• Mijn vader zat gisteren een zombie film te kijken. Ik vind zombies persoonlijk dood eng en dat komt misschien ook wel omdat er geen goede zombies zijn. Van elk soort magische wezens zijn er wel goede versies gemaakt behalve van zombies. En het volgende punt dat ik die films eng vind is omdat ik niet kan begrijpen hoe mensen kunnen ontsnappen aan een zombie epidemie die over de hele wereld heerst. Ooit zullen ze je toch te pakken krijgen want als je de enige vijf overlevende bent dan kun je ze moeilijk allemaal uit roeien en je kan toch ook niet je hele leven blijven vechten? Of zit er nu helemaal naast?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is juist het leuke óf je moet een manier vinden om mét zombies te overleven en een bestaat op de bouwen of je een geneesmiddel vinden/ze uitroeien.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ImAwesome schreef:
    Van elk soort magische wezens zijn er wel goede versies gemaakt behalve van zombies.


    ... maar maar maar, TWD zombies.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    (...)

    ... maar maar maar, TWD zombies.


    Nee. De Last of Us zombies zijn een stuk gaver.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    fallenbadass schreef:
    (...)

    ... maar maar maar, TWD zombies.


    Nog nooit van gehoord? Haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Was er niet zo'n vage film met een goede zombie, zo'n Twilight film?

    Anyway, misschien moet je World War Z kijken, misschien vind je het dan minder eng? Dat zijn geen zombies die zo vies en eng mogelijk gemaakt zijn ook.


    Your make-up is terrible

    Zombies zijn awesome. Soms wens ik dat er een zombie apocalypse uitbreekt zodat ik die motherfuckers mag afslachten op de meest brute manieren.
    Ok, waarschijnlijk zou ik dan niet lang in leven blijven... maar het zou fun zijn!

    Assassin schreef:
    Was er niet zo'n vage film met een goede zombie, zo'n Twilight film?

    Anyway, misschien moet je World War Z kijken, misschien vind je het dan minder eng? Dat zijn geen zombies die zo vies en eng mogelijk gemaakt zijn ook.

    Warm bodies, ja.

    Niet alle zombies zijn slecht, kijk maar eens naar Warm Bodies


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Zombies zijn geen magische wezens. Het zijn dode, vleesetende mensen..

    Maar, Zombies zijn leuk. kom op, ik wil er best eentje als huisdier net al Michonne, uit de walking dead =D

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 0:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ramsassy schreef:
    Niet alle zombies zijn slecht, kijk maar eens naar Warm Bodies

    Die film, is echt een belediging voor Zombies. (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Nog nooit van gehoord? Haha.


    The Walking Dead, al zijn dat niet bepaald leuke zombies hoor, haha. Maar het is wel leuk om te zien hoe ze het overleven.


    Your make-up is terrible

    Waarom zou je goede zombies willen hebben? Dan krijg je waar zo'n verneukt verhaal.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Waarom zou je goede zombies willen hebben? Dan krijg je waar zo'n verneukt verhaal.


    Ik zeg niet dat ik dat wil. Nee goede zombies passen gewoon niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)

    The Walking Dead, al zijn dat niet bepaald leuke zombies hoor, haha. Maar het is wel leuk om te zien hoe ze het overleven.

    The Walking Dead. _O_ Liefde liefde liefde. En nee, het is maar goed ook. Zombies zijn een van de weinige "magische" figuren die nog niet verneukt zijn in films en in die zin.


    ars moriendi

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat ik dat wil. Nee goede zombies passen gewoon niet.


    Je hebt wel een comedy met zombies, maar dat is geen heel sterk verhaal :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'