• Mijn vader zat gisteren een zombie film te kijken. Ik vind zombies persoonlijk dood eng en dat komt misschien ook wel omdat er geen goede zombies zijn. Van elk soort magische wezens zijn er wel goede versies gemaakt behalve van zombies. En het volgende punt dat ik die films eng vind is omdat ik niet kan begrijpen hoe mensen kunnen ontsnappen aan een zombie epidemie die over de hele wereld heerst. Ooit zullen ze je toch te pakken krijgen want als je de enige vijf overlevende bent dan kun je ze moeilijk allemaal uit roeien en je kan toch ook niet je hele leven blijven vechten? Of zit er nu helemaal naast?

"Ignite, my love. Ignite."

The walking dead, die zombies zijn wel echt gruwelijk vind ik zelf.
    Kijk die serie maar eens! Is echt super gaaf. In oktober begint seizoen 4. Kan niet wachten.:9~
    Heb ook net de game gekocht (: Echt zo nice.

A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

Sinistre schreef:
    (...)

Je hebt wel een comedy met zombies, maar dat is geen heel sterk verhaal :Y)

Ik vermijd liever zombies films. Ik heb nogal een grote fantasie die op hol slaat als ik een horror film zie. Helaas niet tijdens de horror film maar die avond nadat ik hem heb gekeken.

Sinistre schreef:
    (...)

Nee. De Last of Us zombies zijn een stuk gaver.

Inderdaad. Vooral clickers.

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

DIXONCIDER schreef:
    (...)

Inderdaad. Vooral clickers.

Runners give me the creeps.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Confide schreef:
    The walking dead, die zombies zijn wel echt gruwelijk vind ik zelf.
    Kijk die serie maar eens! Is echt super gaaf. In oktober begint seizoen 4. Kan niet wachten.:9~
    Heb ook net de game gekocht (: Echt zo nice.

Omg, ik kan ook echt niet wachten! Ik wil meer Daryl en wel nu!
    Hoop wel dat hij leuker is dat Seizoen 3. die vond ik echt tegenvallen :(
    Haha ik heb dat eerste deel gespeeld op mijn iphone. super tof!

En the last of Us zombies vind ik niet zo leuk. de clickers tenminste. I don't know. heb niet echt het gevoel dat het mensen zijn die op zijn gestaan uit de dood. gewoon omdat ze zo misvormd zijn. van de runners kreeg ik echt de rillingen.

[ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 23:57 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Cannibal schreef:
    (...)

Omg, ik kan ook echt niet wachten! Ik wil meer Daryl en wel nu!
    Hoop wel dat hij leuker is dat Seizoen 3. die vond ik echt tegenvallen :(
    Haha ik heb dat eerste deel gespeeld op mijn iphone. super tof!

En the last of Us zombies vind ik niet zo leuk. de clickers tenminste. I don't know. heb niet echt het gevoel dat het mensen zijn die op zijn gestaan uit de dood. gewoon omdat ze zo misvormd zijn. van de runners kreeg ik echt de rillingen.

Yeah, Rick &nd Daryl!
    Hoop ik ook, ik vond seizoen 3 wel leuk alleen te langdradig, te veel gezeik haha. Ze moeten gewoon weer meer zombie actie laten zien! Hoop dus dat in seizoen 4 dat terugkomt zoals in seizoen 1, echt die zombie sfeer inplaats van de drama tussen twee groepen.
    Ik heb trouwens TWD game (:

[ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 0:01 ]

A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

Shaun Of The Dead is wel een luchtige zombiefilm :Y) (Simon Pegg _O_)

"I shut my eyes in order to see.'

I hate zombies. Ik vind ze dood eng, horror in het algemeen. I watched The Mummy years ago, was voor een paar maanden panisch om de trap op te gaan omdat ik bang was levend opgevreten te worden door een plaag kevers.

No growth of the heart is ever a waste

Cherbourg schreef:
    Shaun Of The Dead is wel een luchtige zombiefilm :Y) (Simon Pegg _O_)

Hahaha over deze film had ik het - hele droge film :Y)

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Hashirama schreef:
    I hate zombies. Ik vind ze dood eng, horror in het algemeen. I watched The Mummy years ago, was voor een paar maanden panisch om de trap op te gaan omdat ik bang was levend opgevreten te worden door een plaag kevers.

Kijk, zulke dingen heb ik nu ook. Ik heb een keer een stukje van een zombie film gezien en toen heb ik weken onder mijn bed gekeken of er geen zombie lag...

ik ben echt zo'n vaag persoon die een overlevings plan in haar hoofd heeft in het geval van een uitbraak hahaha xD

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Confide schreef:
    (...)
    Yeah, Rick &nd Daryl!
    Hoop ik ook, ik vond seizoen 3 wel leuk alleen te langdradig, te veel gezeik haha. Ze moeten gewoon weer meer zombie actie laten zien! Hoop dus dat in seizoen 4 dat terugkomt zoals in seizoen 1, echt die zombie sfeer inplaats van de drama tussen twee groepen.
    Ik heb trouwens TWD game (:

nhee ik vind Rick niet zo leuk. ;x
    i don't know why, het is gewoon zo.
    Maar echt als Daryl doodgaat stop ik met kijken. net als bijna de rest van de wereld
    echt, dat is mijn held. Als er ooit echt een zombie epidemie komt, ren ik meteen naar hem toe.
    oke en samen met Machonne. ik vind haar echt baas.
    Klopt. precies wat je zegt. ik vergat bijna, waarom ik ook al weer keek. ik snap best dat er een verhaallijn moet blijven, maar het werd veelte langdradig en het draaide alleen maar om the governor. en echt, ik vind die man zo'n zak.

Weetje wat ik trouwens wel raar vind aan zombie films. Ze doen altijd of ze nog nooit een zombiefilm hebben gezien. ;o

Cannibal schreef:
    (...)

Maar echt als Daryl doodgaat stop ik met kijken. net als bijna de rest van de wereld
    echt, dat is mijn held. Als er ooit echt een zombie epidemie komt, ren ik meteen naar hem toe.
    Klopt. precies wat je zegt. ik vergat bijna, waarom ik ook al weer keek. ik snap best dat er een verhaallijn moet blijven, maar het werd veelte langdradig en het draaide alleen maar om the governor. en echt, ik vind die man zo'n zak.

Weetje wat ik trouwens wel raar vind aan zombie films. Ze doen altijd of ze nog nooit een zombiefilm hebben gezien. ;o

Als Daryl dood gaat dan hebben ze het wel flink verpest. :'D
    Seriously, 99% van de fans zullen dan gaan protesteren.

Cannibal schreef:
    (...)

Het is Michonne.
    Serieus, de serie is zo goed dat ik echt niet ga stoppen met kijken als Daryl doodgaat, wat een bullshit. :'D Ik vind de serie gewoon erg leuk om naar te kijken en S3 had echt hele goede stukken erin. Een apocalyps is niet alleen zombies en nog meer zombies, want mensen leven gewoon door en hebben hun menselijkheid waardoor er zoveel meer bij te kijken komt dan alleen zombies. Dat laten ze ook zo goed zien en daarom vind ik het een leuke serie. En omdat ik gehecht raak aan de personages die toch doodgaan, maar goed.
    En in TWD hebben ze nog nooit een zombie film gezien, ze noemen ze niet voor niets nooit zombies, want de hele zombie cultuur bestaat daar niet. Er zijn geen films en series over gemaakt in hun wereld.

Your make-up is terrible

Draculea schreef:
    (...)
    Als Daryl dood gaat dan hebben ze het wel flink verpest. :'D
    Seriously, 99% van de fans zullen dan gaan protesteren.

Daryl had eigenlijk allang uitgeschreven geweest.
    Het was gewoon een bij karakter wat in het tweede seizoen zou sterven. Maar omdat iedereen hem toen opeens zo tof vond, omdat hij na de dood van Shane, naar voren kwam met Carol, hebben ze hem erin gehouden. Het was nooit het plan gewoon hem zo populair te maken.
    Dus ik denk/hoop dat de kans klein is dat hij dood gaat.