• [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 0:33 ]

    Een beetje overdreven dat je hem in z'n gezicht sloeg, vind ik. Maar wat hij deed kan natuurlijk ook niet. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb ook wel eens last van woede-uitbarstingen. Je zou verwachten dat mensen dan schrik van je krijgen, maar integendeel zelfs in mijn geval.. In de lagere school werd ik gepest en lokte ze het EXPRES uit!!
    Ik herinner me er gelukkig niet heel veel van dus ik denk niet dat zij veel slagen gekregen hebben, anders zouden ze het niet doen. Ik ben altijd een zwak klein meisje geweest. Wel heb ik ooit, toen ik nog in het eerste zat, een klootzak sorry voor mijn taal uit het zesde een bloedneus geslagen.
    In het eerste jaar van de middelbare school was er dan zo'n jongen met een vetkuif die al het hele jaar irritant deed en uiteindelijk ben ik in een gevecht verzeild geraakt.
    In het derde was er dan een andere jongen in het begin van het schooljaar me altijd pestte omdat ik zogezegd geen vrienden had. Uiteindelijk heeft hij zijn eigen pennenzak in zijn gezicht gekregen en toen is hij gestopt.


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    DIXONCIDER schreef:
    Een beetje overdreven dat je hem in z'n gezicht sloeg, vind ik. Maar wat hij deed kan natuurlijk ook niet. :]


    SMOSH!!!!!!

    Overdreven vond ik het helemaal niet, zeker niet nadat die jongen zich zo gedroeg, hij verdiende die klap volgens mij echt wel.


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Iniminimoshi schreef:
    (...)

    SMOSH!!!!!!

    Overdreven vond ik het helemaal niet, zeker niet nadat die jongen zich zo gedroeg, hij verdiende die klap volgens mij echt wel.

    Persoonlijk vind ik iemand in zijn gezicht slaan niet beter/volwassener dan met kanker schelden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben ook wel eens heel boos maar meestal ren ik dan keihard weg in plaats van iemand te slaan haha.


    everything you're running away from is in your head, darling.

    PUKKELx DING schreef:
    Dat is wel ontzettend kinderachtig van hem :S Hoe oud is hij? 8?


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Lol,toen ik je titel zag,dacht ik:"Wie heeft ze geslagen?" :'D

    Ik snap niet dat mensen kanker gebruiken als een scheldwoord. Dat is gewoon ziek en respectloos.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Anarose schreef:
    Ik geef je groot gelijk. You go girl!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    pffft ik had echt mooi een sorry gezegd wat een eikel..

    ik ben wel eens op de vuist gegaan met een gozer om dezelfde reden maar die ging zo lang door tot een vriendin van mij in huilen uitbarstte.... klojo kan er nog boos om worden


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    En overschot van gelijk heb je. Met kanker schelden doe je echt niet, zeker niet om iemand te jennen. Ze moeten maar tegen je reactie kunnen, bende ruziezoekers...

    Zelf heb ik de laatste tijd neigingen gehad om iemand te slaan, you know. Maar ik ben sowieso tegen (zinloos) geweld en laat me niet uitdagen door een hoopje kinderachtige personen die nog trots op hun gedrag zijn ook. Eén van hen is zelfs even oud als ik, echt een dikke facepalm waard. De rest is 13-14 en voor hen hoop ik als ze (net als ik) 17 zijn dat ze een stuk volwassener zijn.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik vecht beter met mijn woorden dan lichamelijk. Alleen als ik echt een zwarte waas krijg, kan ik agressief worden. Maar ik heb een hele grote zelfbeheersing. Maar in jou geval had ik misschien ook wel geslagen.

    KARMA!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik had 't zelfde gedaan. Hij lokt et zelf uit :').


    they come, they go

    Eh, je hebt groot gelijk gehad om hem een dreun te geven. Jij zat niet verkeerd, dat was hij. Hij ging door met je te jennen, terwijl jij hebt gevraagd/gezegd of hij daarmee wil stoppen. Wat een klootzak en een baby zeg. Erg kinderachtig dat hij het uit gaat lokken, die solliciteerde echt naar een klap!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You go girl! Hij verdiende het. Ik hadniet eens mijn excuses aangeboden


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Jaa, ik heb dat ook! Vooral ook als mensen met kanker schelden.
    Mijn beide ouders hebben het, veel familieleden en bekenden zijn eraan overleden of hebben het..
    Dus dan ben ik ook pissig en word het zwart voor mijn ogen.

    En als irritante mensen mij irriteren en er niet mee ophouden.. Dan word ik ook kwaad.
    Slechte eigenschap .


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.