• Mijn vader zat gisteren een zombie film te kijken. Ik vind zombies persoonlijk dood eng en dat komt misschien ook wel omdat er geen goede zombies zijn. Van elk soort magische wezens zijn er wel goede versies gemaakt behalve van zombies. En het volgende punt dat ik die films eng vind is omdat ik niet kan begrijpen hoe mensen kunnen ontsnappen aan een zombie epidemie die over de hele wereld heerst. Ooit zullen ze je toch te pakken krijgen want als je de enige vijf overlevende bent dan kun je ze moeilijk allemaal uit roeien en je kan toch ook niet je hele leven blijven vechten? Of zit er nu helemaal naast?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien ligt het dan aan mij, maar ik vind de meeste toch wel hele goede karakters, ook al mag ik ze niet allemaal evenzeer. Zodra ik ze niet mag weet ik hoe goed ze eigenlijk geschreven zijn. Maar Michonne is een geweldig karakter, Merle en Andrea waren geweldige karakters, Carol is uitgegroeid tot een geweldig karakter binnen de serie. Rick ook, die komt er wel aangezien de show eigenlijk om hem draait. Meh, ze waren allemaal goede karakters. D: Iedereen die dood is ondertussen ook.

    Caryl! =D Mhee, ik vond Shane heel leuk. gewoon omdat hij herrie shopten. Michonne heb ik al genoemd en haar vind ik ook echt super tof. Merle vond ik geweldig, maar die is er niet meer. Andrea vond ik leuk, totdat ze het met the governor deed en die is er ook al niet meer. De governor zelf vind ik een heel goed personage, maar ik heb echt een hekel aan hem. ;x en rick, nee Rick vind ik echt verschrikkelijk. ik ben ook heel blij dat Lori weg is en Carl vind maar een pisventje. ;x
    Oww en Glenn! Glenn is leuk. gewoon omdat hij altijd de lul is met dingen. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Father schreef:
    (...)
    Dat vind ik een uber-fangirl, dat zou echt echt slecht zijn.

    Zulke mensen zou ik het liefst slaan. Maar ik denk niet dat het fout is om een favoriete karakter te hebben.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 0:52 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    Zulke mensen zou ik het liefst slaan. Maar ik denk niet dat het fout is om een favoriete karakter te hebben.

    Maar dat zeg ik toch ook niet? Ik heb ook wel favoriete karakters, maar dat betekent niet dat ik stop met kijken als die persoon dood zou gaan. Of dat ik er compleet gestoord over ga doen, blablabla.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Maar dat zeg ik toch ook niet? Ik heb ook wel favoriete karakters, maar dat betekent niet dat ik stop met kijken als die persoon dood zou gaan. Of dat ik er compleet gestoord over ga doen, blablabla.

    nou oke, dan zitten we op een lijn.
    dus nu lachen =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ken mezelf. Ik denk nu dat ik tijdens een apocalypse vecht met guns 'n axe 'n shit, maar ik weet maar al te goed dat, als puntje bij paaltje komt, ik gewoon ga van "fuck it" en me laat bijten.

    Dragneel schreef:
    Ik ken mezelf. Ik denk nu dat ik tijdens een apocalypse vecht met guns 'n axe 'n shit, maar ik weet maar al te goed dat, als puntje bij paaltje komt, ik gewoon ga van "fuck it" en me laat bijten.


    Dubbel-

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 12:46 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dragneel schreef:
    Ik ken mezelf. Ik denk nu dat ik tijdens een apocalypse vecht met guns 'n axe 'n shit, maar ik weet maar al te goed dat, als puntje bij paaltje komt, ik gewoon ga van "fuck it" en me laat bijten.


    Ik ben nu The Road aan het lezen, dat is een verhaal over een Apocalypse. Mijn overlevingsdrang is volgensmij niet zo heel groot, als alles wat ik liefheb verdwijnt zal ik niet wachten tot ik sterf aan een natuurlijke dood.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ach joh, Daryl overleeft het toch wel, anders missen ze massas fangirls die de serie puur en alleen kijken voor hem (ugh).

    Ik mis zijn broertje Merle! Damn, wat was dat een goed karakter. Heb nog nooit hardop zitten huilen tijdens een serie. Behalve dan de scene waarin Daryl Merle vindt..


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Ach joh, Daryl overleeft het toch wel, anders missen ze massas fangirls die de serie puur en alleen kijken voor hem (ugh).

    Ik mis zijn broertje Merle! Damn, wat was dat een goed karakter. Heb nog nooit hardop zitten huilen tijdens een serie. Behalve dan de scene waarin Daryl Merle vindt..


    Yeah that was pretty disturbing. :c