• Hoooix

    ik moet iets opbiechten ik heb een relatie met een jongen die 6 jaar ouder is maar hij dank dat ik maar hij denkt dat ik 4 jaar jonger ben dan hem. Ik heb ook een hele boeldingen tegen hem moeten liegen want anders jah dan zou hij nooit met me gewild hebben. Mijn ouders weten ook van niets omdat dat anders mij en hem in de problemen zou werken. Ik zie hem ook niet zoveel alleen in de vakantie's maar we bellen en sms'n en chatten wel veel. Maar wat moet ik nu doen want ik vind het zo moeilijk om met die leugens te leven

    Waarheid vertellen, ik vind het ook niet niks om een 6 jaar oudere vriend te hebben. Ik weet niet hoe oud jij bent maar mijn vriend is 2 jaar ouder en dat weten mijn ouders gewoon enzo en dat vind ik genoeg, meer dan 2 jaar vind ik nu nog niet kunnen.


    Why don't you break my heart

    mijn oom en tante verschillen 10 jaar:O
    maar als je jonger bent dan mag dat ineene niet meer dat vind ik vaag. maar tog ook weer logisch
    wnat als iemand paar jaar ouder is dan jou als je tiener bent dan heeft diegene hoogwaarschijnlijk al sex gehad daarom zijn ouders daartegen.

    dus 1 tip sowiso zeg niet tegen je ouders want dan kun je hoogwaarschijnlijk dikke preek verwachte als je zulke ouders al ik hebt dan.

    en over die jongen meot je hem zeggen in ze gezicht. en niet dat het hard aankomt hoor!! dan is het lullig.

    ik zou eerst vragen of hij echt van je houd.
    als hij ja zegt [duhh] dan vraag je of hij van je houd hoe oud je ook bent. en dan gaat hij hoogwaarschijnlijk vrage waarom je dat vraagt.
    dan zeg je niet boos worden want dan ga ik huilen!!
    en dan zeg je het.

    zoiets zou ik doen

    xxkimmsy


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!