• This topic is just for talking about the RPG and about nothing.

    Praattopic 2.
    Rollentopic
    Rollentopic 2
    Rollenstory
    Topic 1.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rider schreef:
    (...)

    Ik ben ook gestopt met kijken, hoewel ik twijfel om toch weer door te gaan aangezien ik dus de hele tijd aan krijg te horen dat ik het allemaal niet weet, omdat ik het niet meer kijk van een paar vriendinnen. Super irritant. Maar ze hebben Damon echt verpest en hij was samen met Elijah, die er bijna niet meer in voor komt, mijn favo personage. Hoewel Caroline en Claus ook super schattig zijn, maar Tyler verpestte dat weer de hele tijd -_-. Het enige wat ik in de laatste aflevering die ik nog gekeken heb leuk vond, was dat Katherine terug was, want zij is cool. Ik vind dat Nina dat veel leuker doet dan Elena.


    Elena zucht echt zó ongelofelijk veel. Ik zat nog niet bij Klaroline, maar ik ship ze wel. ^^
    Elijah is zo awesome! Met dat raam in de eerste aflevering dat hij voorkwam. Ik vond Rose ook awesome, zij moest bij Damon zijn gebleven. :c


    help

    Ik ben gestopt met kijken na een plottwist die ik klote vond. Kutserie. >:c
    En ik hou van Elijah. En Klaus.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mijn topics


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hylla schreef:
    (...)

    Elena zucht echt zó ongelofelijk veel. Ik zat nog niet bij Klaroline, maar ik ship ze wel. ^^
    Elijah is zo awesome! Met dat raam in de eerste aflevering dat hij voorkwam. Ik vond Rose ook awesome, zij moest bij Damon zijn gebleven. :c


    Ja ik bedoel met Klaroline ook niet dat ze samen zijn hoor. Ik ship ze gewoon alleen Tyler zit in de weg dus hem vind ik irritant. En dat is nu al teveel afleveringen zo. Het zou gewoon zo leuk zijn, als Caroline toe zou geven c:


    Happy Birthday my Potter!

    Even benadrukken dat ik 02-09 aug weg ben


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben weg van 11 tot 18 aug.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Haha, door al dat gepraat over TVD van wat er verder gaat gebeuren word ik nieuwsgierig x'D
    Maar snel verder kijken :')
    Ik hoop echter niet dat het voor mij ook uiteindelijk niks aan word, want dan heb ik mijn tijd eraan verkloot xp


    Little do you know

    Is Lucy Hale al gefaceclaimt? XD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Voor zover ik weet niet, moet je maar even bij de rollenstory kijken d:


    Little do you know

    Rider schreef:
    (...)

    Ja ik bedoel met Klaroline ook niet dat ze samen zijn hoor. Ik ship ze gewoon alleen Tyler zit in de weg dus hem vind ik irritant. En dat is nu al teveel afleveringen zo. Het zou gewoon zo leuk zijn, als Caroline toe zou geven c:

    Ik Ship Klaroline ook, daarom ben ik gestopt met kijken. :/ ik zeg maar niks meer, spoilers zijn niet leuk, hahahha


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    *Denkt : Gaat we ooit nog ergens anders over praten? *
    Btw ik ga verder aan Jay nadat ik heb geslapen. Aangezien ik nu moe ben en het hier ook tijdsverschil heb. Btw Rafael plug ik ook ergens morgen ochtend neer dus voor jullie vanavond ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Macabre schreef:
    (...)
    Ik Ship Klaroline ook, daarom ben ik gestopt met kijken. :/ ik zeg maar niks meer, spoilers zijn niet leuk, hahahha


    Haha d:
    Klopt x'd
    Ik word echt confused door al die spoilers hier x'D
    Ik ben nog lang zo ver niet dus ja :')


    Little do you know

    Misschien ga ik mijn Slytherin girl een mudblood maken... ;o En dan dat niemand weet dat ze een mudblood is. Mag dat eigenlijk wel?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 17:49 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lol, mijn rollen voor Jake en Adam hebben precies hetzelfde aantal woorden x'D


    Little do you know

    Lol, Het Rollentopic zit vol x'D
    Tis letterlijk vol gespamt terwijl het Praattopic dood is x'p


    Little do you know