• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Tijd voor koffie.

    @ Alecia en @ Elvenking

    Ik vind het wel genius! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Toen was mijn bubbeltjesplastic op. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    Toen was mijn bubbeltjesplastic op. :c

    Gebruik het internet! c:

    Straks lekker uit eten om te vieren dat ik al 2 jaar met Nikki samen ben. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Straks lekker uit eten om te vieren dat ik al 2 jaar met Nikki samen ben. :Y)


    Gefeliciteerd! (:

    OT: Arme hond, de stakker.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 14:36 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Elvenking schreef:
    (...)
    Gebruik het internet! c:


    Ghehe, nee, strakjes! :Y)
    Nu ga ik proberen of GIMP wil openen! c;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Father schreef:
    Straks lekker uit eten om te vieren dat ik al 2 jaar met Nikki samen ben. :Y)

    Gefeliciteerd!

    Ik hoop dat het goed gaat.


    Caution first, always.

    Father schreef:
    Straks lekker uit eten om te vieren dat ik al 2 jaar met Nikki samen ben. :Y)
    *O*


    Life is hard and then we die

    Ik moet straks naar de kapper een afspreaak maken waar ik echt geen zin in heb. Ik lig nu op de bank als een lijk. En het weer hier is gewoon grijs :|

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 14:54 ]


    Whut

    Oké, waarschijnlijk doe ik nu veel te veel tegelijkertijd, maar fuck it ik doe het gewoon.

    Een ongelooflijk kakwijf dat je bent! Tof dat je me gedefriend, maar de waarheid kwetst hè? Ik heb dat de laatste dagen gevoeld en nu ben jij aan de beurt! Moest jij mijn gedrag niet gaan oordelen hè! Ha!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Zo, die kwasten boven m'n oogkassen zijn ook weer getrimd :Y) Niet mijn meest favoriete werk, vandaar dat 't ook al even geleden was...


    "I shut my eyes in order to see.'

    @Elvenking en Bridgit, dankjeweeeeel! Hoewel we nu toch maar naar de bioscoop gaan ipv. uiteten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.