• Ik heb net White House Down gezien en het was gewoonweg geweldig!! Het begint saai, maar daarna wordt het gewoon spannend en zo blijft het tot het einde. Channing Tatum heeft gewoon een geweldige acteerprestatie opgeleverd. Kortom het film was Ge-wel-dig!!
    Mensen die van actie houden, moeten het echt zien. Verder was het film hier en daar lachen. Net een mix van actie en comedy. Echt een aanrader!
    Om het topic nuttig te houden: wie heeft deze film al gezien en wie gaat het nog kijken?

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 6:13 ]


    -

    Ik dacht eerst dat Channing Tatum een genre was :')
    Maar goed, ik houd wel van actie dus ik zie wel of ik die ga kijken. Eerst World War Z C:


    26 - 02 - '16

    Draait hij in de bios?

    Alecia schreef:
    Ik dacht eerst dat Channing Tatum een genre was :')
    Maar goed, ik houd wel van actie dus ik zie wel of ik die ga kijken. Eerst World War Z C:


    Haha, nee. xd
    Oh my, die wil ik ook kijken :D

    Limits schreef:
    Draait hij in de bios?

    Bij mij op Curacao wel (:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 16:37 ]


    -

    Hé, die probeerde ik gisteravond te kijken maar mijn laptop werkte niet mee :'D Sowieso wil ik hem zien, alleen al omdat Channing erin speelt haha.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    Hé, die probeerde ik gisteravond te kijken maar mijn laptop werkte niet mee :'D Sowieso wil ik hem zien, alleen al omdat Channing erin speelt haha.


    Hhaha xd
    Grote Channing Tatum fan hier *O* :9~


    -

    Wrennah schreef:
    (...)

    Hhaha xd
    Grote Channing Tatum fan hier *O* :9~


    Same hahah. Hij is echt goddelijk én een geweldige acteur:9~


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    (...)

    Same hahah. Hij is echt goddelijk én een geweldige acteur:9~

    Yay, someone who gets it xd. Hahah.


    -

    Wrennah schreef:
    (...)
    Yay, someone who gets it xd. Hahah.


    Hebben jullie 21 jumpstreet gezien met hem?

    Limits schreef:
    (...)

    Hebben jullie 21 jumpstreet gezien met hem?

    Jaaa :D


    -

    Channing Tatum speelt erin. Wat er ook gebeurt, ik moet en zal die film zien. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.