bang, dat we toe moeten kijken, hoe tom Bill neemt, en wij er zo tussen liggen, en aandagt proberen te krijegen


    Ja, dat weet ik wel zeker. o-o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    laat ik mijn mening dan eens uiten, ik vind je heel aardig, ik wil niet kinderachtig gaan doen, en ik ben ook niet zown fan dat hysterisch gilt, of sex met 1 van die jongens wilt. ik ben gewoon fan maar dan wil ik graag dit even kwijt.

    Ik heb een hekel aan Jou. Ik vind je arrogant. Bovendien vind ik je een wannabe gangster en tja.. homoseksueel bezig. In ieder geval erg meisjesachtig. (:

    KUSJEEE x.


    o.o Oké dan!
    Dat zeg je omdat iemand zo'n topic opricht?
    Nee, doe je goed hoor! -AHUM-


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    He wtf xD? Ben ik nou scheef of schrijven hier 2 meiden precies hetzelfde XD?


    Life is hard and then we die

    (...)

    nee joh,
    Tom neemt je langs achter want daar is ie goed in ( vanwege Billientje) en Bill is een beginner en neemt je van voor,
    niet veel van het ding verwachte maar pas op voor Tom ik heb 2 dage mank gelopen O.O


    ohoh O.O


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je bent niet scheef!


    Your make-up is terrible

    He wtf xD? Ben ik nou scheef of schrijven hier 2 meiden precies hetzelfde XD?

    Hoe bedoel je? x)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    NIKKI! Ik kan je niet zien vanaf hier =O de tjalkstraat ligt ervoor xD


    Life is hard and then we die

    (...)


    Gelukkig. :'D
    Maar zijn de maaltijden eigelijk wel inbegrepen? :O


    Nouw,, daar heb ik nog niet over na gedagt, ik neem voor de zekerheid wel een reep Cocola mee, en als Bill en Tom dan elaan met elkaar bezig zijn, gebruik ik diie wel als Dildo ofzo^^


    Dunno ><

    Whaha ik ga zwaaien! kijk goed!


    Your make-up is terrible

    maaltijden zijn in begrepen ^^,
    en condooms ook,
    aalleen moet je je eige dildo meeneme -__-,
    Billientje valt tegen dus voor de zekerheid


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)
    Hoe bedoel je? x)
    Die twee meiden die mij een wannabe gangster, hoer, homoseksueel en aardig tegelijk vinden =]?


    Life is hard and then we die

    Ik heb een hekel aan Jou.. Ik vind je arrogant. Bovendien vind ik jou een arrogante trut en dan.. tja.. Ik vind je ook een hoer.. En dat is mijn mening.

    Bovendien,
    Tom en Bill zijn kei lekker, heb het maar lekker te accpeteren..


    Amg. ._.
    Je kent ons niet eens, dus die mening slaat nergens op. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Whaha ik ga zwaaien! kijk goed!

    Jullie zijn echt fucking droog bezig! x)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Jullie zijn echt fucking droog bezig! x)
    IK KAN JE NIET ZIEN! De tjalkstraat ligt ervoor xD


    Life is hard and then we die