• Hier komen alle halfbloeden samen :Y)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 14:33 ]

    Marthe je zit in mijn team :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tartarus schreef:
    Marthe je zit in mijn team :Y)


    I noticed.

    Reyna's gonna mock Theo, 'cause she has no Jace. ^^


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    I noticed.

    Reyna's gonna mock Theo, 'cause she has no Jace. ^^
    no Theo wants to help you mock Jace? And he's pretty good at mocking himself so I hope that may be a warning :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind Leon best wel geniaal. :')


    help

    Tartarus schreef:
    (...)no Theo wants to help you mock Jace? And he's pretty good at mocking himself so I hope that may be a warning :Y)


    This is gonna be awesome.


    help

    Castamere schreef:
    Moeten er trouwens geen teamleiders aangeduid worden? Jace bied zich aan. xd


    That ain't gonna end well ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Limits schreef:
    (...)



    Goed dan ben ik niet de enige :Y)

    Heb net allemaal nieuwe gifs en die ga ik optimaal gebruiken ook haha.



    Ik ga zo denk ik slapen.


    help

    Wat gebeurd er eigenlijk als iemand op vakantie is?

    Want ik ben zelf voor 17 dagen weg, en als er dan elke dag 2 pagina's bijkomen mis ik behoorlijk wat... :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hylla schreef:
    (...)

    This is gonna be awesome.
    ik heb net met Theo een stukje geschreven en misschien wil je het wel lezen :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lahey schreef:
    Wat gebeurd er eigenlijk als iemand op vakantie is?

    Want ik ben zelf voor 17 dagen weg, en als er dan elke dag 2 pagina's bijkomen mis ik behoorlijk wat... :/
    ja hier hetzelfde


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tartarus schreef:
    (...)ja hier hetzelfde


    Hmm. In het begin gaat het allemaal al wat sneller. Fuuuuu, ik heb daar eigenlijk nog niet zo zeer over nagedacht D:

    Tartarus schreef:
    (...)ja hier hetzelfde


    Kan er anders niet een regel komen dat je 2 posts moet wachten voordat je weer mag reageren, voor zolang het vakantie is, want het is niet echt fijn als je terugkomt en er een heel topic verder is, want als het gaat zoals nu, dat er door sommige mensen al 2/3 keer gepost is in minder dan vier uur, dan gaat dat zeker gebeuren :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hylla schreef:
    (...)


    Ik ga zo denk ik slapen.





    Aah nee man. Ik ga proberen de hele nacht op te blijven. Niet dat -dat me gaat lukken want vorige keer viel ik ook in slaap. D8

    Lahey schreef:
    (...)

    Kan er anders niet een regel komen dat je 2 posts moet wachten voordat je weer mag reageren, voor zolang het vakantie is, want het is niet echt fijn als je terugkomt en er een heel topic verder is, want als het gaat zoals nu, dat er door sommige mensen al 2/3 keer gepost is in minder dan vier uur, dan gaat dat zeker gebeuren :x


    Ja dat vind ik wel een goede alleen wel wat meer posts ertussen. In de story zullen ook updates staan trouwens.

    Limits schreef:
    (...)




    Aah nee man. Ik ga proberen de hele nacht op te blijven. Niet dat -dat me gaat lukken want vorige keer viel ik ook in slaap. D8
    ik doe het wel vaker


    Sidera nostra contrahent solem lunamque