• Hoi iedereen,

    Ik ga mijn Agenda opfleuren. De kaft is prima, maar ik heb expres voor een neutralere binnenkant gekozen. Ik heb nu ook al belangrijke data opgeschreven, maar ik wil het dus nog wat vrolijker maken. Ik heb al wat ideeën opgedaan, zoals:
    ~ Plaatjes erin plakken
    ~ Slogans erin opschrijven
    ~ Feitjes, etc.

    Ik vroeg me af of jullie nog leuke ideeën hadden voor de agenda.
    Alvast bedankt!


    Tijd voor koffie.

    Meestal kladden mijn vrienden 'm onder dus ja.

    Foto's erin plakken? Of misschien zo'n eigen "leeswijzer" maken, die je dan bij de juiste week kan leggen.


    The odds are néver in our favor.

    Afbeeldingen van je favoriete acteur/artiest, leuke (film/muziek) quotes, iemand anders er iets laten schrijven/tekenen, zelf een tekening erin maken, een stukje spiegel erin plakken (zie ik tegenwoordig heel vaak lol).

    Thysia schreef:
    Meestal kladden mijn vrienden 'm onder dus ja.


    Altijd !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Thysia schreef:
    Meestal kladden mijn vrienden 'm onder dus ja.

    laat m nu nog wat leger, want dan kunnen je vrienden m dus lekker onderkladdderen!


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Thysia schreef:
    Meestal kladden mijn vrienden 'm onder dus ja.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Thysia schreef:
    Meestal kladden mijn vrienden 'm onder dus ja.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Thysia schreef:
    Meestal kladden mijn vrienden 'm onder dus ja.


    •*• Lululu •*•

    Een lief tekstje van een lief iemand? ;D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Draculea schreef:
    Afbeeldingen van je favoriete acteur/artiest, leuke (film/muziek) quotes, iemand anders er iets laten schrijven/tekenen, zelf een tekening erin maken, een stukje spiegel erin plakken (zie ik tegenwoordig heel vaak lol).

    + laat 'm door je vrienden gewoon lekker bekladderen. Daar komen de leukste dingen uit!

    Ik denk dat je vrienden het wel opfleuren kunnen en ik laat de mijne leeg voor saaie lessen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik denk dat je vrienden het wel opfleuren kunnen en ik laat de mijne leeg voor saaie lessen

    Mijn agenda van dit jaar stond/staat echt helemaal vol, van vrienden leuke berichtjes, briefjes, foto's tijdens lessen en allemaal leuke dingen. Echt geweldig om het terug te lezen en kijken! c:

    In de eerste had de jongen waar ik verliefd op was mijn agenda gepakt. Ik helemaal blij en denken dat 'ie iets liefs ging schrijven, niet dus. Op elke bladzijde had hij een lul getekent + op de voorkant een grotere versie. Was mijn agende verpest voor de rest van het schooljaar. (cat)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 21:17 ]

    Thysia schreef:
    Meestal kladden mijn vrienden 'm onder dus ja.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb meestal zo'n agenda waar je foto's in kunt schuiven en dan zoek ik via internet altijd grappige plaatjes van films/series.


    Caution first, always.