• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Holy damn, man. This is weird.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oke, nu moet dus heel mijn familie mee naar die vrouw. Wish me luck:C


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wanneer komt er weer een nieuwe schrijfwedstrijd op Q. Ik heb zin.

    Ik ben zo blij met m'n nieuwe haar. Ook al is er niet gek veel veranderd :')


    26 - 02 - '16

    Ik kan er echt niet tegen dat mensen dingen na-apen. Vooral als je er zelf echt veel werk hebt ingestoken en het dan gewoon over is genomen met een paar veranderingetjes aan.
    Zelf zit ik ook in een creatieve richting en vind ik het echt niet kunnen dat dingen na-geaapt zijn ,het maakt we er alleen maar verdrietig door.

    :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    Ik kan er echt niet tegen dat mensen dingen na-apen. Vooral als je er zelf echt veel werk hebt ingestoken en het dan gewoon over is genomen met een paar veranderingetjes aan.
    Zelf zit ik ook in een creatieve richting en vind ik het echt niet kunnen dat dingen na-geaapt zijn ,het maakt we er alleen maar verdrietig door.

    :x


    Ik heb daar ook een hekel aan. Een persoon aapte een keer mijn haar na, ik was zo pissig D:
    Wat hebben ze nageaapt als ik vragen mag?


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Ik heb daar ook een hekel aan. Een persoon aapte een keer mijn haar na, ik was zo pissig D:
    Wat hebben ze nageaapt als ik vragen mag?


    Een soort van dezelfde verhaal lijn ,waar ik en iemand anders echt lang hadden over nagedacht :x ,maar ik heb dat wel vaker gehad ,maar nu was het gewoon de druppel .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    (...)

    Een soort van dezelfde verhaal lijn ,waar ik en iemand anders echt lang hadden over nagedacht :x ,maar ik heb dat wel vaker gehad ,maar nu was het gewoon de druppel .


    Dat is inderdaad heel stom. Heb je iets bedacht en denk je origineel te zijn, heeft een ander het ineens ook 'ontdekt'. Vet stom ja.


    26 - 02 - '16

    Vandaag lekker 8 uur lang werken.. MEH.


    -

    Niets zal nog hetzelfde zijn vanaf september...


    The truth may be orange!

    Say what?


    Some people are art and do art at the same time

    Pom schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad heel stom. Heb je iets bedacht en denk je origineel te zijn, heeft een ander het ineens ook 'ontdekt'. Vet stom ja.

    Oh, ik ken het gevoel. Ik heb dat zelf ook meerdere keren meegemaakt. Maar wat ik dan ook echt erg vind, en niet tegen kan, is dat ze erover gaan liegen en het niet eerlijk durven te zeggen. Gaan ze gewoon door. Zo irritant.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Oh, ik ken het gevoel. Ik heb dat zelf ook meerdere keren meegemaakt. Maar wat ik dan ook echt erg vind, en niet tegen kan, is dat ze erover gaan liegen en het niet eerlijk durven te zeggen. Gaan ze gewoon door. Zo irritant.


    Dat is echt hatelijk inderdaad, maar sommige mensen maken er ook wel een énorm drama van. Een story erover online zetten en die de top in kudoën vind ik bijvoorbeeld veel te ver gaan. Als je baalt snap ik dat, maar vecht 't dan via pb uit. Dan hoeft niet iedereen het te lezen en hits je ook niet iedereen op tegen elkaar, bovendien komt dat ook een stuk volwassener over als je 't zelf maar uitvecht.


    26 - 02 - '16

    OMG


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.