Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Morticia schreef:
(...)
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ze had het niet eens over haar.
Goed, het kan natuurlijk zijn dat ik het verkeerd heb opgevat. Dat geef ik toe
Maar het kwam wel heel toevallig na Nikki''s post met "Marsijs!", daardoor dacht ik dat.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Father schreef:
(...)
Goed, het kan natuurlijk zijn dat ik het verkeerd heb opgevat. Dat geef ik toe
Maar het kwam wel heel toevallig na Nikki''s post met "Marsijs!", daardoor dacht ik dat.
Van mijn part mag jij dat denken, maar het hoeft niet direct te betekenen dat ze het over haar heeft. We kennen zelf namelijk mensen die proberen af te vallen.
Morticia schreef:
(...)
Van mijn part mag jij dat denken, maar het hoeft niet direct te betekenen dat ze het over haar heeft. We kennen zelf namelijk mensen die proberen af te vallen.
Ah I see. Goed, dan verontschuldig ik me tegenover jou en je zusje. Ik reageer soms een beetje té snel.
[ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 23:54 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Morticia schreef:
(...)
Zou wel raar zijn als het over mij ging want ik probeer niet af te vallen. *O*