• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:04 ]

    Dit is voor de hood:



    En de cape



    En hier staat hoe je Queen Ashe (een skin van Ashe) kan maken: klik

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 18:46 ]


    26 - 02 - '16

    Maar Queen ashe vind ik niet leuk. Ik speel met Wood Ashe, maar voor Cosplay vind in de gewone wel leuk. Ik zag ook die hoed en de volledige outfit van die persoon, maar nergens een patroon. Heb ook geen profiel op dat ding voor het te vragen, daarmee dat ik nog even het internet rondzoek, maar ik kom steeds op ashe van pokémon uit. ><


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zal nog wel even door zoeken voor je (;


    26 - 02 - '16

    Onmeunige LoL spam. :'D
    Ik wil wel resultaat zien als de cosplay af is! :Y)

    Gracias, ik heb dan toch maar een deviantart account aangemaakt om het eens te vragen. Ik blijf wel nog effe zoeken en anders pech gehad. Kopen doe ik sowieso niet omdat ik hem niet zo mooi vind, hem te duur vind en USA is zo kloten om te bestellen door hun tax bij de douane.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Gracias, ik heb dan toch maar een deviantart account aangemaakt om het eens te vragen. Ik blijf wel nog effe zoeken en anders pech gehad. Kopen doe ik sowieso niet omdat ik hem niet zo mooi vind, hem te duur vind en USA is zo kloten om te bestellen door hun tax bij de douane.


    Ik heb even een LoL topic gemaakt, kunnen we daar in verder spammen


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Ik heb even een LoL topic gemaakt, kunnen we daar in verder spammen

    Thanks. :')

    Ik ben ooit als the Joker gegaan en als Hidan van Naruto, maar ik ben m'n harde schijf kwijt verdomme.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kynareth schreef:
    Ik ben ooit als the Joker gegaan en als Hidan van Naruto, maar ik ben m'n harde schijf kwijt verdomme.

    Ah balen. :\

    Kynareth schreef:
    Ik ben ooit als the Joker gegaan en als Hidan van Naruto, maar ik ben m'n harde schijf kwijt verdomme.

    Damn hell, Hidan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.