• Aangezien ik weer eens met personages voor een verhaal bezig ben, vraag ik mij dat toch ook af. En ook omdat ik nog een naam nodig heb en mij zelf gek aan het maken ben zoals wel vaker. De laatste keer dat ik niet op een naam kon komen duurde het drie dagen maar dit duurt al minstens een week.

    Dus hoe komen jullie aan een naam voor je personage? (Afgezien van de namen topics en de namen van je favoriete serie/boek/film)


    Physics is awesome

    Uhm of ik pam een naam die ik ken of van een site of met speciale namen of achternamen dan druk ik random op mij toetsenbord en verzin dan iets eat klinkt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik denk eerst diep na, daarna kijk ik wat de bedachte namen betekenen (of soms vind ik ze gewoon te leuk dat het me niet interesseert), en als ik het niks vind ga ik door een lijst met namen kijken, waarbij ik vaak ook weer kijk naar de betekenis.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Blutbad schreef:
    (...)

    Zou je het erg vinden om een paar door te geven voor de jongensnamen lijst?


    Tuurlijk wil ik dat doen ^^ maar eh, jij was toch diegene die Het grote jongensnamentopic had gemaakt? Staat daar niks tussen? Want bijna al mijn favoriete namen staan daar al in, volgens mij. :3


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    ik houd van namen die je ook in het engels kunt uitspreken, misschien heb je ook zoiets?
    en ja, betekenis. of iets wat ik tegenkom?
    top 10 namen in .... Engeland. zoiets haha (:


    Dance like nobody's watching'

    Hmm, ik weet niet, mijn nieuwste personage heet Draethius Ingmund, simpelweg omdat ik uit Skyrim een 'Daedra' heb gepakt, en er dan een beetje fantasie in heb gegooid. Ik weet niet, al mijn personages hebben rare namen. Neem bijvoorbeeld Aurimas of Murlaugh haha. Oh en Syndre. Fantasie en een woordenboek?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 22:50 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kynareth schreef:
    Hmm, ik weet niet, mijn nieuwste personage heet Draethius Ingmund, simpelweg omdat ik uit Skyrim een 'Daedra' heb gepakt, en er dan een beetje fantasie in heb gegooid. Ik weet niet, al mijn personages hebben rare namen. Neem bijvoorbeeld Aurimas of Murlaugh haha. Oh en Syndre. Fantasie en een woordenboek?

    Mag ik Syndre gebruiken voor een van mijn verhalen? Ik heb echt een nieuwe naam nodig voor iemand :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Mag ik Syndre gebruiken voor een van mijn verhalen? Ik heb echt een nieuwe naam nodig voor iemand :'D

    Ja, uiteraard, waarom niet? (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kynareth schreef:
    (...)
    Ja, uiteraard, waarom niet? (:

    Sommige mensen zijn heel beschermend over zelfbedachte dingen ;p
    Bedankt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Telefoonboek open, ogen dicht; Tada!
    Nee jk, gewoon van die babynamenlijst-dingen.

    Flannery schreef:
    Eigenlijk is het heel stom, maar ik vind ze altijd op zo'n babynamen site. :')
    Of ze komen in me op.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    http://www.zeevannamen.nl/zvn.aspx


    I recycle my thoughts.

    Soms komt het in me op, soms zoek ik het op op één of andere namensite


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    daredreaming schreef:
    ik houd van namen die je ook in het engels kunt uitspreken, misschien heb je ook zoiets?
    en ja, betekenis. of iets wat ik tegenkom?
    top 10 namen in .... Engeland. zoiets haha (:


    Ja, ik vind het altijd wel fijn als de namen ook uitspreekbaar zijn in het Engels. Vandaar dat ik ook vaak Engelse/Amerikaanse namen heb hoewel ik ook wel eens kijk bij de Ierse en Schotse namen kijk, waar ik (moet ik toe geven) ook redelijk wat Engelse namen tegen kom.


    Physics is awesome

    Flannery schreef:
    Eigenlijk is het heel stom, maar ik vind ze altijd op zo'n babynamen site. :')
    Of ze komen in me op.

    ^Yup. Ik heb die van mijn personages te snel gekozen, waardoor ik nu met twee totaal debiele meisjesnamen zit voor mijn vrouwelijke OC's.
    Kichi and Hotaru oh my god how

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 18:40 ]

    Father schreef:
    Ik gebruik gewoon een name generator of lijsten met namen die het meest gebruikt worden in een land waarvan ik een naam wil :Y)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef