• Guilty.
    Op Hellemound High School zit het vol met pestkoppen. De directie heeft niks door, en het gepest wordt steeds erger. Tot de gepeste kinderen er iets aan gaan doen. Ze beginnen de pestkoppen tegen te werken door samen plannen te smeden. Ze durven steeds meer in opstand te komen. Zal dit het einde worden van alle pesterijen?
    ]

    Rollen:
    Pestkoppen (max. 5):
    - Harry Styles || Paynez.
    - Zayn Malik || Abelard.
    - Louis Tomlinson || Licorne.
    - Meredith Penelope Jackson || After.
    - Dawn Ellis Frankle || Scairp.

    Gepesten:
    - Niall Horan || ItsNiall
    - Liam Payne || Pom
    - Nim Rachel Marro || Limits.
    - Ivy Fio Carter || TragicYouth


    Regels:
    - Minimaal 5 regels vol.
    - Geen Mary-Sue's, Gary-Stu's of Powerplay.
    - Niet allemaal hetzelfde innerlijk.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - OOC tussen haakjes.
    - +16 is toegestaan.
    - Houdt het realistisch.
    - Geef het aan als je een langere tijd weg bent of je je username hebt verandert.
    - Vragen? Stel ze gerust!


    Het begin:
    Het is de eerste schooldag na de zomervakantie, en de pestkoppen houden zich niet in. Ze gunnen de kinderen geen een dag rust. Daarom besluiten de Gepesten een plannetje te bedenken om ze eindelijk eens terug te pakken. Want niet eens meer je mond open kunnen doen, dat vinden ze te ver gaan.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 18:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ivy Fio Carter
    Ik blijf het tafereel in de gaten houden. Harry mompelt iets, waarna Nim "Hoe lang zijn jullie al homo?" roept. Wat? Ik schrik. Waar gaat dit over? Ik zie Harry's uitdrukking veranderen in boosheid. "Wie zegt dat?" Woedend loopt hij naar haar toe. Ik begin bang te worden. Doe haar asjeblieft niks aan... "Louis en ik waren bezig met een verassing voor Horan... maar als jij daar ook zo graag een deel van uit wilt maken... Oké." En dan slaat hij haar. Van schrik slaak ik een klein gilletje. Vanaf waar ik sta lijkt Nim's wang rood te kleuren. "Maar lieg niet. We. Zijn. Niet. Homo. Begrepen?" hoor ik Harry zeggen. Vervolgens spuugt hij ook nog in haar gezicht. Gruwelend sluit ik mijn ogen. "Kom Louis," zegt hij. Stilletjes loop ik naar Nim toe en haal een tissue uit mijn tas. "Gaat het?" fluister ik.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 22:15 ]


    I can't define who I am.

    Nim Rachel Marro.

    "Wie zegt dat?" Vraagt Harry woedend. Van schrik zet ik een stap achteruit en wens dat ik nooit zo brutaal had gedaan. Het zijn de regels, en die mag je niet tegenspreken. "Louis en ik waren bezig met een verassing voor Horan... maar als jij daar ook zo graag een deel van uit wilt maken... Oké." Met een enorme kracht komt zijn grote hand terecht op mijn wang. Pijnlijk wrijf ik eroverheen en een traan verlaat mijn ooghoek. "Maar lieg niet. We. Zijn. Niet. Homo. Begrepen?" Zegt Harry, die steeds kwader wordt. ‘Er is niks mis met homo zijn..’ mompel ik zachtjes, in mezelf. Plotseling spuugt hij in mijn gezicht en snel doe ik mijn ogen dicht. "Kom Louis," kwaad trekt hij Louis met hem mee. Meteen daarna komt Ivy naar me toe lopen met een tissue, die ik dankbaar aanneem. "Gaat het?" Ik knik en maak mijn gezicht schoon. "Ik ben het gewend," zeg ik gebroken. Opnieuw verlaat een traan mijn ooghoek. Als mijn gezicht weer schoon is gooi ik het tissuetje in de prullenbak. "Dankje" fluister ik.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 20:21 ]

    [Voor de duidelijkheid: Er staat: Maar lieg niet. Niet: Maar ik lieg niet.
    I'm sorry.]


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    [Voor de duidelijkheid: Er staat: Maar lieg niet. Niet: Maar ik lieg niet.
    I'm sorry.]


    [Aangepast (;]

    [Oops, me too]

    Ivy Carter
    Nim neemt mijn tissue aan en maakt haar gezicht schoon. "Ik ben het gewend," zegt ze, en een traan schittert in haar ooghoek. "Dank je," fluistert ze. Beschaamd sla ik mijn ogen neer. "Sorry d-dat ik n-niks deed," stotter ik van slag. "Ik... ik ben gewoon bang, net als iedereen. Weet je, als een ander persoon dit op tv of iets dergelijks zou zien zouden ze me een lafaard vinden. Omdat ik niks deed. Maar we hebben gewoon geen stem tegenover hen," mompel ik, denken aan Harry, Louis en alle andere pesters. "Het is een raar fenomeen," grimas ik dan, "ik bedoel, in feite hadden we ze misschien wel aangekund. Twee tegen twee. Maar het is net zoals in de natuur: alleen de sterksten overwinnen." Ik besef me dat ik best veel praat tegen iemand waar ik niet eens echt mee omga, dus ik sluit mijn mond en kauw op mijn lip om mezelf stil te houden. Hoewel ze me best aardig lijkt. En ik nieuwsgierig ben... "Wat was er eigenlijk aan de hand?" vraag ik, niet wetend of ik misschien een gevoelige snaar raak. Hoewel het Harry persoonlijk meer leek te deren dan Nim. "Als ik dat mag vragen..."

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 22:22 ]


    I can't define who I am.

    [Ik ben tot 10 augustus op vakantie. Geen wifi.]


    Reality's overrated.

    ItsNiall


    > Wunjo

    [ik heb nu ff wifi dus ik reageer zo :Y)]

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 11:32 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Niall

    Ik zit muziek te luisteren door mijn oortjes. Ik neurie zachtjes mee. Dan tikt iemand me op mijn rug. Ik draai me om en zie dat het Jess is. Hij geeft me een briefje. Verbaasd pak ik het en vouw het open. Na school, op het schoolplein. Zorg dat je er bent. L. onder de L stond ook nog een sierlijke M. Shit, een plannetje van Louis en Meredith dus. En ik durf te wedden dat Harry er ook nog aan mee doet. Ik slik. Dan gaat de bel en ik loop het lokaal uit. Terwijl ik naar mijn kluisje loop denk ik aan het briefje. Wat nou als ik niet kom? Dan zullen ze me morgen vast terug pakken... En als ik me morgen ziek meld? Dan overmorgen. Ik kan me niet het hele schooljaar voor ze verstoppen. Ik zucht als ik bij mijn kluisje ben aangekomen en stop mijn boeken er in. Ik pak de boeken die ik nodig heb en loop naar de volgende les. Ik kan ze ook terugpakken? Gewoon iets gemeen terug doen, misschien iets met modder. Ik grijns en zoek de rest op om ze te vragen of ze mee doen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Louis William Tomlinson.
    Al die tijd sta ik geschrokken naar het tafereel te kijken. Ik ben niet geschrokken omdat Harry Nim sloeg, nee, dat maakt me nu echt niets uit. Het was haar eigen schuld. Maar geschrokken omdat ze ons gezien heeft. Wat als het straks de hele school door gaat dat Harry en ik zogenaamd homo zijn, wat overigens niet waar is. Dit was lust, geen liefde. Niks homo dus. Ik hoop maar dat Harry haar hard genoeg heeft geslagen en ze niets meer durft te vertellen.
    Harry spuugt nog in haar gezicht en trekt me dan mee. Maar ik wil er zeker van zijn. 'Wacht even, Hazza.'
    Ik maak me los uit Harry's greep en loop weer richting Nim en Ivy, waarna ik groot en dreigend voor ze ga staan. 'Luister, jij houdt je bek, begrepen?' sis ik dreigend naar Nim. 'En jij ook,' vervolg ik, dit keer op Ivy gericht. Ik weet niet precies wat ze weet, dus neem ik voorzorgsmaatregelen.
    'Begrepen!?' schreeuw ik als het antwoord te lang duurt naar mijn zin, waarna ik Nim's schouders vastpak en haar door elkaar rammel.

    [Poor Ivy en poor Nim, haha.]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Edward Styles

    "Wacht even, Hazza." Louis maakt zich los en loopt weer richting Nim en Ivy. Groot en dreigend gaat hij voor ze staan. "Luister, jij houdt je bek, begrepen?' sist Louis dreigend naar Nim. "En jij ook," vervolgt hij dit keer richting Ivy. "Begrepen!?" schreeuwt hij dan waarna hij Nim's schouders vastpak en haar door elkaar rammelt.
    "Als er ook maar iets te ronde gaat weten we jullie te vinden," doe ik er nog een schepje bovenop. "Trutten," mompel ik dan binnensmonds.


    Reality's overrated.

    [Licorne --> Mouek

    Sorry dat ik t pas zo laat doorgeef, was ik een beetje vergeten :$]


    "Family don’t end in blood”

    Scairp ---> Cairde ----> Faisean


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ApexPredator heeft haar account op inactief gezet.]

    Die gooi ik uit de beginpost zodra k op mijn tablet zit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.