• [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 0:33 ]

    Limits schreef:
    (...)

    Echt? Ow, dat lijkt me vet eng. Lijk dat wel op een gewoon oog?
    Nogal dom van hem, om er nog mee te gaan schelden ook.


    Het lijkt gewoon op een echt ook, als ik het niet had gehoord van andere mensen wist ik het zelf ook niet.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik sla eigenlijk nooit, ook niet als ik woedend ben.
    Maar ik begrijp het wel dat je hem geslagen hebt.

    Conquistador schreef:
    Goed gedaan. Ik had precies hetzelfde gedaan. Met kanker schelden moet je gewoon niet doen!

    Zelf heb ik een keer iemand geslagen, omdat hij élke pauze weer eten naar me gooide, en daarmee bedoel ik bananen, aangevreten kauwgom, halfvolle pakjes drinken kreeg ik ook naar me toe gesmeten.

    Toen heb ik hem eens een paar keiharde dreunen verkocht (daarvoor de hele tijd met de coördinator praten met hem erbij en shit maar dat loste niks op) en toen was ie bang van mij geworden. Ook is ie door school geschorst. :Y)


    Go Yolanda, Go !!!

    en met het K-woord schelden vindt in niet goed, ik keur het ernstig af.
    ook jij goed gedaan met je actie !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Waarom heb je je sorry gezegd?

    Ik heb iemand getakeld om dezelfde reden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het persoonlijk nogal overdreven van jou, maar goed, ergens snap ik het ook wel. Van zulke mensen moet je je proberen niets aan te trekken.


    If you're going through hell; keep going

    Ontzettend kinderachtig. Goed van je om ’m te slaan. Maar wat minder goed was, dat je sorry zei.


    Some people are art and do art at the same time

    Humphries schreef:
    Ik sla eigenlijk nooit, ook niet als ik woedend ben.
    Maar ik begrijp het wel dat je hem geslagen hebt.


    -

    Humphries schreef:
    Ik sla eigenlijk nooit, ook niet als ik woedend ben.
    Maar ik begrijp het wel dat je hem geslagen hebt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Humphries schreef:
    Ik sla eigenlijk nooit, ook niet als ik woedend ben.
    Maar ik begrijp het wel dat je hem geslagen hebt.

    + Iedereen in mijn jaarlaag ziet me als een lief meisje, hoewel het wel algemeen bekend is dat ik op kickboksen zit. Ik ben vrijwel altijd aardig en vrolijk, maar op het moment dat iemand mij gaat sarren hoef ik vaak alleen een hele chagrijnige blik te geven om ze te doen stoppen. Waarschijnlijk zijn ze mij niet zo chagrijnig gewend :Y)


    From these ashes, I will rise

    201 schreef:
    Ik vind het persoonlijk nogal overdreven van jou, maar goed, ergens snap ik het ook wel. Van zulke mensen moet je je proberen niets aan te trekken.



    Ik vind het alles behalve overdreven. Ze heeft meermaals netjes gevraagt om te stoppen. Ik vind kanker ook gewoon een belachelijk en lelijk scheldwoord. Als iemand dat woord als scheldwoord gebruikt is het gewoon een vinkje achter die naam en ik hoef er nooit meer iets mee te maken te hebben. En zijn kinderachtige gedrag om expres door te gaan blijkt alleen maar weer dat ik geen ongelijk heb dat te doen. Ik vind dat ze zich nog heel netjes heeft gedragen, persoonlijk zou ik echt niet mijn excuses aangeboden hebben, dat heeft hij helemaal niet verdient.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Persoonlijk vind ik jouw reactie ook wat overdreven. Mensen gebruiken veel woorden om te schelden, en als hij die woorden gebruikt, dan gebruikt die jongen die. Ik snap dat je daar kwaad van wordt, maar dan nog.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 18:13 ]


    comfort in c h a o s

    Ik heb op de basisschool wel eens al trappend achter een levensverpester aangezeten :Y)


    ©1998

    redelijk vaak maar dat komt dat ik nog al drift kikker ben. ik wil het heel graag dan maar hou me netjes in. (jaren therapie voor gehad) maar om dat ik het meestal wel ergens kwijt moet geef ik me zelf maar een pak rammel.


    om zo iets zal ik persoonlijk niet boos worden, het heeft toch geen zin zijn zo veel mensen die die dat woord gebruiken. ik snap wel dat je boos om werd. maar persoonlijk zal ik denken laat maar waaien.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 18:29 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Humphries schreef:
    Ik sla eigenlijk nooit, ook niet als ik woedend ben.
    Maar ik begrijp het wel dat je hem geslagen hebt.


    •*• Lululu •*•

    You go girl!

    Ik word niet vaak boos, maar als ik het word, moet je oppassen. Mijn twee beste vrienden zijn overleden een door een ongeluk, een door kanker. Bij de vriend van het ongeluk hoorde ik een paar dagen na zijn dood iemand op mijn school zeggen "Ach, zijn eigen schuld. Hij verdiende het." over die vriend van mij dus. Toen ging ik echt zo door het lint. Wat hij precies allemaal had, weet ik niet meer. Sowieso een bloedneus en een groot blauw oog. Uiteindelijk ben ik door een andere goede vriend opgetild en weggevoerd.

    En een andere keer viel een groep mensen mijn vriendengroep aan, gewoon zomaar. Ze begonnen gewoon op ons in te slaan. Een vriend van mij moest zelfs naar het ziekenhuis, met verwondingen. Toen heb ik ook nog wat meppen uitgedeeld. Het stond ook allemaal op film; een hele grote groep stond op een afstand te kijken en te filmen. De aanstichter van de ruzie werd uiteindelijk geschorst. Net goed.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 19:15 ]


    We need a bigger boat.