• Aanschouw... mijn deelname voor FOTY 2018 (:

    Fluisterstemmen • Loki




    Aella denkt dat haar leven voorbij is op het moment dat de bliksem in haar slaat. Toch komt ze bij in het ziekenhuis. Op het eerste gezicht lijkt ze niets te mankeren, totdat ze merkt dat haar reflexen onfeilbaar zijn en ze een uithoudingsvermogen heeft waar een marathonloper jaloers op is. Er is echter ook een keerzijde: ze slaapt niet meer en ze hoort stemmen – stemmen van stervende mensen. Twijfelend aan haar mentale gesteldheid zit er maar één ding op: de fluisteringen volgen.

    Aella gaat op zoek naar de bron van de fluisteringen en wordt daarin bijgestaan door een goddelijk drietal, die allen hun eigen redenen hebben om haar te willen helpen – of in elk geval die schijn ophouden.



    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 19:24 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Proloog!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeeee, dit lijkt interessant! Zelf ben ik niet iemand die echt graag fanfiction leest, maar eigenlijk kan ik hier bij wijze van spreken het fanfictie aspect gewoon wegdenken, ik bedoel maar dat het verhaal op zich me super hard aanspreekt ook al heb ik niet echt iets met Loki.
    Al moet ik toegeven dat ik Loki altijd geweldig vind in de films en Noorse mythology is nu eenmaal awesome

    Ik ga lezen!


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    Oeeee, dit lijkt interessant! Zelf ben ik niet iemand die echt graag fanfiction leest, maar eigenlijk kan ik hier bij wijze van spreken het fanfictie aspect gewoon wegdenken, ik bedoel maar dat het verhaal op zich me super hard aanspreekt ook al heb ik niet echt iets met Loki.
    Al moet ik toegeven dat ik Loki altijd geweldig vind in de films en Noorse mythology is nu eenmaal awesome

    Ik ga lezen!

    Leuk! In principe bedenk ik bij mijn fanfics altijd zelf de verhaallijn, dus je kunt het makkelijk als een door de Noordse mythologie geïnspireerde OP beschouwen. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    001 - IJskoningin


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aight nu heb ik wat te lezen onderweg :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    002 - Een onvergetelijke date


    Every villain is a hero in his own mind.

    004 - De adem van de dood


    Every villain is a hero in his own mind.

    005 - Ongemakkelijke stiltes


    Every villain is a hero in his own mind.

    007 - Hun pijn, hun angst, hun wanhoop


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je gaat lekker hard zeg! Goed bezig ^^


    At the end we're all cursed

    ^Thanks. (:

    008 - Geestelijke gezondheid


    Every villain is a hero in his own mind.

    009 - De plagerijtjes van een god


    Every villain is a hero in his own mind.

    010 - Een gestolen kus


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jezus ik wilde bijlezen na mijn tentamenweek, maar je zet inderdaad gas op de plank haha :')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Jezus ik wilde bijlezen na mijn tentamenweek, maar je zet inderdaad gas op de plank haha :')

    Ach mijn hoofdstukken zijn niet zo lang, dus het scheelt. Je vliegt er zo doorheen. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.