• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Tijd voor koffie.

    Zo maar 's gaan slapen. Morgen eindelijk m'n bestie zien :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    NEE, Ik mag nu niet ziek worden (huil) Niet tijdens de vakantie :(


    -

    Oh goooood. I'm forever alone. Ik ben gewoon eenzaam en en en niemand die mij wilt.

    Troll voor Laura (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Oh goooood. I'm forever alone. Ik ben gewoon eenzaam en en en niemand die mij wilt.

    Troll voor Laura (krul)

    Heel even dacht ik; are you kidding me? Net nadat ik dat ene had gepost.
    Hahaha :'D

    Jezus, wanneer gaan mensen nou ein-de-lijk eens begrijpen dat je je story niet 8323091023934039042232 keer achter elkaar mag promoten. Iedereen die dat doet zou gewoon een permanente-ban moeten krijgen (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Jezus, wanneer gaan mensen nou ein-de-lijk eens begrijpen dat je je story niet 8323091023934039042232 keer achter elkaar mag promoten. Iedereen die dat doet zou gewoon een permanente-ban moeten krijgen (cat)


    Ik ben blij dat ik het subforum uit heb staan. Nou ja, veel zin heeft het niet om te melden want je hebt geen idee wat de mods ermee doen aangezien ze toch nooit wat terug sturen.


    Your make-up is terrible

    *Yaaawn*

    No Quizlet! Don't you die on me. :c

    Ik begrijp het gewoon echt niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lahey schreef:
    Jezus, wanneer gaan mensen nou ein-de-lijk eens begrijpen dat je je story niet 8323091023934039042232 keer achter elkaar mag promoten. Iedereen die dat doet zou gewoon een permanente-ban moeten krijgen (cat)


    26 - 02 - '16

    Ja hoor. Ik weet nu wel dat jij gewoon beter bent in creativiteit dan mij. Dat hoef je er niet telkens in te wrijven.


    26 - 02 - '16

    Wtf:



    o.o


    26 - 02 - '16

    Afaksldfjasf

    Oh wauw, dat ik dit ooit heb kunnen opschrijven. Wat een kwelling om dit terug te lezen.


    everything, in time

    ...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.