• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pom schreef:
    (...)

    Dat is echt hatelijk inderdaad, maar sommige mensen maken er ook wel een énorm drama van. Een story erover online zetten en die de top in kudoën vind ik bijvoorbeeld veel te ver gaan. Als je baalt snap ik dat, maar vecht 't dan via pb uit. Dan hoeft niet iedereen het te lezen en hits je ook niet iedereen op tegen elkaar, bovendien komt dat ook een stuk volwassener over als je 't zelf maar uitvecht.

    Daar heb je ook helemaal gelijk in. Niet iedereen gaat die dingen aan, vecht 't lekker met ze tweeën uit i.p.v. andere mensen erbij te betrekken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Daar heb je ook helemaal gelijk in. Niet iedereen gaat die dingen aan, vecht 't lekker met ze tweeën uit i.p.v. andere mensen erbij te betrekken.


    En het is al helemaal lullig als je je meer dan 400 abo's tegen de 'na aper' gaat opstoken.


    26 - 02 - '16

    Redenen waarom 'Nieuwsgierig' een geweldig woord is.
    Door Sophie


    Het eerste punt is natuurlijk al, dat iedereen veel mensen het verkeerd schrijven. In plaats van met een 'g' schrijven ze het woord met een 'sch'. Waarom ook niet, zul je zeggen? Als iemand tegen je zegt dat het anders geschreven moet worden, is dat natuurlijk minder leuk. Daarna kun je echter veel mensen uitlachen die het nog wél verkeerd schrijven.

    Moet je eens kijken naar de samenstelling van de woorden. Dat is ook echt geweldig gedaan.
    Nieuwsgierig bestaat namelijk uit de woorden 'nieuws' en 'Gierig'.
    Nieuws: " nieuws
    het nieuws zelfst.naamw.Uitspraak: [niws] 1) berichten over belangrijke dingen die kortgeleden gebeurd zijn Voorbeelden: `groot nieuws op de voorpagina`, `Is er nog nieuws over de ramp?` 2) programma op radio of tv waarin nieuws (1) wordt verteld ..."

    Gierig: "
    1) Behoeftig 2) Benauwd 3) Begerig 4) Beest 5) Deun 6) Hebberig 7) Hebzuchtig 8) Inhalig 9) Krenterig 10) Kaal 11) Krenterig van die vogel (crypt.) 12) Op de penning 13) Schraal 14) Spaarzaam 15) Schraperig 16) Schraapachtig 17) Schraapzuchtig 18) Schriel 19) Taai 20) Vrekkig 21) Zuinig 22) Zo'n karakter is zeer vasthoudend (crypt.) "
    Je bent letterlijk "Gierig" voor "Nieuws". Hoe slim is dat?
    Bij deze een applausje voor degene die het woord Nieuwsgierig heeft bedacht.

    Einde

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 12:56 ]


    Tijd voor koffie.

    Puzzel schreef:
    Redenen waarom 'Nieuwsgierig' een geweldig woord is.
    Door Sophie


    Het eerste punt is natuurlijk al, dat iedereen veel mensen het verkeerd schrijven. In plaats van met een 'g' schrijven ze het woord met een 'sch'. Waarom ook niet, zul je zeggen? Als iemand tegen je zegt dat het anders geschreven moet worden, is dat natuurlijk minder leuk. Daarna kun je echter veel mensen uitlachen die het nog wél verkeerd schrijven.

    Moet je eens kijken naar de samenstelling van de woorden. Dat is ook echt geweldig gedaan.
    Nieuwsgierig bestaat namelijk uit de woorden 'nieuws' en 'Gierig'.
    Nieuws: " nieuws
    het nieuws zelfst.naamw.Uitspraak: [niws] 1) berichten over belangrijke dingen die kortgeleden gebeurd zijn Voorbeelden: `groot nieuws op de voorpagina`, `Is er nog nieuws over de ramp?` 2) programma op radio of tv waarin nieuws (1) wordt verteld ..."

    Gierig: "
    1) Behoeftig 2) Benauwd 3) Begerig 4) Beest 5) Deun 6) Hebberig 7) Hebzuchtig 8) Inhalig 9) Krenterig 10) Kaal 11) Krenterig van die vogel (crypt.) 12) Op de penning 13) Schraal 14) Spaarzaam 15) Schraperig 16) Schraapachtig 17) Schraapzuchtig 18) Schriel 19) Taai 20) Vrekkig 21) Zuinig 22) Zo'n karakter is zeer vasthoudend (crypt.) "
    Je bent letterlijk "Gierig" voor "Nieuws". Hoe slim is dat?
    Bij deze een applausje voor degene die het woord Nieuwsgierig heeft bedacht.

    Einde



    haha , leuk geschreven ! :'D

    I'm freaking happy , it's #3yearsofourfamily <3


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Kak.

    Oke, nu die klote error fixen.

    Iemand verstand van Error #107 van World of Warcraft? :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik weet echt niet hoe ik dit ga volhouden tot 7 augustus. Het lijkt wel dat ik meer dorst krijg als ik meer drink.
    Note voor mezelf: 1 grote glas is genoeg. 2 maakt je dorstig.
    Zit hier überhaupt logica in?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Ik weet echt niet hoe ik dit ga volhouden tot 7 augustus. Het lijkt wel dat ik meer dorst krijg als ik meer drink.
    Note voor mezelf: 1 grote glas is genoeg. 2 maakt je dorstig.
    Zit hier überhaupt logica in?

    Als je zoet water (water met een smaakje) drinkt, kun je soms meer dorst krijgen. Water is het beste met dit weer, zolang het maar niet ijskoud is. Dan kun je namelijk last van diarree krijgen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Kan drop smelten? Blijkbaar wel, en nu plakt heel mijn hand. --'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nvm

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 16:13 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Thysia schreef:
    Kak.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    IDISDOFSYDFASSDFGHJKL

    Een fucking tweede error. Donder op omfg ik word gek hier


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    " Niet bedankt voor je hartelijke medewerking" Dat was de zin waarmee ik afsloot toen ik na omwegen met telfort belde. Slechte zaak, maar nu ergens anders naar gebeld en nu wel een antwoord op 1 vraag. Gelukkig is bol.com wel goed. Nu even mobiel kopen nog en een kaartje bij een provider kopen?
    Welke zal ik doen? Het is preipad en ik wil kunnen bellen, smsen en whatshappen. Ik gebruik mijn mobiel niet vaak.

    xMissMarije schreef:
    " Niet bedankt voor je hartelijke medewerking" Dat was de zin waarmee ik afsloot toen ik na omwegen met telfort belde. Slechte zaak, maar nu ergens anders naar gebeld en nu wel een antwoord op 1 vraag. Gelukkig is bol.com wel goed. Nu even mobiel kopen nog en een kaartje bij een provider kopen?
    Welke zal ik doen? Het is preipad en ik wil kunnen bellen, smsen en whatshappen. Ik gebruik mijn mobiel niet vaak.


    Ik zit bij Vodafone en heb gewoon pre-paid. Heel fijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oke, WoW ligt er uit tot vannacht. Eens kijken of ik wat woorden op beeld krijg, al werkt mijn brein niet echt mee vandaag. Kuthitte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''