• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Tijd voor koffie.

    Zeur toch niet ;/


    Caution first, always.

    De koffer staart mij heel blij aan. Ik weet het koffer, ik heb ook zin om naar het buitenland te gaan. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nog zo veel te doen en nog maar zo weinig tijd! Ik zou bijna zeggen dat vakantie stressvoller is dan school.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Omg hond stop met janken/piepen/hyper rondrennen D:


    26 - 02 - '16

    *giggle*
    I like you :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    You freak me out. Seriously, stop acting like that.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou je niet moeten missen, maar ik mis je dus echt wel. Gigantisch veel. (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Atomic schreef:
    Nog zo veel te doen en nog maar zo weinig tijd! Ik zou bijna zeggen dat vakantie stressvoller is dan school.


    I can't define who I am.

    Kan niet wachten op dat weekje Zweden. Eindelijk volledige rust!


    everything, in time

    Ugh, leuk dat je mij ook wilt spreken als je op vakantie bent. -.- Je hebt 20 minuten met mijn zusje gepraat en daarna opgehangen. Je belt, ik neem op en je wilt meteen mijn broer spreken. Lekker aardig zeg.


    Your make-up is terrible

    Anguish schreef:
    Kan niet wachten op dat weekje Zweden. Eindelijk volledige rust!

    Assdgfgjyjmtbdfv.
    FUUUUUUUUUU. :CCC Waag het niet om met een zekere meneer Skarsgård thuis te komen. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Assdgfgjyjmtbdfv.
    FUUUUUUUUUU. :CCC Waag het niet om met een zekere meneer Skarsgård thuis te komen. (no_chears)


    Juist wel :O dan is het gemakkelijker hem hier naar het noorden te kidnappen! Nu zouden we helemaal naar Zweden moeten daarvoor (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Assdgfgjyjmtbdfv.
    FUUUUUUUUUU. :CCC Waag het niet om met een zekere meneer Skarsgård thuis te komen. (no_chears)


    Ja zeg, ik ga mijn date niet afzeggen voor jou. Dan vermoordt hij me.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 22:52 ]


    everything, in time

    Lol, dacht je nou echt dat ik een aansteker zou halen bij de nachtwinkel voor je? Je smst alleen maar als je wat nodig hebt van me of als je niks beters te doen heb, vraag t lekker aan je vriendje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anguish schreef:
    (...)

    Ja zeg, ik ga mijn date niet afzeggen voor jou. Dan vermoordt hij me.

    Dan heeft hij een fijne date met mij. :Y)
    Jij bent veel te jong voor dit soort zaken. Mehehehe.


    "Well, well. Look who we've got here!"