• [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 0:33 ]

    Ik vind het eigenlijk erger wanneer iemand het gebruikt tégen iemand, dan in het algemeen. Bovendien gebruikte zowat iedereen in mijn stad het woord in het algemeen, waardoor ik persoonlijk ook vind dat een beetje overdreven is, dat je 'm sloeg omdat hij doorging, daar heb ik het niet over. Eerder omdat je er niet tegen kan wanneer iemand het woord gebruikt terwijl je er helemaal niks mee te maken hebt. Maar misschien komt dat ook wel omdat je, zoals je aangaf, last hebt van woede-aanvallen.

    Zelf heb ik maar één keer met een jongen gevochten, dat was omdat hij ronduit kinderachtig en irritant was, hij begon namelijk na school, wanneer ik met mijn vriendinnen naar de uitgang liep, mijn tas te grijpen en me terug de gang in te slepen. Ook meerdere malen mijn tas gewoon afgepakt en terug de gang in gerent. Dat zo'n... 15 keer? Daarna liep ik dus eindelijk naar m'n fiets, maar hij blokkeerde expres het pad, dus ik kon er niet meer langs. Ook was hij in het algemeen de herrieschopper van de klas, dus ik was hem meteen zat. Ik had mijn fiets op de grond gesmeten en heb hem toen aangevallen. Toen m'n vriendinnen eraan kwamen is hij snel naar huis gevlucht.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik kan nu een heel lang verhaal gaan vertellen waarom ik het zo overdreven vind dat mensen boos worden om het woord "kanker" zelfs al zijn er mensen aan overleden, maar dat zal ik wel voor me houden :')

    Maar wat betreft het uitlokken, groot gelijk dat je hem een mep gaf! Hij had het aan kunnen zien komen, is z'n arrogantie er gelijk ook even uitgeslagen :Y)


    Let it come and let it be

    Dankjewel dat je hem een mep gaf. Omdat mensen met kanker oke ik spreek uit eigen ervaring. Want ik heb het zelf. het ook niet voor hun lol hebben.

    Ik heb 2 keer gevochten met mensen. De eerste keer was toen me zus was overleden ook aan kanker. Het zit in de familie en een jongen uit me klas vroeg waarom ik er niet was. Ik zei dat ik er niet over wilde praten. Hij zei: Ow durft het kankerinertje niet te praten. Ik ben hem aangevlogen en daarna huilend naar huis gefietst.
    De tweede keer was toen mijn pruik net klaar was en ik ging in het ziekenhuis restaurant eten. Een meisje achter me begon te zeggen dat One direction kankerhoeren waren en dat mensen met kanker aanstellers zijn. Ik werd kwaad en vloog haar aan. Toen ze mijn pruik van mijn hoofd haalde perongeluk was ze geschrokken maar ik was woedend.

    Zelf heb ik ook last van woede aanvallen en ik begrijp mensen gewoon niet. Dat ene woord heeft een grote betekenis. Duizende mensen gaan er aan dood.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Croyance schreef:
    (...)


    Ik vind het alles behalve overdreven. Ze heeft meermaals netjes gevraagt om te stoppen. Ik vind kanker ook gewoon een belachelijk en lelijk scheldwoord. Als iemand dat woord als scheldwoord gebruikt is het gewoon een vinkje achter die naam en ik hoef er nooit meer iets mee te maken te hebben. En zijn kinderachtige gedrag om expres door te gaan blijkt alleen maar weer dat ik geen ongelijk heb dat te doen. Ik vind dat ze zich nog heel netjes heeft gedragen, persoonlijk zou ik echt niet mijn excuses aangeboden hebben, dat heeft hij helemaal niet verdient.


    Ik heb ook gelezen dat ze het gevraagd heeft en ik snap het ook wel dat ze is uitgeschoten, maar slaan? Dat vind ik er persoonlijk over gaan. Je begint geen mensen te slaan daarom. Ik denk dat iedereen nog de eigen keuze heeft om te schelden met wat ze willen? Er zijn ook wat mensen die ik ken overleden aan kanker en hoewel ik het zelf niet gebruik, trek ik me er niks van aan als mensen ermee schelden. Dat is nog steeds hun keuze.


    If you're going through hell; keep going

    Ik ga niet zeggen dat ik het een volwassenere actie van jou vond om maar geweld te gebruiken, maar zijn gedrag is ook wel laag, zeg. Met kanker schelden is tot daaraantoe, maar expres doorgaan terwijl iemand aangeeft dat diegene dat onprettig vind, gaat voor mij de grens over. Kinderachterig gedoe.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bitches be crazy. Zo blijkt maar weer; je hoeft niet aan de boom te hangen om een eikel te zijn. :Y)

    Er was zo'n jongen bij ons op brugklaskamp. Hij was "mini-mentor" uit de vierde. Een paar vriendinnen vertelden me dat ze hem hoorden zeggen "Ik scheld niet met kanken want ik ben laatst van de trap af gekanktert." Lolwat.
    Ik was er zelf niet bij dus ik weet niet of het waar is maar het is zeker idioot. :"D

    Reid schreef:
    Persoonlijk vind ik jouw reactie ook wat overdreven. Mensen gebruiken veel woorden om te schelden, en als hij die woorden gebruikt, dan gebruikt die jongen die. Ik snap dat je daar kwaad van wordt, maar dan nog.


    + Ik ken genoeg mensen die het hebben gehad en eraan overleden zijn, en ik scheld er ook wel eens mee. Dus dat maakt ook geen verschil.
    Ik vind het van beide kanten onvolwassen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Reid schreef:
    Persoonlijk vind ik jouw reactie ook wat overdreven. Mensen gebruiken veel woorden om te schelden, en als hij die woorden gebruikt, dan gebruikt die jongen die. Ik snap dat je daar kwaad van wordt, maar dan nog.

    Oh, jij hebt nooit een dierbaar iemand verloren door deze ziekte, zeker.


    Some people are art and do art at the same time

    Schelden met kanker is zo laag, als ik in die situatie zat had ik hem waarschijnlijk niet durven slaan, maar ik vind het wel goed dat je het hebt gedaan.
    Ziektes zijn geen scheldwoorden, punt uit.

    Moore schreef:
    (...)
    Oh, jij hebt nooit een dierbaar iemand verloren door deze ziekte, zeker.

    Het spijt me, maar dit vind ik ook een hele lage en zielige reactie. De vader van een hele goede vriendin van mij heeft kanker en het is onzeker of hij het wel zal overleven, aangezien dit al de derde keer is. Zij vindt het niet erg als er met kanker gescholden wordt. Er worden volgens haar wel meer woorden als scheldwoord gebruikt en als je het dan een keer zo zegt, vindt zij het niet erg. Ze vindt het wel erg op het moment dat er met kanker wordt gescholden tegen haar, als die mensen weten wat ze meemaakt.
    Een beetje triest dat je dan maar meteen zulke conclusies trekt als iemand alleen maar zijn mening geeft.


    From these ashes, I will rise

    Threnody schreef:
    (...)
    Het spijt me, maar dit vind ik ook een hele lage en zielige reactie. De vader van een hele goede vriendin van mij heeft kanker en het is onzeker of hij het wel zal overleven, aangezien dit al de derde keer is. Zij vindt het niet erg als er met kanker gescholden wordt. Er worden volgens haar wel meer woorden als scheldwoord gebruikt en als je het dan een keer zo zegt, vindt zij het niet erg. Ze vindt het wel erg op het moment dat er met kanker wordt gescholden tegen haar, als die mensen weten wat ze meemaakt.
    Een beetje triest dat je dan maar meteen zulke conclusies trekt als iemand alleen maar zijn mening geeft.

    Elk persoon denkt anders.


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)
    Oh, jij hebt nooit een dierbaar iemand verloren door deze ziekte, zeker.

    Mijn grootvader, als je het echt moet weten en een ander familielid die al twee of drie jaar vecht van wie we zeker zijn dat ie het niet lang meer haalt, maar dank je voor de herinnering.
    Ik bedoelde met mijn reactie niet dat hij niet fout zat, maar zij zat ook helemaal niet juist. Ze zaten beiden fout.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 11:53 ]


    comfort in c h a o s

    Ik had precies hetzelfde gedaan, ondanks dat ik weet dat geweld niet een van de beste oplossingen is. Het is behoorlijk kinderachtig en basisschool niveau om dan door te gaan zitten drammen, omdat je er wat van zei. Snap ook niet waarom het nodig is om je zinnen met dat woord te versterken, maar goed :')

    Heb je nog problemen gehad?


    To infinity and beyond •

    Mashton schreef:
    Schelden met kanker is zo laag, als ik in die situatie zat had ik hem waarschijnlijk niet durven slaan, maar ik vind het wel goed dat je het hebt gedaan.
    Ziektes zijn geen scheldwoorden, punt uit.
    Mee eens.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Ik begrijp je, als je duidelijk aan geeft en hij gaat door dan vind ik dat hij een vuist of een hand in zijn gezicht wel verdient. Op een gegeven moment is het genoeg en ja, daar bestaat een mooi spreekwoord van, wie niet horen moet maar voelen.

    Daarnaast vind ik met kanker schelden niet nodig, net zoals schelden met andere ziektes. Sommige mensen vinden het niet erg ondanks dat ze mensen kennen met die ziekte of mensen die eraan zijn overleden. Toch vind ik niet dat die mogen oordelen over de mensen die het wel erg vinden omdat ze mensen kennen met die ziekte of mensen die eraan zijn overleden.


    Physics is awesome