• Hoi!
    Ik heb een twee vraagjes:
    - Mag je een story aangeven, als je vind dat het onder het verkeerde genre staat?
    Ik zag net een HG-story, de hoofdpersonen zijn wel onbekend maar het is en blijft een fanfictie.
    - Ik heb een badge voor het schrijven van 25 hoofdstukken, terwijl ik dat nog lang niet bereikt heb. En die voor tien heb ik dan weer niet. Bugje??

    Alvast bedankt!

    x


    Nypmh > Yaspis

    Ik heb de badge niet voor de tien foto's haha. Maar badges maken mij niet veel uit. (:


    •*• Lululu •*•

    Als je badges niet klopt, dan kan je een pb naar een mod sturen. Over dat andere weet ik het niet, maar ik denk het wel :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef
    Als je badges niet klopt, dan kan je een pb naar een mod sturen. Over dat andere weet ik het niet, maar ik denk het wel :]


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Amaray schreef:
    Ik heb de badge niet voor de tien foto's haha. Maar badges maken mij niet veel uit. (:

    Ik ook ! ;D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Als badges niet kloppen, kun je altijd naar een mod komen. ^^

    Nypmh:
    Ondertussen heb je wel over de 25 hoofdstukken, dus klopt dat. Ik heb de badge van 10 hoofdstukken toegekend.
    Maar ik zag ook dat je een andere badge teveel had. Je hebt maar 3 stories, maar wel de badge van 5 stories. Dat klopt dus ook niet. Dus die heb ik afgenomen. (Sorry)
    Ik zag ook dat je je badge voor 5 foto's nog niet had. Die heb ik je toegekend.
    Nu klopt jouw stand van zaken.


    Amaray schreef:
    Ik heb de badge niet voor de tien foto's haha. Maar badges maken mij niet veel uit. (:

    Er is geen badge voor 10 foto's. ^^
    Ik heb je wel de badge toegekend voor 5 foto's.
    Maar ik zag ook enkele dingen die niet klopten. Die heb ik afgenomen. (Quiz 1, Quiz 5, Story 1, Poll 1, Poll 5, Poll 10, Poll 25 en Hoofdstuk 25.
    Nu klopt jouw stand van zaken.


    Meliuscule:
    Ik heb jouw badges ook up-to-date gemaakt.
    Bijgekomen: Foto 5
    Ingetrokken: Quizzen 5, Story 1 en Hoofdstuk 1


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury