• Hello people,

    Ik ben opzoek naar leesvoer, want ik ben een soort cookiemonster die honger heeft en nieuw leesvoer nodig heeft om zijn buikje mee te vullen C:

    Dus drop je story hieronder als het aan de volgende eisen voldoet;
    - bevat 1D, Justin Bieber, Onbekende Mensen of Cody Simpson
    - Minder dan 20 hoofdstukken
    - Goede verhaallijn.. dus niet ik zit bij Harry Styles op school en toen gingen we daten, die shit ya know.

    En ten tweede wil ik nog even reclame maken voor mijn eigen story, geen idee of het mag maar YOLO;

    Summertimes Of Our Lives with Harry Styles

    xo Carlibel


    Surfers Paradise

    OP - horror


    Luna Knights is een meisje als geen ander. Met haar donkerblonde haren en haar grote blauwe ogen ziet ze er onschuldig uit, maar dat is ze ook. Totdat haar zesde verjaardag eraan zit te komen. Luna’s ouders worden overspoeld met onverklaarbare gebeurtenissen en weten zich geen raad. In de eerste instantie hebben ze niet eens in de gaten dat het Luna is die voor deze ophef zorgt totdat ook zijzelf drastisch veranderd, maar dit geldt niet enkel voor haar innerlijk.






    Niet voor de gevoelige lezers.
    Horror | Fantasy | Onbekende Personen
    Start 9 juli 2013.


    Skinless

    Your Side of the bed || Harry Styles

    staat nog maar net online,
    Neem een kijkje als je wil (flower)


    Love Life

    A story by Fren & Erieka




    Wanneer je als band meer haters dan fans hebt, mag je de boel opdoeken, de boetiek sluiten. Gelukkig overheersen de fans nog steeds, bij One Direction...

    Tot de haters ervoor zorgen dat er zombies in het spel komen. Een team van professors, ingehuurd door anti-fans, creëren een hand vol vleesetende, rotte wezens. Onverwachts loopt alles uit de hand. Gebeten fans, een volledig galjoen zombies, de wereld die in gevaar komt. Dat allemaal door een vijftal jongens die op het toppunt van hun succes gekomen zijn.
    Harry, Niall, Zayn, Louis en Liam hebben de keuze. Terugvechten of vluchten.
    Dat laatste is exact wat ze doen.




    26 - 02 - '16

    Fanfiction:

    Better than revenge



    "Do you love me?", he asked.
    I almost screamed "No"
    But I said "Yes" instead.
    I knew his secret and it has got to be revenged
    .


    Onbekende Personen:

    Written On the Walls


    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness. So I quess life is all about believing in yourself and your dreams. So I guess that no one can take that freedom away from you. You just shouldn’t allow that to ever happen. Scream when they wanna shut you up, Prove them wrong. Show them that they don’t have a say in your dreams. This is your life and if you are lost at this very moment. Just grab the wheel and go fight for what was taken away from you. Take it from me, Real happiness starts when you just have a little spark of faith in yourself.”


    In the crowd somewhere someone whispers: “Says the girl who’se name was Written On The Bloodwall.”

    Desperate Liars



    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.


    Promotie:

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 18:48 ]


    -

    best song ever • Malik

    Hope u like it :3


    your smile looks adorable on you, you should wear it more often.

    (link is het plaatje)


    De vijftienjarige June Johnsen heeft een gouden leventje; Samen met haar beste vriendin Senna haalt ze elke dag wel weer een nieuwe streek uit, en tot zo ver is het hun ook nog gelukt om anderen de schuld te geven. Met haar vaders creditcard mag ze kopen wat ze wilt, haar vader is dan ook een rijk zakenman.
    Maar dat veranderd als June's vader zijn baan kwijtraakt. Haar ouders besluiten nu plots een horeca bedrijf te beginnen. Dat vind June erg leuk, tot ze hoort dat ze hiervoor naar de andere kant van het land moet verhuizen!
    June zal nu moeten wennen aan een nieuwe stad, die in niks lijkt op Den Haag. Hoe lost een tienermeisje dit op?
    Zoals elk ander typisch tienermeisje natuurlijk!


    100% Nederlands
    Even wat extra info:
    De eerste twee hoofdstukken zijn nu online, dit zijn twee e-mails. Ik ben nu bezig met het eerste echte hoofdstuk.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Fanfiction:

    Better than revenge



    "Do you love me?", he asked.
    I almost screamed "No"
    But I said "Yes" instead.
    I knew his secret and it has got to be revenged
    .


    Onbekende Personen:

    Written On the Walls


    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness. So I quess life is all about believing in yourself and your dreams. So I guess that no one can take that freedom away from you. You just shouldn’t allow that to ever happen. Scream when they wanna shut you up, Prove them wrong. Show them that they don’t have a say in your dreams. This is your life and if you are lost at this very moment. Just grab the wheel and go fight for what was taken away from you. Take it from me, Real happiness starts when you just have a little spark of faith in yourself.”


    In the crowd somewhere someone whispers: “Says the girl who’se name was Written On The Bloodwall.”

    Desperate Liars



    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.


    -

    Pff, mijn goedlopende story heeft meer dan twintig chapters.. Oké, jammer.


    Some people are art and do art at the same time



    Mana, een doodgewoon meisje, word gebeten door weerwolven
    Dan verdwijnen er mensen uit de roedel,
    Komen die ooit nog terug?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hey, ik heb hier 3 stories die aan je eisen voldoen :P, misschien zit er wel wat voor je tussen!
    Laat me maar weten wat je ervan vind :)




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al een tijdje gestart, nu op ongeveer 18 hoofdstukken!
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : KLIK!

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart! Nu ongeveer 4 hoofdstukken
    - Lengte hoofdstukken: 500-1000 woorden
    - Ik activeer nieuwe hoofdstukjes zo snel als ik kan!
    - de link: KLIK!
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart! Versie 1 heeft zo'n 16 hoofdstukken, versie 2 heeft er al 6! :)
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    Het zou super zijn als je het zou lezen en miss zelfs een abo zou nemen!
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!


    Het jaar 2014 was een jaar die de negentienjarige Yulya Smith nooit zou vergeten. Niet alleen omdat er een oorlog was, maar ook omdat haar beste vriendin, Danielle Ruit, iets voor haar te verborgen had. Veel wist Yulya niet af van haar geheim, maar ze probeerde er altijd meer over te ontdekken. Maar dan gebeurde er iets wat niemand had gehoopt; ze ontmoette een jongen die haar wilde helpen en niet zomaar een jongen, maar een engel.

    • Foto is link


    Some people are art and do art at the same time

    •••••••••••••••••••••••••••

    She's my best friend.
    No, she's mine.
    Are they twins?






    •••••••••••••••••••••••••••
    You look like me.
    I look like you.
    Are we sisters?






    • One Direction bestaat niet.
    • Niall Horan
    • Harry Styles
    • Alice Avery
    • Jenna Marin
    • Start: 28 - 07 * 2013
    • Eind: ~
    • Record:
    • blackXwhite©
    • HarrysWife©
    •KLIK!


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Wat als je nou niet van korte rokjes en hoge hakken houdt maar je op een school vol tuttige meisjes zit? Wat als je juist heel verlegen bent en iedereen om je heen te zelfzeker lijkt? Wat als je niet houdt van pizza maar er niets anders is dan diepgevroren, vreselijke (juist, ja) pizza? Mauds leventje verloopt niet volgens plan maar wanneer ze de charmante Matthew tegenkomt blijkt alles op zijn plaats te vallen. Toch?



    • Genres: romantiek, drama, teen fiction, (actie)
    • ©LongWayDown
    • Start: 12-08-'13
    • Einde: -.


    Ik begin pas 12 augustus aangezien ik dan terug ben uit Italië en ik die vakantie ga gebruiken als inspiratiebron. Het zou heel fijn zijn als je al een abo zou nemen en gewoon afwacht. Ook reactie's zijn geweldig! Als je graag One Direction leest, ik ga misschien Liam als mannelijke 'hoofdrol' gebruiken. (:

    Linkje erbij ^^

    Stil meisje.

    http://www.quizlet.nl/stories/112822/stil-meisje/




    Kan jij je zelf veranderen, zodat je een andere persoon wordt? Zal het haar lukken om te veranderen of raakt ze toch in een andere wereld, waar je eigenlijk niet wilt zijn, maar dat toch gebeurd. Wat is het verschil tussen goed en fout? Ze raakt in een andere wereld terecht, maar is die wereld wel zo fout als dat, het lijkt.
    Amy is een meisje van 17 jaar oud. Amy is een meisje, maar eigenlijk is het een volwassenen vrouw. Iemand met veel diepe wonden en die haar leven soms wilt vergooien, maar toch door zet om te leven en te vechten voor alles wat ze wil. Ze wilt laten zien dat ze een sterke meid is en niks haar klein kan maken, maar lukt dat zonder tranen, verlies en fouten?


    - Volledig in het Nederlands geschreven.
    - Cover: MissMarije
    - Written: MissMarije



    Op mijn profiel staan er nog een par afgelopen verhalen.

    A Thousand Ways • Liam J. Payne



    Door de breuk van de Britse boyband One Direction hebben de vijf jongens die deze groep vormden geen contact meer met elkaar. Vooral voor Liam Payne is dit zwaar. Hij zag de vier andere leden als echte broers, die hij nu plots is kwijtgeraakt. Enkele maanden heeft hij zich volledig afgesloten van de buitenwereld, maar nu probeert hij zijn leven terug op te pakken.
    Liam voelt zowel verdriet als haat voor de vier andere jongens, omdat ze niets van hun laten horen. Voor één jongen is zijn haat het grootste en dat zal voor de grootste wending in zijn leven zorgen – maar daarvoor niet positief.


    Liam James Payne
    Elisabeth Kadee Hastings



    I'm so sorry. Please wake up!

    Een kort verhaal van ongeveer 10 hoofdstukken, bestaande uit 3 delen.




    # iheartgomez
    # Nederlands gesproken en geschreven
    # Start op 15 augustus 2013
    # Ik probeer zo regelmatig mogelijk te posten


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.