• Mijn vader zat gisteren een zombie film te kijken. Ik vind zombies persoonlijk dood eng en dat komt misschien ook wel omdat er geen goede zombies zijn. Van elk soort magische wezens zijn er wel goede versies gemaakt behalve van zombies. En het volgende punt dat ik die films eng vind is omdat ik niet kan begrijpen hoe mensen kunnen ontsnappen aan een zombie epidemie die over de hele wereld heerst. Ooit zullen ze je toch te pakken krijgen want als je de enige vijf overlevende bent dan kun je ze moeilijk allemaal uit roeien en je kan toch ook niet je hele leven blijven vechten? Of zit er nu helemaal naast?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cannibal schreef:
    (...)
    Daryl had eigenlijk allang uitgeschreven geweest.
    Het was gewoon een bij karakter wat in het tweede seizoen zou sterven. Maar omdat iedereen hem toen opeens zo tof vond, omdat hij na de dood van Shane, naar voren kwam met Carol, hebben ze hem erin gehouden. Het was nooit het plan gewoon hem zo populair te maken.
    Dus ik denk/hoop dat de kans klein is dat hij dood gaat.


    Jup. Ik zou wel gewoon de serie verder kijken, daar niet van, maar het zou dan wel een beetje 'leeg' aanvoelen.

    Draculea schreef:
    (...)
    Als Daryl dood gaat dan hebben ze het wel flink verpest. :'D
    Seriously, 99% van de fans zullen dan gaan protesteren.


    Sorry, maar is het niet Michonne en niet Machonne? Of heb ik weeral een heel seizoen verkeerd gedacht? :( En ik blijf wel kijken als Daryl sterft, al zou ik wel elke keer huilen gwn puur omdat ik zijn aanwezigheid en zijn badass karakter en uiterlijk ga missen. He just makes the show!

    En eerlijk, ik ben ook als de dood voor zombie's, vind eerlijk niets enger dan een zombie horror.. Maar ben wel zwaar verslaafd aan zo een films en dan heb ik weer eens de pech dat ik elk mens die er wa "vreemd" uit ziet een zombie is..

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 0:25 ]


    The lonely questions of a finite happiness.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is Michonne.
    Serieus, de serie is zo goed dat ik echt niet ga stoppen met kijken als Daryl doodgaat, wat een bullshit. :'D Ik vind de serie gewoon erg leuk om naar te kijken en S3 had echt hele goede stukken erin. Een apocalyps is niet alleen zombies en nog meer zombies, want mensen leven gewoon door en hebben hun menselijkheid waardoor er zoveel meer bij te kijken komt dan alleen zombies. Dat laten ze ook zo goed zien en daarom vind ik het een leuke serie. En omdat ik gehecht raak aan de personages die toch doodgaan, maar goed.
    En in TWD hebben ze nog nooit een zombie film gezien, ze noemen ze niet voor niets nooit zombies, want de hele zombie cultuur bestaat daar niet. Er zijn geen films en series over gemaakt in hun wereld.


    Ik weet niet. Ik vind Daryl nog maar een van de weinige leuke karakters. of hij heeft tenminste een sprekend karakter.
    ik stop heus niet met kijken, maar ik zou er behoorlijk de pest in hebben.
    Ik zeg ook niet dat Seizoen 3 slecht was. ik had er alleen meer van verwacht. er zitten zeker enorm goede stukken in en ik snap de strijd tussen de twee groepen ook wel en waarom dat erin zit. maar het leek af entoe net, of er nooit een zombie epidemie gaande was.
    en dat is toch precies wat ik zeg, dat ze nog nooit een zombie film hebben gezien.. Maar dat is in bijna elke zombiefilm/serie zo en dat viel me op.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 0:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)

    Ik weet niet. Ik vind Daryl nog maar een van de weinige leuke karakters. of hij heeft tenminste een sprekend karakter.
    Ik zeg ook niet dat Seizoen 3 slecht was. ik had er alleen meer van verwacht. er zitten zeker enorm goede stukken in en ik snap de strijd tussen de twee groepen ook wel en waarom dat erin zit. maar het leek af entoe net, of er nooit een zombie epidemie gaande was.
    en dat is toch precies wat ik zeg, dat ze nog nooit een zombie film hebben gezien.. Maar dat is in bijna elke zombiefilm/serie zo en dat viel me op.


    Misschien ligt het dan aan mij, maar ik vind de meeste toch wel hele goede karakters, ook al mag ik ze niet allemaal evenzeer. Zodra ik ze niet mag weet ik hoe goed ze eigenlijk geschreven zijn. Maar Michonne is een geweldig karakter, Merle en Andrea waren geweldige karakters, Carol is uitgegroeid tot een geweldig karakter binnen de serie. Rick ook, die komt er wel aangezien de show eigenlijk om hem draait. Meh, ze waren allemaal goede karakters. D: Iedereen die dood is ondertussen ook.


    Your make-up is terrible

    Waarom verbaasd het me niet dat het hier meteen weer over TWD gaat :'D En het verbaasd me nog minder als mensen shit gaan zeggen als "If Daryl Dies We Riot". Stel irritante fangirls.

    Ik vond de World War Z zombies tenminste nog inhoudt hebben. Dat gedroeg zich zoals het hoorde, als een virus, niet als een stel mongolische "ik-ruk-je-uit-elkaar"-zombies.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Waarom verbaasd het me niet dat het hier meteen weer over TWD gaat :'D En het verbaasd me nog minder als mensen shit gaan zeggen als "If Daryl Dies We Riot". Stel irritante fangirls.

    Ik vond de World War Z zombies tenminste nog inhoudt hebben. Dat gedroeg zich zoals het hoorde, als een virus, niet als een stel mongolische "ik-ruk-je-uit-elkaar"-zombies.
    ken jij de films 28 weeks later en 28 days later? zijn ook zulke zombie films!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh, ik heb nog wel een goede voor je! Wat dacht je van Zombieland? Die is echt niet eng.


    Your make-up is terrible

    fireflower schreef:
    (...)ken jij de films 28 weeks later en 28 days later? zijn ook zulke zombie films!

    Nee. Heb het niet zo op zombie films. Er zijn een paar die ik leuk vind, maar over het algemeen vind ik het niks.
    Zombieland is bijvoorbeeld leuk door de personages, niet door de zombies.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 0:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Waarom verbaasd het me niet dat het hier meteen weer over TWD gaat :'D En het verbaasd me nog minder als mensen shit gaan zeggen als "If Daryl Dies We Riot". Stel irritante fangirls.

    Ik vond de World War Z zombies tenminste nog inhoudt hebben. Dat gedroeg zich zoals het hoorde, als een virus, niet als een stel mongolische "ik-ruk-je-uit-elkaar"-zombies.

    Pardon? :'D
    Waarom ben je dan meteen een irritante fangirl. Ik vind hem persoonlijk gewoon een personage wat het verhaal compleet maakt.

    Draculea schreef:
    (...)
    Pardon? :'D
    Waarom ben je dan meteen een irritante fangirl. Ik vind hem persoonlijk gewoon een personage wat het verhaal compleet maakt.

    Nou, dat vind ik niet en ik vind het vervelend :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Oh, ik heb nog wel een goede voor je! Wat dacht je van Zombieland? Die is echt niet eng.

    Dat zei ik ook tegen een vriendin van me, maar die film vond ze dood eng en ze durfde hem niet uit te kijken... like whut.

    Draculea schreef:
    (...)
    Dat zei ik ook tegen een vriendin van me, maar die film vond ze dood eng en ze durfde hem niet uit te kijken... like whut.


    What? D: Nou, ik vond hem dus echt niet aan. Een beetje spanning misschien, maar verder niet echt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    What? D: Nou, ik vond hem dus echt niet aan. Een beetje spanning misschien, maar verder niet echt.

    Ja, ik snap het ook niet hoor. Er is echt niets engs aan die film.

    Father schreef:
    (...)
    Nou, dat vind ik niet en ik vind het vervelend :Y)

    Iedereen heeft een favorieten karakter. ik denk niet dat je dat meteen een irritante fangirl maakt. als iemand enkel voor hem kijkt, mag je dat zo noemen ja, maar volgens mij is dat niet het geval.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    Iedereen heeft een favorieten karakter. ik denk niet dat je dat meteen een irritante fangirl maakt. als iemand enkel voor hem kijkt, mag je dat zo noemen ja, maar volgens mij is dat niet het geval.

    Dat vind ik een uber-fangirl, dat zou echt echt slecht zijn.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 0:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.