Ik vind het eigenlijk erger wanneer iemand het gebruikt tégen iemand, dan in het algemeen. Bovendien gebruikte zowat iedereen in mijn stad het woord in het algemeen, waardoor ik persoonlijk ook vind dat een beetje overdreven is, dat je 'm sloeg omdat hij doorging, daar heb ik het niet over. Eerder omdat je er niet tegen kan wanneer iemand het woord gebruikt terwijl je er helemaal niks mee te maken hebt. Maar misschien komt dat ook wel omdat je, zoals je aangaf, last hebt van woede-aanvallen.
Zelf heb ik maar één keer met een jongen gevochten, dat was omdat hij ronduit kinderachtig en irritant was, hij begon namelijk na school, wanneer ik met mijn vriendinnen naar de uitgang liep, mijn tas te grijpen en me terug de gang in te slepen. Ook meerdere malen mijn tas gewoon afgepakt en terug de gang in gerent. Dat zo'n... 15 keer? Daarna liep ik dus eindelijk naar m'n fiets, maar hij blokkeerde expres het pad, dus ik kon er niet meer langs. Ook was hij in het algemeen de herrieschopper van de klas, dus ik was hem meteen zat. Ik had mijn fiets op de grond gesmeten en heb hem toen aangevallen. Toen m'n vriendinnen eraan kwamen is hij snel naar huis gevlucht.
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''