• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hebben op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 6
    Topic 7



    Users die Perciver shippen
    Square
    PercyWood
    Gatsby
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Justified
    Lilia
    Daylighter
    Cymry
    Sonnet
    Unimaginable
    Creativity
    RStylinson
    Exterminate
    SPECS
    Atomic
    Moore
    Limits
    Bridgit
    simonella
    KittyChan
    Conquistador
    Liberacorpus
    SecretlyACat
    ThingsInLife
    Dashwood
    Pom
    Puzzel
    ItsNiall
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd. ^^

    Perciver stories op Q
    Masquerade van PercyWood
    Chocolate van PercyWood
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van PercyWood
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Theodora
    The Forseeing van Theodora
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Quidditch match van Emrys
    I love you so damn much ~ Perciver van Conquistador
    Heart of Gold van Square
    Hidden in plain sight van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square
    You bug me van Square
    Smile and Wave van Square

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van PercyWood
    Perciver Characters van PercyWood
    Perciver United van PercyWood
    Golden Snitch van PercyWood
    Chibi Percy van PercyWood
    Chibi Oliver van PercyWood
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Theodora
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Vote Percy van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square
    Rainbows & unicorns van Square
    Perciver note 2 A & B van Square
    Oliver Wood van Square
    Perciver Angel AU (of transparant) van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square
    Volgens jouw headcanon krijgen Percy en Oliver... van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van PercyWood op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Exterminate op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficarchive.tumblr.com - Fanfic blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van ColouredWind
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr

    Normaal maakt Square hem altijd aan, maar aangezien ze op vakantie is, heb ik hem bij deze even aangemaakt.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 23:23 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik typ op mijn iPod want ik ben aan het 'slapen'.


    Mijn ouders dwingen me dus om m'n telefoon en m'n tablet beneden te laten. Dus ik kan niet "slapen" tot ongeveer 3 uur zoals ik dan normaal zou doen, dus ga ik schrijven...


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Goedemorgen


    Ik zit Perciver plaatjes op te zoeken, kom ik hier op uit. Lol oke


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb nu voor precies 24 uur belachelijk duur internet. :'D En ik weet niet meer precies wie van jullie zei dat ik een draak mee moest nemen, maar mijn zusje en ik hebben gisteren een drakenei gevonden en dat zijn we nu aan het opvoeden. Hij/Zij heet Norbert(a) II en ik zal wel wat foto's laten zien als ik weer mijn laptop heb. We zijn met hem naar de speeltuin geweest. :Y)


    Conquistador schreef:
    Goedemorgen


    Ik zit Perciver plaatjes op te zoeken, kom ik hier op uit. Lol oke


    Wat is daar mis mee? De bovenste vier zijn toch Perciver fanvids? Die drie die niet van mij zijn zijn ook echt behoorlijk goed. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoi Inge *zwaait*
    We zijn allemaal goed bezig geweest tijdens die dag dat je weg was :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    Ik heb nu voor precies 24 uur belachelijk duur internet. :'D En ik weet niet meer precies wie van jullie zei dat ik een draak mee moest nemen, maar mijn zusje en ik hebben gisteren een drakenei gevonden en dat zijn we nu aan het opvoeden. Hij/Zij heet Norbert(a) II en ik zal wel wat foto's laten zien als ik weer mijn laptop heb. We zijn met hem naar de speeltuin geweest. :Y)


    (...)

    Wat is daar mis mee? De bovenste vier zijn toch Perciver fanvids? Die drie die niet van mij zijn zijn ook echt behoorlijk goed. :9~

    Zo zo, een echte draak :3
    Ik riep dingen over draken, namelijk dat je er voor moest uitkijken, niet dat je er één moest gaan opvoeden x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Zo zo, een echte draak :3
    Ik riep dingen over draken, namelijk dat je er voor moest uitkijken, niet dat je er één moest gaan opvoeden x'D


    Ja, maar ienand anders zei volgens mij dat ik er eentje mee moest nemen. Jullie spraken elkaar tegen, dus nou kijk ik uit voor draken én neem ik er eentje mee. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, maar ienand anders zei volgens mij dat ik er eentje mee moest nemen. Jullie spraken elkaar tegen, dus nou kijk ik uit voor draken én neem ik er eentje mee. :'D

    Haha


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga maar eens hoofdstuk 4 afmaken van Chocolate :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb inene geen geluid meer op me pc! D:

    Maar ik ga straks verder met mijn Perciver.

    Succes met de jouwe @ kim (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    Ik heb inene geen geluid meer op me pc! D:

    Maar ik ga straks verder met mijn Perciver.

    Succes met de jouwe @ kim (:

    Ik heb 10 woorden erbij getypt en ik zit even vast :')
    Ah well, ik ga Glee Project kijken. Ik weet namelijk wel wat ik wil schrijven...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik heb 10 woorden erbij getypt en ik zit even vast :')
    Ah well, ik ga Glee Project kijken. Ik weet namelijk wel wat ik wil schrijven...


    Ik kijk Undercover Boss en wanneer daar reclame is kijk ik House. Want Switched At Birth heeft nog geen nieuwe afleveringen die ik nog niet gezien heb. :c

    Het shcrijven wil me namelijk niet lukken dusja.. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Welkom terug, Inge. En Norbert(a). :')

    Jullie raden nooit wat ik net zag op het strand. We gingen naar Robin Wood Hood Bay, waar met deze hitte blijkbaar heel Noord-Engeland naartoe gaat, en daar liepen we tijdens de afdaling naar het strand achter een groepje 18/19 jarigen; waarschijnlijk allemaal Schots, maar om mijn eigen Perciverdroom in stand te houden, wil ik het liefst geloven dat alleen de bruinharige jongen Schots was, en zijn roodharige en bebrilde vriend gewoon Engels. :Y) Maar goed, zij liepen dus eerst met twee meisjes, waarvan één de hele tijd met 'Percy' hand in hand wilde lopen, maar hij haar na een tijdje toch weer losliet. Zij gingen na een tijdje een ander straatje in, maar op het strand zelf kwam ik die twee meisjes weer tegen bij een ijskraampje en ging ik kijken waar die jongens dan aan het rondhangen waren; liepen die al samen over het strand, nog net niet hand in hand (al vind ik het leuk om voor de gelegenheid die herinnering lichtjes naar mijn shipperswensen aan te passen). (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Welkom terug, Inge. En Norbert(a). :')

    Jullie raden nooit wat ik net zag op het strand. We gingen naar Robin Wood Hood Bay, waar met deze hitte blijkbaar heel Noord-Engeland naartoe gaat, en daar liepen we tijdens de afdaling naar het strand achter een groepje 18/19 jarigen; waarschijnlijk allemaal Schots, maar om mijn eigen Perciverdroom in stand te houden, wil ik het liefst geloven dat alleen de bruinharige jongen Schots was, en zijn roodharige en bebrilde vriend gewoon Engels. :Y) Maar goed, zij liepen dus eerst met twee meisjes, waarvan één de hele tijd met 'Percy' hand in hand wilde lopen, maar hij haar na een tijdje toch weer losliet. Zij gingen na een tijdje een ander straatje in, maar op het strand zelf kwam ik die twee meisjes weer tegen bij een ijskraampje en ging ik kijken waar die jongens dan aan het rondhangen waren; liepen die al samen over het strand, nog net niet hand in hand (al vind ik het leuk om voor de gelegenheid die herinnering lichtjes naar mijn shipperswensen aan te passen). (bloos)



    Haha, geweldig. Perciver look a like :p


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Wiarda schreef:
    Welkom terug, Inge. En Norbert(a). :')

    Jullie raden nooit wat ik net zag op het strand. We gingen naar Robin Wood Hood Bay, waar met deze hitte blijkbaar heel Noord-Engeland naartoe gaat, en daar liepen we tijdens de afdaling naar het strand achter een groepje 18/19 jarigen; waarschijnlijk allemaal Schots, maar om mijn eigen Perciverdroom in stand te houden, wil ik het liefst geloven dat alleen de bruinharige jongen Schots was, en zijn roodharige en bebrilde vriend gewoon Engels. :Y) Maar goed, zij liepen dus eerst met twee meisjes, waarvan één de hele tijd met 'Percy' hand in hand wilde lopen, maar hij haar na een tijdje toch weer losliet. Zij gingen na een tijdje een ander straatje in, maar op het strand zelf kwam ik die twee meisjes weer tegen bij een ijskraampje en ging ik kijken waar die jongens dan aan het rondhangen waren; liepen die al samen over het strand, nog net niet hand in hand (al vind ik het leuk om voor de gelegenheid die herinnering lichtjes naar mijn shipperswensen aan te passen). (bloos)


    Hahah awesome!!! :D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    Welkom terug, Inge. En Norbert(a). :')

    Jullie raden nooit wat ik net zag op het strand. We gingen naar Robin Wood Hood Bay, waar met deze hitte blijkbaar heel Noord-Engeland naartoe gaat, en daar liepen we tijdens de afdaling naar het strand achter een groepje 18/19 jarigen; waarschijnlijk allemaal Schots, maar om mijn eigen Perciverdroom in stand te houden, wil ik het liefst geloven dat alleen de bruinharige jongen Schots was, en zijn roodharige en bebrilde vriend gewoon Engels. :Y) Maar goed, zij liepen dus eerst met twee meisjes, waarvan één de hele tijd met 'Percy' hand in hand wilde lopen, maar hij haar na een tijdje toch weer losliet. Zij gingen na een tijdje een ander straatje in, maar op het strand zelf kwam ik die twee meisjes weer tegen bij een ijskraampje en ging ik kijken waar die jongens dan aan het rondhangen waren; liepen die al samen over het strand, nog net niet hand in hand (al vind ik het leuk om voor de gelegenheid die herinnering lichtjes naar mijn shipperswensen aan te passen). (bloos)

    Oeh la la ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis