Assassin schreef:
(...)
Het is Michonne.
Serieus, de serie is zo goed dat ik echt niet ga stoppen met kijken als Daryl doodgaat, wat een bullshit. :'D Ik vind de serie gewoon erg leuk om naar te kijken en S3 had echt hele goede stukken erin. Een apocalyps is niet alleen zombies en nog meer zombies, want mensen leven gewoon door en hebben hun menselijkheid waardoor er zoveel meer bij te kijken komt dan alleen zombies. Dat laten ze ook zo goed zien en daarom vind ik het een leuke serie. En omdat ik gehecht raak aan de personages die toch doodgaan, maar goed.
En in TWD hebben ze nog nooit een zombie film gezien, ze noemen ze niet voor niets nooit zombies, want de hele zombie cultuur bestaat daar niet. Er zijn geen films en series over gemaakt in hun wereld.
Ik weet niet. Ik vind Daryl nog maar een van de weinige leuke karakters. of hij heeft tenminste een sprekend karakter.
ik stop heus niet met kijken, maar ik zou er behoorlijk de pest in hebben.
Ik zeg ook niet dat Seizoen 3 slecht was. ik had er alleen meer van verwacht. er zitten zeker enorm goede stukken in en ik snap de strijd tussen de twee groepen ook wel en waarom dat erin zit. maar het leek af entoe net, of er nooit een zombie epidemie gaande was.
en dat is toch precies wat ik zeg, dat ze nog nooit een zombie film hebben gezien.. Maar dat is in bijna elke zombiefilm/serie zo en dat viel me op.
[ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 0:29 ]
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''