Titel: He thinks he can use me
Writers: Liz1Dxx
#Hoofdstukjes: 31(verhaal is nog lopend)
Inleiding/proloog/samenvatting: Niall Horan, is de coolste van de school. Iedereen wil bevriend met hem zijn. Iedereen vindt hem geweldig. Iedereen behalve ik.
Hij denkt dat hij alles kan krijgen, maar dat is niet zo.
Waarom je denkt dat ik dit moet lezen: Mijn verhaal is niet zoals alle anderen. In het begin lijkt het misschien allemaal op een typische badboy story waar het ene meisje toch verliefd wordt op de badboy en zo verder, maar hier is dat niet zo.
Link: He thinks he can use me
Ik heb nog een verhaal, misschien zou je dat willen lezen?
Titel: A dream costs nothing unless you want it to come true ft. Niall Horan
Writers: Liz1Dxx en MilaaHoranx
#Hoofdstukjes: 55 (verhaal is nog lopend)
Inleiding/proloog/samenvatting: I made a lot of mistakes in the past, I don't want to make them again, but everytime I see you, you make me smile and feel good. You make me wanne love you. Love can be beautiful but it can also hurts. I want you to let me feel special, to let me feel yours, to let me know you care about me. I want you to remember me, to stay with me, but I'm afraid, you will forget me. I wish I could tell you. But the words would come out wrong
I love you, I really do, but I can't, I don't want to lose you.
Waarom je denkt dat ik dit moet lezen: Het is een origineel verhaal omdat het geschreven wordt door twee verschillende personen, die telkens een eigen draai geven aan het verhaal. Dit zorgt dus vaak voor een onverwachte wending.
Link: A dream costs nothing unless you want it to come true ft Niall Horan
[ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 11:00 ]
Ik wil vrij zijn zoals de wind