• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

[ topic verplaatst door een moderator ]

Tijd voor koffie.

Blargh. Ik haat het hoe het hier altijd gaat.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Father schreef:
    Blargh. Ik haat het hoe het hier altijd gaat.

Ik ook.

Your make-up is terrible

Lol fuck you. Ik ga me echt niet laten buitensluiten door jou. Ik ga wel op zoek naar RPG's die het wel waard zijn en waar het minimum stukken hoger ligt dan 3 miezerige regeltjes. Fuckers.

26 - 02 - '16

Als je vind dat ik toch niets doe de hele dag mag je mijn taken ook wel uitvoeren. JIJ doet helemaal niets in huis en dan vind je een pan afwassen al veel. Ik ruim constant jouw troep op omdat jij 'zoveel moet werken'.

Your make-up is terrible

Whatever, ik ga Sex and the City kijken.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Kun je je oogkas kneuzen? Volgens mij heb ik dat namelijk voor elkaar gekregen, au.

everything, in time

Anguish schreef:
    Kun je je oogkas kneuzen? Volgens mij heb ik dat namelijk voor elkaar gekregen, au.

Wat heb je uitgevreten?

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Pompeji schreef:
    (...)

Wat heb je uitgevreten?

Ik ging bowlen met twee vrienden en ik was aan het stoeien met één van hen en toen sloeg ik mezelf. (nerd)

everything, in time

Anguish schreef:
    (...)

Ik ging bowlen met twee vrienden en ik was aan het stoeien met één van hen en toen sloeg ik mezelf. (nerd)

Goed gedaan, meis.

Pompeji schreef:
    (...)

Goed gedaan, meis.

Tja, het is een talent. Maar het is verder niet blauw/dik of zo, het doet alleen vreselijk pijn. Zelfs blinken. Nu blink ik vaker dan normaal.
    Mijn hersens zijn zo van: o, het doet pijn. Laten we het vaker doen om te zien of het dan nog steeds pijn doet.

everything, in time

Muahahaha!

Anguish schreef:
    (...)

Tja, het is een talent. Maar het is verder niet blauw/dik of zo, het doet alleen vreselijk pijn. Zelfs blinken. Nu blink ik vaker dan normaal.
    Mijn hersens zijn zo van: o, het doet pijn. Laten we het vaker doen om te zien of het dan nog steeds pijn doet.

Nog steeds goed bezig, Leentje.

Heeft er iemand ervaring met werken met AVS Video Editor? c:
    Nvt, ik snap het al.

[ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 20:46 ]

Barnabas schreef:
    Jeeeezus. Waarom moet ik nu ALWEER een nieuwe Digi D aanvragen? Alleen maar omdat ik zo'n stomme sms-code moet hebben. o.o
    DUO, jullie zijn naaiers en willen echt voor alles geld vangen.

Je kunt ook een sms-code aanvragen voor je bestaande Digi D, heb ik bij mijn zusje ook gedaan (:

Never look back, don't doubt tomorrow.

Ik ben zonet tegen de kast gevlamd. o.o
    Mijn nieuwe sandalen zijn gladdig.