• This topic is just for talking about the RPG and about nothing.

    Praattopic 2.
    Rollentopic
    Rollentopic 2
    Rollenstory
    Topic 1.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik twijfel over de naam van mijn Slytherin girl, ik heb namelijk twee namen in gedachten maar ik kan niet kiezen... Help? XD. Caitlin of Aislinn?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SweetCheeks schreef:
    Ik twijfel over de naam van mijn Slytherin girl, ik heb namelijk twee namen in gedachten maar ik kan niet kiezen... Help? XD. Caitlin of Aislinn?


    Caitlin ^^ Maar ik heb iets met de naam Catherine dus dan begrijp je al snel waarom ik dat zeg xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Caitlin ^^ Maar ik heb iets met de naam Catherine dus dan begrijp je al snel waarom ik dat zeg xD


    Haha XD. Waarschijnlijk ga ik dan Caitlin doen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SweetCheeks schreef:
    (...)

    Haha XD. Waarschijnlijk ga ik dan Caitlin doen.


    :D Ik wil Catherine echt als de 2de naam doen als ik een kind krijg. -dat wel natuurlijk een meisje is uiteraard.- xD Als het een jongen is zou dat vreemd zijn xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lol, ik heb een personage die Cailyn heet x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Lol, ik heb een personage die Cailyn heet x'D


    Waaaaah. Misschien moet ik het dan maar niet doen, haha. Maar dan weet ik geen namen meer ik ben echt dom op het gebied van namen


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SeaWaves schreef:
    (...)

    :D Ik wil Catherine echt als de 2de naam doen als ik een kind krijg. -dat wel natuurlijk een meisje is uiteraard.- xD Als het een jongen is zou dat vreemd zijn xD


    Lol ik zie het al helemaal voor me, dan doop je je zoon, staat er Sam (effe voorbeeld weet ik veel xd) Catherine en dan je achternaam. XD


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SweetCheeks schreef:
    (...)

    Waaaaah. Misschien moet ik het dan maar niet doen, haha. Maar dan weet ik geen namen meer ik ben echt dom op het gebied van namen

    Hier staan een aantal namen sites ^-^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Macabre schreef:
    (...)
    Hahahahahaha volgens mij heb ik dat ook :W:W:W


    Volgens mij is iedereens schrijfstijl in deze rpg geëvolueerd.


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Volgens mij is iedereens schrijfstijl in deze rpg geëvolueerd.

    Ja haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SeaWaves schreef:
    (...)

    :D Ik wil Catherine echt als de 2de naam doen als ik een kind krijg. -dat wel natuurlijk een meisje is uiteraard.- xD Als het een jongen is zou dat vreemd zijn xD


    Lol, mijn moeder het Catharina 'Karin', dus als ik een dochter krijg, zal ze waarschijnlijk ook wel zo'n soort naam krijgen. Ligt natuurlijk wel aan de mening van de vader


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil mijn kind (maakt niet uit wat het word) een originele, maar toch geen rare naam geven.
    Gaat nog héél lang duren tho, ik wil niet nu al een kind ;'D. Tenminste, dat zou enorm raar zijn voor een 12-jarige.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 13:13 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SweetCheeks schreef:
    (...)

    Lol ik zie het al helemaal voor me, dan doop je je zoon, staat er Sam (effe voorbeeld weet ik veel xd) Catherine en dan je achternaam. XD


    Ow alsjeblieft wat heef iedereen toch met Sam(antha)? D: Op waar staat nou is een keertje geen Sam? Oke sorry ik ben een beetje geërgerd herdoor aangezien Samantha me echte eerste naam is en lanzamerhand meer spijt dat ik me 3de naam heb gekozen als voornaam D:
    Maar ja ik zie het voor me xD Nee ik zou echt graag als voor naam Felice ofzo willen geven of Jacelyn. Ik weet echt niet waarom. Gwendolyn lijkt me ook nog wel mooi maar dat is het xD Sowieso niet Jade of iets in die richting xD

    Oke nadat jullie mijn hele gezeik hebben gehoord. Ik ga verder aan Jay xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SweetCheeks schreef:
    Ik wil mijn kind (maakt niet uit wat het word) een originele, maar toch geen rare naam geven.
    Gaat nog héél lang duren tho, ik wil niet nu al een kind ;'D. Tenminste, dat zou enorm raar zijn voor een 12-jarige.


    Haha ik zou ook niet willen. Wacht ff een filmpje opzoeken.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik zou denk ik ook letten op de betekenis van de naam, aangezien ik dat altijd doe, wanneer ik namen kies voor mijn personages. Waarschijnlijk haal ik de naam sws van babybytes. Die site is mijn redding wanneer ik namen moet bedenken :p


    Happy Birthday my Potter!