• Niet voor gevoelige kijkers/ lezers.


    ALKMAAR De dierenpolitie in Noord-Holland doet onderzoek naar een video op internet van een vrouw op een pony. Op de video is te zien hoe de vrouw letterlijk een shetland-pony plet.
    Het arme dier zakt bijna door de hoeven. Ook is in de video te zien hoe de vrouw op de pony zit en een sigaret rookt, terwijl het beest op de grond ligt. Volgens Geenstijl heeft een bedrijf uit Alkmaar de video gemaakt.
    Het originele filmpje staat op een betaalsite die vol staat met beelden van schaars geklede vrouwen op pony's. Dat schijnt namelijk een fetisj te zijn, 'riding cult' heet het. Overigens hoeven het niet per se paarden te zijn. Ook koeien, leeuwen en olifanten duiken in dergelijke filmpjes op en spelen -ongewild, daar gaan we maar vanuit- een hoofdrol.



    Ik zag dit op facebook voorbij komen en snap dus echt niet waarom mensen dit doen.
    Dit is gewoonweg ziekelijk, misselijkmakend en zo verkeerd, walgelijk gewoon.
    Ik word hier echt boos om.
    Zulke mensen zouden ze omver moeten rijden met een platwals. (cat)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:38 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    fireflower schreef:
    Ze hadden al een van die mensen opgepakt geloof ik


    Ze hebben wel een Alkmaarder opgepakt.

    ALKMAAR De politie heeft woensdagavond een 57-jarige inwoner van Alkmaar aangehouden op verdenking van betrokkenheid van de brute mishandeling van een shetlandpony.
    De politie verwacht ,,spoedig meer aanhoudingen''. Het zou mogelijk gaan om de beheerder van de website waarop het filmpje van de brute mishandeling staat. De politie kan of wil dat desgevraagd tegenover RTV Noord-Holland niet bevestigen maar zegt dat ze woensdagavond wel bij de beheerder thuis is geweest.

    De recherche onderzoekt de video en spreekt van een schokkende inhoud. Vermoedt wordt dat de perverse beelden in Nederland zijn gemaakt, omdat de vrouw in het Nederlands aanwijzingen krijgt van de cameraman. Nadat het dier door de hoeven is gezakt, rookt de vrouw voldaan een sigaret.

    De politie kreeg woensdagochtend de melding dat de video was te zien op een internationale site. Deze site heeft de video inmiddels verwijderd, maar de beelden zijn veiliggesteld voor het onderzoek. De politie zegt begrip te hebben voor de heftige emotionele reacties van burgers maar waarschuwt geen klopjacht te beginnen op de daders.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 21:00 ]


    26 - 02 - '16

    Scorpia schreef:
    Wtf is wrong with this people? Ik heb het filmpje afgekeken en vind het ronduit belachelijk. Zoiets doe je toch niet. Ik wilde haar toen ze op dat arm beest ging springen, haar zelf laten pletten. Arm beest. :c


    To love is to destroy.

    Alecia schreef:
    Ik heb bijna moeten huilen toen ik alleen al het plaatje zag, zo vreselijk vind het wat mensen tegenwoordig de dieren aandoen. :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waar mensen al niet geil van worden. Jezus.


    ars moriendi

    De filmer/fotograaf mag van mij ook opgepakt worden.

    Maar serieus, familie van de 'ponypletter' moet nu onderduiken omdat mensen hun huis met eieren hebben bekogeld, that's not right too


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Madiba schreef:
    De filmer/fotograaf mag van mij ook opgepakt worden.

    Maar serieus, familie van de 'ponypletter' moet nu onderduiken omdat mensen hun huis met eieren hebben bekogeld, that's not right too


    Either*


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gadverdamme, zeg. Die vrouw loopt dus nog steeds vrij rond? Want ik ben redelijk geneigd om zelf heel Alkmaar af te zoeken en haar een koekje van eigen deeg te geven. Afschuwelijk, gewoon.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind ze gewoon zielig, ga dan op een paard zitten. Vond het echt goed van die pony toen ie twee keer die vrouw op de grond liet vallen. En dat ze dan op staat en dan terug gaat zitten op de pony, je ziet de pony helemaal door zakken. Ik vind dat de pony ook wel op haar mag zitten, kijken hoe leuk zij dat vind. Arme beest kon op een gegeven moment nauwelijks adem halen.


    Physics is awesome

    Awh arme beest. Ik wil die vrouw echt slaan. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb het gezien, de hele clip.
    walgelijk gewoon hoe ze neerploft op die arme pony.
    ik had tranen in mijn ogen (huil)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Scorpia schreef:
    Wtf is wrong with this people? Ik heb het filmpje afgekeken en vind het ronduit belachelijk. Zoiets doe je toch niet. Ik wilde haar toen ze op dat arm beest ging springen, haar zelf laten pletten. Arm beest. :c


    •*• Lululu •*•

    Sidewinder schreef:
    Ik had het al gehoord ja, echt ziek is dit.
    Je zou dat stomme mens moeten laten pletten door een olifant.


    Zet er ook maar een Nijlpaard bovenop. Ik denk dat een Olifant alleen niet groot genoeg is om 'r te pletten.


    Tijd voor koffie.

    Puzzel schreef:
    (...)

    Zet er ook maar een Nijlpaard bovenop. Ik denk dat een Olifant alleen niet groot genoeg is om 'r te pletten.


    Een Olifant is toch groter dan een nijlpaard?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Een Olifant is toch groter dan een nijlpaard?

    Haha, ik denk dat ze bedoelt dat dat nijlpaard nog on top of die olifant terrecht komt (nerd)


    ars moriendi

    Ik had het gezien, vreselijk zoiets T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.