• In het midden van Londen staat het huis van de Campbell familie. Bestaande uit alleen maar een man met zijn vrouw. Zijn vrouw heeft al meerdere miskramen gehad, maar de kinderwens is nooit verloren gegaan. Als ze zelf geen kinderen kunnen hebben, waarom dan geen pleegkinderen? Zo namen ze al snel hun eerste kind, en vele volgden nog. Allemaal met een andere nationaliteit, een andere cultuur en een ander verhaal. Maar toch werden ze een grote, hechte familie. Ze delen lief en leed met elkaar en zien elkaar als hun echte familie. Maar net zoals in gewone familie's hebben ze hun problemen, ruzie en irritatie's. Maar sinds het geen echte familie van elkaar is... Komen ook de nodige liefdes en vriendschappen voor...


    Ouders:
    Myla Korey Campbell - Brits - 34 - Alecia
    Arthur Andrew Campbel - Brits - 35 - Alecia

    Kinderen:(max.8.)
    - Alexandra Chantelle Lopez/Campbell - Spaans - 16 - Adnane
    - Hazel Juliette Smith/Campbell - Brits - 17 - Aquari
    - Eylem Rowa Rizk/Campbell - Marokkaans - 6 - Abelard
    - Louise “Lou” Johnson – Campbell - Brits/Amerikaans - 16 - Confortare
    - Ibrahim Omar Idrissi/Campbell - Marokkaans - 18 - Adnane
    - Ray Gidy Frujipi/Campbell - Surinaams/Amerikaans - 16 -Cairde
    - Armel Tristan Bissette/Campbell - Frans - 15 - Unimaginable
    - Fray McHampton/Campbell - Brits - 17 - Confortare

    Invullen: [* = alleen voor kinderen.]
    Naam:
    Leeftijd (Ouders vanaf 30 en kinderen 6 tm 19):
    Nationaliteit:
    Reden dat hij/zij een pleegkind is*:
    Hoelang woont hij/zij al bij de familie*:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - Geen sneltrein RPG!
    - Maximaal 2 personages! Jongen en een meisje.
    - Geen perfecte personages!
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik (Adnane) maak de topics, behalve als ik offline ben maar dan wil ik wel een linkje naar het topic!
    - Geen ruzie OOC en OOC tussen haakjes
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na één topic niet meer reageren!
    - We sluiten niemand buiten en zorgen dat iedereen het kan volgen

    xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 13:40 ]


    El Diablo.

    Abelard schreef:
    Naam: Eylem Rowa Rizk/Campbell
    Leeftijd: Zes jaar
    Nationaliteit: Marrokaans
    Reden dat hij/zij een pleegkind is: Haar moeder is gestorven bij haar geboorte en haar vader zit in de gevangenis in Marokko.
    Hoelang woont hij/zij al bij de familie: Vanaf haar derde. Eylem heeft er verder geen moeite mee.
    Karakter:
    Uiterlijk:


    Extra:


    Als ze te jong is, zeg het maar [:


    Ze is echt schattig! :3


    El Diablo.

    Eylem is af.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik zit echt te twijfelen of ik een jongen boven de 10 maak of een meisje :'p


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Ibrahim Omar Idrissi/Campbell. Zijn bijnaam is Ibi.
    Leeftijd: 18.
    Nationaliteit: Marokkaans
    Reden dat hij/zij een pleegkind is*: Zijn ouders zijn overleden op zijn 5e door een brand, hij is zowat gered door de instanties. Hij werd al snel geplaatst bij de Campbell familie.
    Hoelang woont hij/zij al bij de familie*: Vanaf zijn 5e, dus al 13 jaar.
    Karakter: Ibrahim is een populaire jongen die snel vrienden maakt. Daardoor is hij ook erg sociaal, bijna iedereen in de buurt kent hem. Ook is hij erg sportief, hij houdt van sport. Zowel op het veld als voor de tv. Ibrahim is erg beschermend over zijn dierbaren, dus zijn familie en goede vrienden. Hij kan dan ook erg agressief en kwaad doen tegen de persoon die ze kwaad doet. Hij is voor zijn familie een lieve jongen die wel altijd zijn mening deelt, hij helpt ze vaak en jongere kinderen zijn dol op hem. Hij is echt een goede, grote broer. Ibrahim is een jongen die wel altijd een grote mond geeft als hij het er niet mee eens is, maar als hij echt moet stoppen doet hij het wel. Hij luistert goed naar je, en probeert altijd te helpen met je problemen. Tot slot is het een echte flirt, maar hij blijft trouw als hij een vriendin heeft. Ook is hij erg ijdel.
    Uiterlijk:


    Foto 1, Foto 2
    Extra: Ibrahim is erg sportief, hij speelt veel basketbal buiten en voetbalt ook veel. Hij speelt in het jeugdteam van Chelsea FC en heeft een goede kans om in het echte team te komen. Hij traint 3x per week, op maandag, woensdag en op zaterdag.

    Naam: Alexandra Chantelle Lopez/Campbell.
    Leeftijd: net 16.
    Nationaliteit: Spaans.
    Reden dat hij/zij een pleegkind is*: Haar ouders konden haar gedrag niet meer aan en hebben haar zonder pardon op straat gegooid.
    Hoelang woont hij/zij al bij de familie*: Nu 4 jaar, vanaf haar 12e dus.
    Karakter: Alexandra is best bitchy, behalve als je echt dierbaar voor haar bent. Ze vertrouwt niet snel mensen, dus als ze je vertrouwt en jij verpest het... Dan weet je dat het niet goed komt. Alexandra is vroeger gepest omdat ze een bril had en best klein was. Ze begon lenzen te dragen en kreeg een enorme groeispurt. Hierdoor kreeg haar zelfvertrouwen een boost. Ze is best arrogant, en zegt zonder pardon wat ze wil. Ook doet ze wat ze wil, zonder dat ze zich tegen laat houden. Dit is enkel een hard masker om zichzelf te beschermen. Als je haar goed kent weet je dat ze ook een lieve kant heeft, zorgzaam en spontaan.
    Uiterlijk:


    Foto 1, Foto 2
    Extra: Ze huilt zichzelf soms in slaap, dit weet echter niemand. Ze is best snel gekwetst, maar laat het dan niet merken tot ze alleen is.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 19:00 ]


    El Diablo.


    Naam:
    Hazel Juliette Smith/Campbell.
    Leeftijd:
    Zeventien jaar.
    Nationaliteit:
    Brits.
    Reden dat hij/zij een pleegkind is:
    Haar ouders zijn omgekomen bij een auto ongeluk toen Hazel negen was.
    Hoelang woont hij/zij al bij de familie?:
    Sinds haar twaalfde, dus al vijf jaar. Van haar negende tot twaalfde woonde Hazel bij haar oma, maar ze werd te oud om voor haar te zorgen.
    Karakter
    Komt.
    Uiterlijk:



    Extra:
    Komt.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 23:01 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Landgenootje! ;D. Sorry, ik ben nogal blij. Dadelijk stap ik eindelijk na een jaar weer op het vliegtuig naar NY. Ik heb zin om mijn familie weer te zien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Landgenootje! ;D. Sorry, ik ben nogal blij. Dadelijk stap ik eindelijk na een jaar weer op het vliegtuig naar NY. Ik heb zin om mijn familie weer te zien.


    Leuk! Alvast heel veel plezier daar. ^.^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Abelard schreef:
    Landgenootje! ;D. Sorry, ik ben nogal blij. Dadelijk stap ik eindelijk na een jaar weer op het vliegtuig naar NY. Ik heb zin om mijn familie weer te zien.


    Ja toch, kan hij de grote broer uithangen en mensen zouden denken dat het echt familie is XD
    Haha, omg ik ben jaloers! Nou ja, veel plezier in elk geval :3


    El Diablo.

    Adnane schreef:
    (...)

    Ja toch, kan hij de grote broer uithangen en mensen zouden denken dat het echt familie is XD
    Haha, omg ik ben jaloers! Nou ja, veel plezier in elk geval :3


    Oh God, ik houd nu al van deze RPG. Snel beginnen, alsjeblieeeft :<.
    Dankjewel! Het is mijn oude huis, dus ik kan er gewoon voor de computer zitten, haha. Ik mis niks :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aquari schreef:
    (...)

    Leuk! Alvast heel veel plezier daar. ^.^


    Dankjewel! Jammer dat ik alleen acht en een half uur in het vliegtuig moet zitten, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    Dankjewel! Jammer dat ik alleen acht en een half uur in het vliegtuig moet zitten, haha.
    Als je naar Suriname gaat is het langer z'on 9 uur mijn langste viegtijd was 11 uur naar Aruba met vertraging anders was het 10 uur.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hazel heeft een uiterlijk gekregen. :'3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Scairp schreef:
    (...) Als je naar Suriname gaat is het langer z'on 9 uur mijn langste viegtijd was 11 uur naar Aruba met vertraging anders was het 10 uur.


    Een meisje uit mijn klas die gaat volgende week naar Suriname verhuizen. Heel erg intressant ofzo voor jullie, not. ;x


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Abelard schreef:
    (...)

    Oh God, ik houd nu al van deze RPG. Snel beginnen, alsjeblieeeft :<.
    Dankjewel! Het is mijn oude huis, dus ik kan er gewoon voor de computer zitten, haha. Ik mis niks :Y).


    Haha, ik wil ook beginnen maarja XD


    El Diablo.

    Argh. Ik denk dat ik pas, ik kan me beter in een meisje inleven. Maar deze RPG is zo leuk ;_; Kan je geen uitzondering maken? ):

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 23:02 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.