• Herkent iemand dit?
    Ik ga naar youtube en het werkt prima, dan ga ik naar mijn youtube account en dan doet hij het 1 seconde of zo en dan komen er tv schermen in beeld en gaat de pagina steeds herladen dus ik kan niet uitloggen niks niet en ik kan nu ook niet bij mijn muzieklijst en zo.
    WAT IS DIT EN WAAROM GEBEURT DIT?!!!!! HELP!!!!! (p.s wat kan ik er aan doen?)

    Het ziet er zo uit maar zonder de rode balk en ik ben natuurlijk op de mijne ingelogt.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    -> Titel aangepast, alleen help is niet toegestaan


    I am an idiot, I move.

    Ik heb geen idee. Youtube heeft een maand geleden mijn account verwijderd omdat ik nog geen 16 ben. IK BEN OVER MINDER DAN EEN HALF JAAR ZESTIEN JA. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geen last van, sorry :3


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    ImAwesome schreef:
    Ik heb geen idee. Youtube heeft een maand geleden mijn account verwijderd omdat ik nog geen 16 ben. IK BEN OVER MINDER DAN EEN HALF JAAR ZESTIEN JA. ):

    Wut? Sinds wanneer is dat begonnen?

    OT: Ik heb werkelijk waar nergens last van, dus ik heb ook geen idee wat er aan de hand is.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Geen idee, maar tegenwoordig kloten ze al de hele tijd met het google-account / youtube gedoe. Misschien moet je alles even nalopen. Ik snap er tegenwoordig echt geen snars meer van namelijk.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Wut? Sinds wanneer is dat begonnen?

    OT: Ik heb werkelijk waar nergens last van, dus ik heb ook geen idee wat er aan de hand is.


    Nou ik heb mijn youtube account gekoppeld aan google. En bij youtube kreeg ik steeds een pop up bericht over dat ik mijn echte naam niet als username zou willen gebruiken terwijl mijn username eigenlijk mijn echte naam was en als ik dat bericht weg wilde hebben moest ik steeds de pagina refreshen dus dat was heel irritant. Uiteindelijk heb ik gezegd op "ja" en toen kwam opeens het bericht dat ik te jong was en als ik kon bewijzen dat ik ouder was dan 16 mocht ik mijn account houden. Alleen omdat te bewijzen moest ik een kopie van mijn paspoort sturen en aangezien ik dus nog geen 16 ben...


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Nou ik heb mijn youtube account gekoppeld aan google. En bij youtube kreeg ik steeds een pop up bericht over dat ik mijn echte naam niet als username zou willen gebruiken terwijl mijn username eigenlijk mijn echte naam was en als ik dat bericht weg wilde hebben moest ik steeds de pagina refreshen dus dat was heel irritant. Uiteindelijk heb ik gezegd op "ja" en toen kwam opeens het bericht dat ik te jong was en als ik kon bewijzen dat ik ouder was dan 16 mocht ik mijn account houden. Alleen omdat te bewijzen moest ik een kopie van mijn paspoort sturen en aangezien ik dus nog geen 16 ben...

    Oo
    Ik had altijd wel de optie om het weg te drukken...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis