• Niet voor gevoelige kijkers/ lezers.


    ALKMAAR De dierenpolitie in Noord-Holland doet onderzoek naar een video op internet van een vrouw op een pony. Op de video is te zien hoe de vrouw letterlijk een shetland-pony plet.
    Het arme dier zakt bijna door de hoeven. Ook is in de video te zien hoe de vrouw op de pony zit en een sigaret rookt, terwijl het beest op de grond ligt. Volgens Geenstijl heeft een bedrijf uit Alkmaar de video gemaakt.
    Het originele filmpje staat op een betaalsite die vol staat met beelden van schaars geklede vrouwen op pony's. Dat schijnt namelijk een fetisj te zijn, 'riding cult' heet het. Overigens hoeven het niet per se paarden te zijn. Ook koeien, leeuwen en olifanten duiken in dergelijke filmpjes op en spelen -ongewild, daar gaan we maar vanuit- een hoofdrol.



    Ik zag dit op facebook voorbij komen en snap dus echt niet waarom mensen dit doen.
    Dit is gewoonweg ziekelijk, misselijkmakend en zo verkeerd, walgelijk gewoon.
    Ik word hier echt boos om.
    Zulke mensen zouden ze omver moeten rijden met een platwals. (cat)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:38 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik had het al gehoord ja, echt ziek is dit.
    Je zou dat stomme mens moeten laten pletten door een olifant.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb het filmpje niet eens afgekeken. Verschrikkelijk, gewoon.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."



    Deze kwam ik tegen op facebook, want had het inderdaad ook gezien/gelezen^^
    Dit is echt ziekelijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wtf is wrong with those people... Ze mogen die mensen wel even heel hard aanpakken.

    Ik wil die mensen (Die vrouwen en ook de mannen die ervoor betalen) graag eens op dezelfde manier pijn doen. Een zweepje heb ik wel en sporen maak ik wel van spijkers. Tsk, hoe durf je zoiets te doen?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik had het gezien en gedeeld. Echt verschrikkelijk, zoiets doe je toch niet -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Paynlinson schreef:



    Deze kwam ik tegen op facebook, want had het inderdaad ook gezien/gelezen^^
    Dit is echt ziekelijk.

    Ik moest best lachen om het plaatje :')

    OT: Ik hoop dat ze die vrouw vinden en haar eens goed bijspijkeren en het concept 'respect' eens bijbrengen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dit is ziek.
    Samen met mijn zusje gekeken op de bank.
    Helemaal in shocking.
    Mijn moeder nu ook boos:(.
    Echt mega zielig!


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    Wtf is wrong with this people? Ik heb het filmpje afgekeken en vind het ronduit belachelijk. Zoiets doe je toch niet. Ik wilde haar toen ze op dat arm beest ging springen, haar zelf laten pletten. Arm beest. :c


    Some people are art and do art at the same time

    Sidewinder schreef:
    Ik had het al gehoord ja, echt ziek is dit.
    Je zou dat stomme mens moeten laten pletten door een olifant.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ze hadden al een van die mensen opgepakt geloof ik


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Scorpia schreef:
    Wtf is wrong with this people? Ik heb het filmpje afgekeken en vind het ronduit belachelijk. Zoiets doe je toch niet. Ik wilde haar toen ze op dat arm beest ging springen, haar zelf laten pletten. Arm beest. :c

    fireflower schreef:
    Ze hadden al een van die mensen opgepakt geloof ik


    Ik hoop dat je gelijk hebt!


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    Hoe kun je in godsnaam zo'n fetish hebben?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb bijna moeten huilen toen ik alleen al het plaatje zag, zo vreselijk vind het wat mensen tegenwoordig de dieren aandoen. :c


    26 - 02 - '16