• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zondag eindelijk 17, woohoo.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 23:06 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Weetje wat? Ik ben jou echt spuugzat! Van mij mag je wegrotten. Je bent de grootste meeloper die ik ken, je hebt geen eigen persoonlijkheid, denkt dat je heel wat bent en dat iedereen jou leuk vindt. Zal ik je eens wat vertellen? Grow the fuck up!
    Ik ben je echt meer dan zat en kan je echt niet uitstaan, het gaat nu al heel lang zo en dit was echt de druppel! Alsjeblieft, hou op met het kopieëren van mij en maak eens je eigen keuzes. Also; je bent niet stoer.
    Godverdomme kind, door jou krijg ik voor de derde keer hoofdpijn vandaag. Ga toch lekker batsen ofzo, daar ben je blijkbaar erg goed in.

    Excuseer mij voor mijn taalgebruik, ik ben echt pissed off nu.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 23:49 ]

    Omfg de nieuwe The Walking Dead trailer *O*


    Caution first, always.

    Lara Croft. I love you.


    The odds are néver in our favor.

    - Fuuuuuu.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 0:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dan maar slapen en morgen wakker worden met een beter humeur, ajuus.

    Draculea schreef:
    Weetje wat? Ik ben jou echt spuugzat! Van mij mag je wegrotten. Je bent de grootste meeloper die ik ken, je hebt geen eigen persoonlijkheid, denkt dat je heel wat bent en dat iedereen jou leuk vindt. Zal ik je eens wat vertellen? Grow the fuck up!
    Ik ben je echt meer dan zat en kan je echt niet uitstaan, het gaat nu al heel lang zo en dit was echt de druppel! Alsjeblieft, hou op met het kopieëren van mij en maak eens je eigen keuzes. Also; je bent niet stoer.
    Godverdomme kind, door jou krijg ik voor de derde keer hoofdpijn vandaag. Ga toch lekker batsen ofzo, daar ben je blijkbaar erg goed in.

    Excuseer mij voor mijn taalgebruik, ik ben echt pissed off nu.

    Wauw, precies alle woorden die ik ook zo graag wil zeggen. Unbelievable.

    OT:

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 0:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Wauw, precies alle woorden die ik ook zo graag wil zeggen. Unbelievable.
    +


    Yep, exactly. En die mensen zijn het echt niet waard.

    Good night, y'all!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil slapen maar tegelijkertijd ook weer niet, wat moet ik nu doen.


    I recycle my thoughts.

    I scream and scream, but no one can hear me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Omg die app is geweldig! Morgen post ik een foto :'D


    26 - 02 - '16

    Ik zou eigenlijk aan die One Shots moeten werken, maar heb geen tijd gehad. Moet straks ook vroeg op om naar de zee te gaan, maar ik ben niet moe en eigenlijk kijk ik er niet naar uit om die boelzoekers weer te zien. Hopelijk de laatste keer dat ik ze zie


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    WAAROM LUKT HET NIET.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Stom licht. Ik kon mijn slaap goed gebruiken. :/


    •*• Lululu •*•