• In het midden van Londen staat het huis van de Campbell familie. Bestaande uit alleen maar een man met zijn vrouw. Zijn vrouw heeft al meerdere miskramen gehad, maar de kinderwens is nooit verloren gegaan. Als ze zelf geen kinderen kunnen hebben, waarom dan geen pleegkinderen? Zo namen ze al snel hun eerste kind, en vele volgden nog. Allemaal met een andere nationaliteit, een andere cultuur en een ander verhaal. Maar toch werden ze een grote, hechte familie. Ze delen lief en leed met elkaar en zien elkaar als hun echte familie. Maar net zoals in gewone familie's hebben ze hun problemen, ruzie en irritatie's. Maar sinds het geen echte familie van elkaar is... Komen ook de nodige liefdes en vriendschappen voor...


    Ouders:
    Myla Korey Campbell - Brits - 34 - Alecia
    Arthur Andrew Campbel - Brits - 35 - Alecia

    Kinderen:(max.8.)
    - Alexandra Chantelle Lopez/Campbell - Spaans - 16 - Adnane
    - Hazel Juliette Smith/Campbell - Brits - 17 - Aquari
    - Eylem Rowa Rizk/Campbell - Marokkaans - 6 - Abelard
    - Louise “Lou” Johnson – Campbell - Brits/Amerikaans - 16 - Confortare
    - Ibrahim Omar Idrissi/Campbell - Marokkaans - 18 - Adnane
    - Ray Gidy Frujipi/Campbell - Surinaams/Amerikaans - 16 -Cairde
    - Armel Tristan Bissette/Campbell - Frans - 15 - Unimaginable
    - Fray McHampton/Campbell - Brits - 17 - Confortare

    Invullen: [* = alleen voor kinderen.]
    Naam:
    Leeftijd (Ouders vanaf 30 en kinderen 6 tm 19):
    Nationaliteit:
    Reden dat hij/zij een pleegkind is*:
    Hoelang woont hij/zij al bij de familie*:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - Geen sneltrein RPG!
    - Maximaal 2 personages! Jongen en een meisje.
    - Geen perfecte personages!
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik (Adnane) maak de topics, behalve als ik offline ben maar dan wil ik wel een linkje naar het topic!
    - Geen ruzie OOC en OOC tussen haakjes
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na één topic niet meer reageren!
    - We sluiten niemand buiten en zorgen dat iedereen het kan volgen

    xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 13:40 ]


    El Diablo.

    Oké, alles staat erbij! ^^
    Alleen nog de vader, en er kan nog één jongen bij.


    El Diablo.


    Naam: Ibrahim Omar Idrissi/Campbell. Zijn bijnaam is Ibi.
    Leeftijd: 18.
    Nationaliteit: Marokkaans
    Reden dat hij/zij een pleegkind is*: Zijn ouders zijn overleden op zijn 5e door een brand, hij is zowat gered door de instanties. Hij werd al snel geplaatst bij de Campbell familie.
    Hoelang woont hij/zij al bij de familie*: Vanaf zijn 5e, dus al 13 jaar.
    Karakter: Ibrahim is een populaire jongen die snel vrienden maakt. Daardoor is hij ook erg sociaal, bijna iedereen in de buurt kent hem. Ook is hij erg sportief, hij houdt van sport. Zowel op het veld als voor de tv. Ibrahim is erg beschermend over zijn dierbaren, dus zijn familie en goede vrienden. Hij kan dan ook erg agressief en kwaad doen tegen de persoon die ze kwaad doet. Hij is voor zijn familie een lieve jongen die wel altijd zijn mening deelt, hij helpt ze vaak en jongere kinderen zijn dol op hem. Hij is echt een goede, grote broer. Ibrahim is een jongen die wel altijd een grote mond geeft als hij het er niet mee eens is, maar als hij echt moet stoppen doet hij het wel. Hij luistert goed naar je, en probeert altijd te helpen met je problemen. Tot slot is het een echte flirt, maar hij blijft trouw als hij een vriendin heeft. Ook is hij erg ijdel.
    Uiterlijk:


    Foto 1, Foto 2
    Extra: Ibrahim is erg sportief, hij speelt veel basketbal buiten en voetbalt ook veel. Hij speelt in het jeugdteam van Chelsea FC en heeft een goede kans om in het echte team te komen. Hij traint 3x per week, op maandag, woensdag en op zaterdag.


    Nou, Ibrahim is in elk geval af :3


    El Diablo.

    Ik zou best wel de jongen willen? Haha. Dan kunnen we eerder beginnen ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Yay.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Confortare schreef:
    Ik zou best wel de jongen willen? Haha. Dan kunnen we eerder beginnen ;D.


    Is goed hoor ;3


    El Diablo.

    Ik vul hem zo in, ik zal even mijn wedstrijd updaten en dan komt de jongen eraan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als de vader niet word ingevuld kan hij ook door iedereen worden gespeeld?


    El Diablo.

    Anders wil ik 'm er wel bij doen eventueel (;


    26 - 02 - '16

    Oh, is goed! ^^


    El Diablo.

    Naam: Fray McHampton – Campbell.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Nationaliteit: Brits.
    Reden dat hij een pleegkind is: Zijn ouders hebben hem al sinds zijn 2de levensjaar als pleegkind weggegeven. Hij is al bij zo'n 4 verschillende pleeggezinnen geweest, maar de familie Campbell is toch echt de beste en hij zal er ook nog blijven tot hij een eigen huis mag.
    Hoelang woont hij al bij de familie: Sinds zijn 4de, dus al zo’n 14 jaar.
    Karakter: Fray is een hele aardige jongen die graag zorgt voor zijn ‘familie’. Hij houdt ervan om meisjes te spotten in de stad en vooral met zijn vrienden. Hij vindt het leuk om gitaar te spelen en is daarom ook erg muzikaal ingesteld. Fray is een rustige jongen die op feestjes echt los kan gaan en hij is vaak dronken na zo’n feestje. Hij vind het leuk om te voetballen in zijn vrije tijd – net zo leuk als gitaarspelen. Hij is verder iemand die best snel jaloers kan worden en dat vindt hij zelf niet leuk. Hij is wel een jongen bij wie je je gevoelens kan vertellen en die je probeert te helpen met alles – enkel als hij je echt mag. Hij bewaart geheimen heel goed en hij zal er nooit 1 doorvertellen. Hij is ook zo’n iemand die graag probeert stoer te doen om indruk te maken op een meisje, maar hij kan ook heel erg romantisch en lief zijn. (Wordt uitgebreid in de RPG).
    Uiterlijk:



    Joe Brooks.
    Fray heeft graag gewoon casual kleding aan en zijn haar wat warrig omdat hij denkt dat meisjes dat leuk vinden. Hij heeft een hekel aan stropdassen omdat het hem niet echt staat. Hij doet wel altijd een riem aan, ook al past de broek hem heel er goed – hij doet dat gewoon altijd standaard. Hij doet ook graag beanies/mutsjes op.
    Extra: Fray speelt graag gitaar.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 23:22 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Yay, enkel nog de ouders.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Can't wait!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mweh, vind je het goed als ik ze vanavond invul, aangezien er vanmiddag die downtime is?


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Mweh, vind je het goed als ik ze vanavond invul, aangezien er vanmiddag die downtime is?


    Ja, is goed.
    Ik ben er vanavond niet, dus ik open het topic waarschijnlijk morgen.


    El Diablo.

    Naam: Myla Korey Campbell
    Leeftijd: 34
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Myla is een vrouw die erg perfectionistisch is. Ze wil altijd alles perfect doen. Als ze fouten maakt kan ze helemaal in paniek raken en neurotische trekjes krijgen. Ze is een echte stresskip, mede doordat ze fulltime in een kantoor werkt. Dit moet wel, want acht kinderen is niet niks. Als ze vrij heeft moet ze vaak schoonmaken en dat vindt ze erg leuk. Ze heeft een hekel aan viezigheid. Ook is ze erg beleefd en hartelijk. Ze probeert altijd een goede gastvrouw te zijn als er mensen langskomen voor een kopje koffie. Ze zorgt er voor dat je glas nooit leeg is.
    Uiterlijk:


    Myla heeft een erg vriendelijk uitstraling en een prachtige bos lang haar waar ze enorm trots op is. Ze draagt vaak een klein beetje make-up, omdat ze teveel echt lelijk vindt.
    Extra: Myla heeft een kat in huis genomen met de naam Bubble. Het beestje is helemaal aan haar gehecht geraakt.

    Naam: Arthur Andrew Campbell
    Leeftijd: 35
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Arthur is in tegenstelling tot zijn vrouw erg onverschillig en totaal niet perfectionistisch. Het kan hem helemaal niks schelen als het huis een puinhoop is en als hij geen zin heeft in iets, doet hij het gewoon niet. Het liefst hangt hij de hele dag op de bank met een biertje, maar het is dat zijn vrouw hem enorm aanstuurt om toch te gaan werken. Arthur voelt zich nog piepjong, terwijl hij dat eigenlijk niet meer is. Hij denk dat hij alles kan maken. Hij gaat ook regelmatig met andere vrouwen om en dat vindt Myla totaal niet leuk. Dat doet haar veel pijn, maar hij houdt niet altijd veel rekening met haar gevoelens.
    Uiterlijk:


    Arthur heeft een vriendelijk uitstraling en kort bruin haar. Hij heeft een stoppelbaardje en groene ogen.
    Extra: Hij verafschuwt de kat van zijn vrouw.


    26 - 02 - '16