• In het midden van Londen staat het huis van de Campbell familie. Bestaande uit alleen maar een man met zijn vrouw. Zijn vrouw heeft al meerdere miskramen gehad, maar de kinderwens is nooit verloren gegaan. Als ze zelf geen kinderen kunnen hebben, waarom dan geen pleegkinderen? Zo namen ze al snel hun eerste kind, en vele volgden nog. Allemaal met een andere nationaliteit, een andere cultuur en een ander verhaal. Maar toch werden ze een grote, hechte familie. Ze delen lief en leed met elkaar en zien elkaar als hun echte familie. Maar net zoals in gewone familie's hebben ze hun problemen, ruzie en irritatie's. Maar sinds het geen echte familie van elkaar is... Komen ook de nodige liefdes en vriendschappen voor...


    Ouders:
    Myla Korey Campbell - Brits - 34 - Alecia
    Arthur Andrew Campbel - Brits - 35 - Alecia

    Kinderen:(max.8.)
    - Alexandra Chantelle Lopez/Campbell - Spaans - 16 - Adnane
    - Hazel Juliette Smith/Campbell - Brits - 17 - Aquari
    - Eylem Rowa Rizk/Campbell - Marokkaans - 6 - Abelard
    - Louise “Lou” Johnson – Campbell - Brits/Amerikaans - 16 - Confortare
    - Ibrahim Omar Idrissi/Campbell - Marokkaans - 18 - Adnane
    - Ray Gidy Frujipi/Campbell - Surinaams/Amerikaans - 16 -Cairde
    - Armel Tristan Bissette/Campbell - Frans - 15 - Unimaginable
    - Fray McHampton/Campbell - Brits - 17 - Confortare

    Invullen: [* = alleen voor kinderen.]
    Naam:
    Leeftijd (Ouders vanaf 30 en kinderen 6 tm 19):
    Nationaliteit:
    Reden dat hij/zij een pleegkind is*:
    Hoelang woont hij/zij al bij de familie*:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - Geen sneltrein RPG!
    - Maximaal 2 personages! Jongen en een meisje.
    - Geen perfecte personages!
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik (Adnane) maak de topics, behalve als ik offline ben maar dan wil ik wel een linkje naar het topic!
    - Geen ruzie OOC en OOC tussen haakjes
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na één topic niet meer reageren!
    - We sluiten niemand buiten en zorgen dat iedereen het kan volgen

    xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 13:40 ]


    El Diablo.

    Alecia schreef:
    Vooruit. Ik wil mevrouw Campbell wel


    Is goed! ^.^


    El Diablo.

    Scairp schreef:
    Wat nou als ik meneer cambell aanmaak als een pedofiel?


    Kan je doen XD


    El Diablo.

    Yaaaaay, Erieka!

    Ik heb ook nog een halfzus van tweeëntwintig uit mijn moeders vorige relatie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb één zus van zestien. :Y)

    Broer van 18 zusje van 7 (Die over 5 dagen 8 word). Mijn zusje is geen laatkomer wij zijn eerder vroegkomers.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 23:37 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scairp --> Cairde


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Louise “Lou” Johnson – Campbell.
    Bijnaam: Louise wordt vaak LouLou genoemd – meestal om haar te plagen. Ook wordt ze soms standaard Lou genoemd.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Nationaliteit: Louise is Brits/Amerikaans. Ze weet dat haar echte vader uit Engeland kwam en haar echte moeder uit Amerika. Ze is volgens haarzelf wel geboren in Engeland en doordat ze zoveel Brits heeft aangehoord, praat ze zo ook maar je hoort er altijd een Amerikaans accent tussendoor.
    Reden dat ze een pleegkind is: Louise is een pleegkind omdat haar ouders niet meer voor haar konden zorgen vanwege te weinig geld. Ze had nog een jonger zusje die ook een pleegkind is, maar ze weet niet waar die is belandt.
    Hoelang woont ze al bij de familie: Louise werd op haar 7de al een pleegkind, dus ze woont al 9 jaar bij de familie Campbell en soms heeft ze er moeite mee omdat ze haar echte ouders best wel mist.
    Karakter: Louise is echt een zonnetje, want ze is bijna nooit verdrietig. Ze is een hele zorgzame en lieve meid die mentaal soms wel eens wat jonger is. Ondanks dat kan ze echt een dapper iemand zijn. Ze vindt het leuk om mensen weer vrolijk te maken en ze is een goede vriendenmaker, alleen is ze soms best wel verlegen en ze praat niet graag over haar echte familie omdat ze die amper kende. Als ze boos is, is ze erg stil en praat ze met bijna niemand en dan doet ze misschien een dag niet meer aardig. Toch houdt ze enorm veel van de familie waar ze nu mee leeft en ze zou ze voor geen goud verlaten omdat ze zo lief voor haar zijn. Ze houdt ervan om te shoppen en om met haar telefoon te spelen en ze is echt iemand die graag grapjes maakt over van alles en nog wat, zonder het zelf te snappen. Louise kan niet agressief zijn, want als ze dat probeert, is ze gewoon een kleine bij die niet kan steken. Als iemand gewond is, probeert ze diegene wel te helpen - als ze maar weet dat er iets is gebeurd. Ze vindt leuk om te tekenen en zelf kleding te ontwerpen, maar ze weet dat het niets wordt met haar kleding omdat ze niemand kent die echt beroemd is, al zou ze dat wel graag willen. Ze is een echte muziekliefhebber; je moet haar echt niet storen als ze muziek aan het luisteren is want dan kan ze aardig pissig worden - alleen om dat al. (Wordt uitgebreid in de RPG).
    Uiterlijk:




    Camila Cabello.
    Louise kleedt zich graag schattig en ze heeft vaak strikjes in haar haar. Ze krult haar haar om te tijd een keer omdat ze dat heel leuk vindt en ze is erg blij met haar figuur, want ze kan alles aan doen. Ze heeft nooit pluizig haar; al komt ze uit bed, dan is haar haar nog steeds of krullend, of stijl. Ze vindt dat altijd best wel grappig. Ze ziet eruit als een onschuldig en lief meisje, daar heeft ze ook weinig problemen mee, alleen ze vindt zelf dat ze aardig lijkt op Lea Michele, maar dan met wat meer schattige outfits. Dat vindt ze niet zo leuk omdat ze haar niet zo knap vindt.
    Extra: Louise heeft een verslaving aan strikjes en/of bowties. Ze houdt ook van zingen en ze zingt daarom ook stiekem op haar kamer.

    Is ze zo goed? Ik breid haar nog uit! :3.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 11:04 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    Naam: Louise “Lou” Johnson – Campbell.
    Bijnaam: Louise wordt vaak LouLou genoemd – meestal om haar te plagen. Ook wordt ze soms standaard Lou genoemd.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Nationaliteit: Louise is Brits/Amerikaans. Ze weet dat haar echte vader uit Engeland kwam en haar echte moeder uit Amerika. Ze is volgens haarzelf wel geboren in Engeland en doordat ze zoveel Brits heeft aangehoord, praat ze zo ook maar je hoort er altijd een Amerikaans accent tussendoor.
    Reden dat ze een pleegkind is: Louise is een pleegkind omdat haar ouders niet meer voor haar konden zorgen vanwege te weinig geld. Ze had nog een jonger zusje die ook een pleegkind is, maar ze weet niet waar die is belandt.
    Hoelang woont ze al bij de familie: Louise werd op haar 7de al een pleegkind, dus ze woont al 9 jaar bij de familie Campbell en soms heeft ze er moeite mee omdat ze haar echte ouders best wel mist.
    Karakter: Louise is echt een zonnetje, want ze is bijna nooit verdrietig. Ze is een hele zorgzame en lieve meid die mentaal soms wel eens wat jonger is. Ondanks dat kan ze echt een dapper iemand zijn. Ze vindt het leuk om mensen weer vrolijk te maken en ze is een goede vriendenmaker, alleen is ze soms best wel verlegen en ze praat niet graag over haar echte familie omdat ze die amper kende. Als ze boos is, is ze erg stil en praat ze met bijna niemand en dan doet ze misschien een dag niet meer aardig. Toch houdt ze enorm veel van de familie waar ze nu mee leeft en ze zou ze voor geen goud verlaten omdat ze zo lief voor haar zijn. Ze houdt ervan om te shoppen en om met haar telefoon te spelen en ze is echt iemand die graag grapjes maakt over van alles en nog wat, zonder het zelf te snappen. Louise kan niet agressief zijn, want als ze dat probeert, is ze gewoon een kleine bij die niet kan steken. Als iemand gewond is, probeert ze diegene wel te helpen - als ze maar weet dat er iets is gebeurd. Ze vindt leuk om te tekenen en zelf kleding te ontwerpen, maar ze weet dat het niets wordt met haar kleding omdat ze niemand kent die echt beroemd is, al zou ze dat wel graag willen. Ze is een echte muziekliefhebber; je moet haar echt niet storen als ze muziek aan het luisteren is want dan kan ze aardig pissig worden - alleen om dat al. (Wordt uitgebreid in de RPG).
    Uiterlijk:




    Camila Cabello.
    Louise kleedt zich graag schattig en ze heeft vaak strikjes in haar haar. Ze krult haar haar om te tijd een keer omdat ze dat heel leuk vindt en ze is erg blij met haar figuur, want ze kan alles aan doen. Ze heeft nooit pluizig haar; al komt ze uit bed, dan is haar haar nog steeds of krullend, of stijl. Ze vindt dat altijd best wel grappig. Ze ziet eruit als een onschuldig en lief meisje, daar heeft ze ook weinig problemen mee, alleen ze vindt zelf dat ze aardig lijkt op Lea Michele, maar dan met wat meer schattige outfits. Dat vindt ze niet zo leuk omdat ze haar niet zo knap vindt.
    Extra: Louise heeft een verslaving aan strikjes en/of bowties. Ze houdt ook van zingen en ze zingt daarom ook stiekem op haar kamer.

    Is ze zo goed? Ik breid haar nog uit! :3.


    Louise is klaar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naam: Armel Tristan Bissette-Campbell
    Leeftijd: 15, *5 november*
    Nationaliteit: Frans
    Reden dat hij/zij een pleegkind is*: Armel zijn vader zijn vliegtuig is neergestort wanneer hij terug kwam van een zakenreis. Armel woonde toen al bij zijn tante, die voor hem zorgde als zijn vader er niet was. Zijn moeder is namelijk er vandoor gegaan toen Armel twee jaar was. Zijn tante wilde na de dood van zijn vader niet meer voor Armel zorgen.
    Hoelang woont hij/zij al bij de familie*: Armel woont bij de familie Campbell sinds hij vier was, dus nu elf jaar.
    Karakter: Armel is een drukke en enthousiaste jongen, die weet wanneer hij zijn mond moet houden, al gaat het stil zitten nog lang niet altijd zo goed. Hij luistert het liefst de hele dag muziek en hij kan soms een beetje afwezig zijn. Hij houdt van in het gras liggen en regen, maar hij heeft natuurlijk geen problemen met mooi en warm weer. Zijn hobbies zijn skaten, gamen, freerunnen en gitaarspelen en alle drie doet hij met even veel plezier. Hij doet deze dingen ook het liefst de hele dag. Hij heeft problemen met zijn concentratie bij dingen houden en hij is snel afgeleid. Als je hem spreekt op een moment dat hij rustig is, is hij een goede luisteraar en onthoudt hij ook het meeste van wat je zegt.Hij leert graag en is het liefst zelfstandig. Sociaal is hij iets minder, wat vooral komt omdat hij ervan uit gaat dat hij de meeste mensen niet mag, wat ervoor zorgt dat hij met sommige mensen niet praat en nooit zal praten. Hij kan soms erg verlegen overkomen, maar over het algemeen een beetje irritant als hij erg druk is.
    Uiterlijk:


    Armel heeft fel blauwe ogen en licht bruin haar dat aan de lange kant is. Hij is ongeveer 1,75 en groeit niet meer veel. Hij draagt vaak een beanie en een vest met een normale spijkerbroek.
    Extra: omdat armel tot zijn vierde in Frankrijk woonde spreek hij wel Frans, maar zijn Engels is over het algemeen wel beter.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 12:40 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aquari schreef:
    Ik heb zin in deze RPG :']


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cairde schreef:
    Wat nou als ik meneer cambell aanmaak als een pedofiel?


    Sorry hoor, maar ik wil niet dat mijn personage getrouwd is met een pedofiel ;x


    26 - 02 - '16

    Naam: Ray Gidy Frujipi/Campbell
    Leeftijd (Ouders vanaf 30 en kinderen 6 tm 19): 16.
    Nationaliteit: Surinaams/Amerikaans
    Reden dat hij/zij een pleegkind is*: Zijn moeder kon niet meer voor hem zorgen ze moeder stuurt hem wel elke maand 1000 euro.
    Hoelang woont hij/zij al bij de familie*: Al 15 jaar
    Karakter:
    Uiterlijk:


    Extra:


    Ugh me zusje wil op de PC had niet eens de tijd om het mooit te maken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Alecia schreef:
    (...)

    Sorry hoor, maar ik wil niet dat mijn personage getrouwd is met een pedofiel ;x
    Het was ook een grapje


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Het was ook een grapje


    Gelukkig ^^


    26 - 02 - '16

    Sorry, ik schrap mijn meisje toch haha.