• Guilty.
    Op Hellemound High School zit het vol met pestkoppen. De directie heeft niks door, en het gepest wordt steeds erger. Tot de gepeste kinderen er iets aan gaan doen. Ze beginnen de pestkoppen tegen te werken door samen plannen te smeden. Ze durven steeds meer in opstand te komen. Zal dit het einde worden van alle pesterijen?
    ]

    Rollen:
    Pestkoppen (max. 5):
    - Harry Styles || Paynez.
    - Zayn Malik || Abelard.
    - Louis Tomlinson || Licorne.
    - Meredith Penelope Jackson || After.
    - Dawn Ellis Frankle || Scairp.

    Gepesten:
    - Niall Horan || ItsNiall
    - Liam Payne || Pom
    - Nim Rachel Marro || Limits.
    - Ivy Fio Carter || TragicYouth


    Regels:
    - Minimaal 5 regels vol.
    - Geen Mary-Sue's, Gary-Stu's of Powerplay.
    - Niet allemaal hetzelfde innerlijk.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - OOC tussen haakjes.
    - +16 is toegestaan.
    - Houdt het realistisch.
    - Geef het aan als je een langere tijd weg bent of je je username hebt verandert.
    - Vragen? Stel ze gerust!


    Het begin:
    Het is de eerste schooldag na de zomervakantie, en de pestkoppen houden zich niet in. Ze gunnen de kinderen geen een dag rust. Daarom besluiten de Gepesten een plannetje te bedenken om ze eindelijk eens terug te pakken. Want niet eens meer je mond open kunnen doen, dat vinden ze te ver gaan.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 18:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Meredith Jackson.

    Algauw kreeg ik een tikje op mijn schouder, en toen ik me omdraaide zag ik dat het Louis was. 'Kun je dit doorgeven naar voren? Het is voor Horan.' Hij drukt het in mijn handen, en ik lees het snel door. Ook pak ik een pen en schrijf onder de L. een sierlijke M. Ik tik Bella op haar rug en geef haar het briefje. 'Horan. Zorg dat hij hem krijgt.' Daarna draai ik me weer om en knik. 'Wat is je plan?' Vroeg ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles

    Louis kijkt me verontwaardigd aan en scheurt dan een blaadje uit zijn schrift.
    "Kun je dit doorgeven naar voren? Het is voor Horan," zegt hij als hij Meredith heeft aangetikt.
    Hij leest het blaadje waar hij wat op heeft gekrabbeld nog een keer door en geeft het dan aan Meredith. Dan stoot hij mij even aan.
    "Ik heb een plan, na school op het schoolplein. Doe je mee?" vraagt hij.
    Ik grijns. "Maar natuurlijk. Ik dacht dat je het nooit zou vragen," zeg ik met een bekakt stemmetje - ook mijn kin steek ik in de lucht - en ik lach.
    Hij vraagt het zelfde aan Meredith die vraagt wat hij van plan is.
    "Hmm, ja, dat vroeg ik me nou ook af," zeg ik.


    Reality's overrated.

    Zayn Javadd Malik

    Lachend liep ik over het schoolplein met Dawn. Te laat zijn boeide me niks, was ik praktisch elke dag. Niets nieuws. Ik wist niet of Dawn wilde skippen, maar ik had behoefte aan wat slaap. Even keek ik haar dankend aan. Gelukkig kwam ze me ophalen. Eenmaal in de school maakte ik de deur van de klas open en sloeg mijn docent hard op zijn schouder. 'Bedankt, meneer. Ik waardeer het zeer dat u op mij gewacht heeft' knikte ik, waarna ik naar mijn plek liep en neerplofte. Ik had niet eens door wat de docent allemaal tierde, ik had vannacht niet veel slaap kunnen krijgen. Wel even wachten tot hij helemaal klaar was om anders had ik echt problemen. En dat zou thuis weer ruzie opleveren. Als ik ruzie had thuis liep dat meestal af op slapen bij een vriend, heel soms was het wel goed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson.
    Meredith tikt het meisje voor haar aan en geeft het briefje door. Harry grijnst als ik hem vraag mee te doen met het plan. 'Maar natuurlijk. Ik dacht dat je het nooit zou vragen,' zegt hij met een bekakt stemmetje en steekt zijn kin in de lucht, waarna hij lacht.
    Daarna vraagt zowel hij als Meredith wat het plan is. Ik buig iets schuin naar voren, zat ik dichter bij hen beiden zit en begin te fluisteren.
    'Geloof me, Horan gaat het niet leuk vinden. Met een beetje geluk begint hij te janken. Weet een van jullie toevallig een manier om aan eieren, een berg veren en een watervaste stift te komen? Anders kunnen we het altijd nog gaan halen, dan skippen we wel een les.'

    [Louis gemene pesterige kant komt naar boven, ghehe.]


    "Family don’t end in blood”

    [awh, ik heb nu al medelijden met Niall.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Ja ik ook. Maar ja, zo begint misschien wel de opstand :Y)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Op een één of andere manier heb ik de hele tijd de neiging om "Liam James Payne" te schrijven.]

    Harry Edward Styles

    "Geloof me, Horan gaat het niet leuk vinden. Met een beetje geluk begint hij te janken. Weet een van jullie toevallig een manier om aan eieren, een berg veren en een watervaste stift te komen? Anders kunnen we het altijd nog gaan halen, dan skippen we wel een les," zegt Louis als hij zich een beetje schuin heeft verbogen zodat hij wat dichter bij Meredith en mij zit. En hij dus minder hard hoeft te praten om hem te kunnen verstaan.
    Ik grijns. "Klinkt nu al als een goed idee, mate," zeg ik met een knipoog.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 15:09 ]


    Reality's overrated.

    ItsNiall schreef:
    [awh, ik heb nu al medelijden met Niall.]


    [Ik eigenlijk ook wel, maar ja. Ghehe.]


    "Family don’t end in blood”

    Louis William Tomlinson.
    Harry grijnst. 'Klinkt nu al als een goed idee, mate,' zegt hij met een knipoog.
    'Duh, mijn ideeën zijn altijd goed,' antwoordt ik met een onschuldig gezicht. 'Highbound begint me trouwens nu al te vervelen, ik heb geen zin meer in deze les. We kunnen ons eruit laten sturen?' vraag ik aan zowel Meredith als Harry. 'Dan kunnen we ook gelijk de benodigde spullen halen, voor vanmiddag,' voeg ik eraan toe en grijns.


    "Family don’t end in blood”

    Merdith Jackson.
    Mijn grijns werd alsmaar breder. "Eieren vallen makkelijk te jatten bij de boerderij zo'n honderd meter hiervanaf. Daar hebben ze ook kippen, maar ze zijn vandaag weg. Dus die kunnen we plukken voor de veren. En ik vraag de conciërge wel voor een watervaste stift." Grijnsde ik. Ik wierp een blik op de blonde jongen. Die ging het flink zwaar krijgen. Ook ging ik op Louis voorstel in. 'Goed idee. Maar ik houd mijn engelenimago eve hoog.' Vervolgens stak ik mijn hand op. 'Meneer, ik voel me niet zo lekker.' 'Ga maar.' Ik liep het lokaal uit en wachtte.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson.
    Meredith's grijns werd alsmaar breder. 'Eieren vallen makkelijk te jatten bij de boerderij zo'n honderd meter hier vanaf. Daar hebben ze ook kippen, maar ze zijn vandaag weg. Dus die kunnen we plukken voor de veren. En ik vraag de concierge wel voor een watervaste stift,' grijnsde ze. 'Goed idee,' vervolgde ze op mijn andere voorstel, om deze les niet langer uit te zitten. 'Maar ik houd mijn engelenimago even hoog.' Ze stak haar hand op en zei dat ze zich niet lekker voelde, waarna Highbound haar liet gaan.
    Een engelenimago had ik toch niet, dus die viel ook niet hoog te houden voor mij. Voor Harry trouwens ook niet. En waarom wachten tot ik eruit gestuurd wordt? Ik kan ook gewoon weggaan, boos maak ik hem toch wel.
    Ik stond op en begon mijn tas in te pakken. Ik zag dat Harry al snel doorhad wat ik van plan was, waarna hij mijn voorbeeld volgde. Ik slingerde mijn tas over mijn schouder, pakte Harry bij zijn pols beet en sleurde hem mee het lokaal uit.
    'Sorry meneer, wij moeten gaan. De dokter heeft gezegd dat ik geen lessen mag volgen die te saai zijn, want dan val ik in slaap en slaap ik vannacht alweer slecht. Ik heb namelijk last van slapeloosheid. Oh, en Harry gaat mee om mij te, ehm... te steunen. Bye!'
    Dit was echt de slechtste smoes ooit, maar dan kon ik tenminste weer een beetje lachen. Namelijk om Highbound's verontwaardigde gezicht, die rood was van woede. Ik liep vlug het klaslokaal uit, waar ik in lachen uitbarstte. Daarna richtte ik me weer tot Harry en Meredith.
    'Oke, die eieren zijn wel een goed idee, maar ik vind het een beetje zielig voor de kippen om ze te plukken. Mijn zusjes hebben allemaal van de boa's, met gekleurde veren, die ze al heel lang niet meer gebruiken. Die kunnen we ook plukken? Ik vind gekleurde veren eerlijk gezegd wel vrolijk staan.'

    [Ik heb van Noek toestemming gekregen Harry te besturen.]


    "Family don’t end in blood”

    {Ik kan vanavond pas reageren ik ben nu op het strand)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ik ga morgen op vakantie en ben 12 augustus weer terug. Ik weet niet zeker of ik wifi heb... Ik reageer zo nog wel even met Niall en jullie mogen hem ook wel besturen als ik weg ben.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Ik ga zo naar het strand en ben pas laat terug)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ben tot donderdag uit logeren (Geen wifi.) ik kan misschien een laptop lenen..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,