• This topic is just for talking about the RPG and about nothing.

    Praattopic 2.
    Rollentopic
    Rollentopic 2
    Rollenstory
    Topic 1.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Roww schreef:
    Oké..
    Ik dacht dat Bart Baker een grapje maakte met zijn Parody van 'What about Love' van Austin Mahone..
    Hij danste als een aap in die clip, maar toen keek ik de echte van Austin..
    Bart baker deed dezelfde clip, maar gewoon andere tekst.. Ik vind de Bart Baker versie beter dan die van Austin, want die tekst van Bart past er gewoon meer bij.. echt, serieus, ik dacht dat hij gewoon maar een clip maakte.. en debiel danste om Austin belachelijk te maken.. Maar Austin maakt zichzelf al belachelijk..
    Echt, welke zanger gaat er nu zó dansen in een fkkng muziek video?!

    Hahah hij dus x'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Misschien een super irritant verzoek, maar zou iemand mij misschien een soort van mini samenvatting achtig iets kunnen geven van wat er vorig jaar allemaal is gebeurd? Want ik was begonnen met het doorlezen van die topics, maar dat is echt een onbegonnen werk :')


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Misschien een super irritant verzoek, maar zou iemand mij misschien een soort van mini samenvatting achtig iets kunnen geven van wat er vorig jaar allemaal is gebeurd? Want ik was begonnen met het doorlezen van die topics, maar dat is echt een onbegonnen werk :')

    Ja dat is inderdaad onbegonnen werk hahah, maar ik weet het eerlijk gezegd niet echt meer, maar ik denk niet dat je het nodig hebt omdat de meeste het niet echt meer weten en hun personages voor een groot deel helemaal opnieuw maken :'3 er staat wel een korte samenvatting wat er met Serpen is gebeurt in zijn geschiedenis, daar kan je misschien even kijken (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja dat is inderdaad onbegonnen werk hahah, maar ik weet het eerlijk gezegd niet echt meer, maar ik denk niet dat je het nodig hebt omdat de meeste het niet echt meer weten en hun personages voor een groot deel helemaal opnieuw maken :'3 er staat wel een korte samenvatting wat er met Serpen is gebeurt in zijn geschiedenis, daar kan je misschien even kijken (:


    Ja, dat heb ik al gelezen. Vandaar dat ik mij afvroeg of er dus nog meer belangrijke informatie is over al bestaande rollen enzo. Maar als ik iets niet snap of zo tijdens het RPGen zelf, vraag ik het anders dan wel.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ja, dat heb ik al gelezen. Vandaar dat ik mij afvroeg of er dus nog meer belangrijke informatie is over al bestaande rollen enzo. Maar als ik iets niet snap of zo tijdens het RPGen zelf, vraag ik het anders dan wel.

    Dat is goed (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn topics.


    help

    Rider schreef:
    Misschien een super irritant verzoek, maar zou iemand mij misschien een soort van mini samenvatting achtig iets kunnen geven van wat er vorig jaar allemaal is gebeurd? Want ik was begonnen met het doorlezen van die topics, maar dat is echt een onbegonnen werk :')


    Van mijn perso's was het allemaal eerder persoonlijk. Moet je dat ook weten? :'D


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Van mijn perso's was het allemaal eerder persoonlijk. Moet je dat ook weten? :'D


    Meh, ik vraag dingen, wanneer ik het wil weten, want het schijnt niet echt nodig te zijn. Maar dán eis ik wel antwoord :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Van mij kun je altijd antwoord verwachten als ik het weet d:
    Ik ben er al bij sinds topic 13 van dus ik weet wel een hoop x'D
    Maar vanaf nu lees ik ook de andere reacties, dat deed ik eerst niet :')
    Qua RPG'en ben ik enorm vooruit gegaan x'D


    Little do you know

    yo


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oké, ik ben er dus achter gekomen dat de vorige keer mijn personages niet eens het kasteel hebben gehaald. Lawl.


    That is a perfect copy of reality.

    Ohmygosh. My characters were idiots. O.o


    help

    Hylla schreef:
    Ohmygosh. My characters were idiots. O.o

    Nieeett. Ze waren grappig, haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Paradises schreef:
    (...)
    Nieeett. Ze waren grappig, haha.


    Ik vind ze irritant. :') Ze zuchten teveel. In de laatste topics schrijf ik ietsje beter, denk ik. :')


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Ik vind ze irritant. :') Ze zuchten teveel. In de laatste topics schrijf ik ietsje beter, denk ik. :')

    Hahahahahaha volgens mij heb ik dat ook :W:W:W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''