• This topic is just for talking about the RPG and about nothing.

    Praattopic 2.
    Rollentopic
    Rollentopic 2
    Rollenstory
    Topic 1.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rider schreef:
    (...)

    Vaag... mijn hond heeft wel een keer een vogeltje doodgebeten, toen twee katten met het arme beestje aan het spelen waren. Dus die heeft hij eigenlijk uit zijn lijden verlost. Maar hij heeft het vogeltje nooit opgegeten... :')

    En Molly is schattig c:


    het enige dat ik weet dat hij echt pasgeboren kittens heeft opgegeten. En ik vond het alleen maar dood eng toen ik het hoorde xD
    Haha thanks.
    Zelf is het een van de jongste foto's die we van molly hebben. Ik heb er nog 1tje van toen we haar echt net hadden. Ik ga die is ff zoeken trouwens want hij si echt te schattig voor woorden xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mijn topics (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Btw, SeaWaves,-even op een reactie van een tijdje terug- kijk jij The Vampire Diaries??

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 23:01 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    ik ben ook me katten al aan het verzamelen :')

    Btw, SeaWaves, kijk jij The Vampire Diaries??


    Af en toe, D: Ik heb zelf niet de aller grootste voorliefde voor vampiers. Maar TVD is wel nice :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Af en toe, D: Ik heb zelf niet de aller grootste voorliefde voor vampiers. Maar TVD is wel nice :')


    Oke, dan begrijp ik niet dat je Ian niet knap vind x'D
    Ik vond ehm eerst ook niks, maar toen begon ik aan TVD, en then I was like: Damn.. he's Cute&Hot&Sexy&FkkngPerfect!


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Oke, dan begrijp ik niet dat je Ian niet knap vind x'D
    Ik vond ehm eerst ook niks, maar toen begon ik aan TVD, en then I was like: Damn.. he's Cute&Hot&Sexy&FkkngPerfect!


    Geen flauw idee. Hij heeft wel iets ^.^maar ik vind hem niet geweldig hot ofzo..... xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Roww schreef:
    (...)

    Oke, dan begrijp ik niet dat je Ian niet knap vind x'D
    Ik vond ehm eerst ook niks, maar toen begon ik aan TVD, en then I was like: Damn.. he's Cute&Hot&Sexy&FkkngPerfect!


    Dat was bij mij ook zo! Ik vond hem eerst lelijk... Anyway, ben toch gestopt met TVD, ze waren Damon aan het verpesten door heel dat Elenagedoe and Elena was making me want to vomit. Just like Bonnie. Ugh, ik haat dat kind echt. ><. Jeremy moet met Anna of whatever her name was, niet met Bonnie. D: Bonnie sucks. D:


    help

    Wtf
    De poedel van mijn moeder heette Bonnie :').xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hylla schreef:
    (...)

    Dat was bij mij ook zo! Ik vond hem eerst lelijk... Anyway, ben toch gestopt met TVD, ze waren Damon aan het verpesten door heel dat Elenagedoe and Elena was making me want to vomit. Just like Bonnie. Ugh, ik haat dat kind echt. ><. Jeremy moet met Anna of whatever her name was, niet met Bonnie. D: Bonnie sucks. D:


    Ik ben ook gestopt met kijken, hoewel ik twijfel om toch weer door te gaan aangezien ik dus de hele tijd aan krijg te horen dat ik het allemaal niet weet, omdat ik het niet meer kijk van een paar vriendinnen. Super irritant. Maar ze hebben Damon echt verpest en hij was samen met Elijah, die er bijna niet meer in voor komt, mijn favo personage. Hoewel Caroline en Claus ook super schattig zijn, maar Tyler verpestte dat weer de hele tijd -_-. Het enige wat ik in de laatste aflevering die ik nog gekeken heb leuk vond, was dat Katherine terug was, want zij is cool. Ik vind dat Nina dat veel leuker doet dan Elena.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ik ben ook gestopt met kijken, hoewel ik twijfel om toch weer door te gaan aangezien ik dus de hele tijd aan krijg te horen dat ik het allemaal niet weet, omdat ik het niet meer kijk van een paar vriendinnen. Super irritant. Maar ze hebben Damon echt verpest en hij was samen met Elijah, die er bijna niet meer in voor komt, mijn favo personage. Hoewel Caroline en Claus ook super schattig zijn, maar Tyler verpestte dat weer de hele tijd -_-. Het enige wat ik in de laatste aflevering die ik nog gekeken heb leuk vond, was dat Katherine terug was, want zij is cool. Ik vind dat Nina dat veel leuker doet dan Elena.


    Caroline en Claus?? Heb ik iets gemist? x'D
    Welke aflevering ben jij gestopt dan?? d:
    En ja, Damon word een beetje verpest :c
    Weetje, door Damon moet ik altijd huilen, hij houdt van elena, maar zij moet soms niks van hem hebben :c
    Biatch..
    Als ik Elena was dan had ik het wel geweten :')
    Bye Stefan! Hellooooow Damon :3


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Caroline en Claus?? Heb ik iets gemist? x'D
    Welke aflevering ben jij gestopt dan?? d:
    En ja, Damon word een beetje verpest :c
    Weetje, door Damon moet ik altijd huilen, hij houdt van elena, maar zij moet soms niks van hem hebben :c
    Biatch..
    Als ik Elena was dan had ik het wel geweten :')
    Bye Stefan! Hellooooow Damon :3


    Wacht, kijk jij op internet of op tv?

    Edit: ik ben geloof ik ergens in seizoen vier gestopt

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 0:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Oh, ik kijk op internet want ik weet niet waar ik het op Tv moet zoeken en ben pas net begonnen met kijken, vorige week ofzo x'D
    Ben bij seizoen twee aflevering elf x')


    Little do you know

    Ben ik de enige die TVD niet volgt? ...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SweetCheeks schreef:
    Ben ik de enige die TVD niet volgt? ...


    Ik kijk het ook niet hoor ;D
    Alleen heel soms maar ik snap er geen haar van xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb een keer 1 aflevering gezien, toen vond ik het niks aan x'D
    Maar dat was een aflevering van seizoen twee en de rest had ik nooit gezien, nu ik alles volg snap ik het wel d:


    Little do you know