Destined schreef:
Een klein vraagje dan. Hoe lost dit het probleem eigenlijk op? Ik bedoel, voor de fanfiction schrijvers is het goed vanwege dat hun verhalen meer onder de aandacht worden gebracht, maar hoe lost dit het probleem op voor de onbekende personen schrijvers? Jullie maken allemaal categorieën aan voor fanfictions lees ik zo'n beetje in de shoutbox, maar ik lees niets over de OP's. Dus schieten jullie nu niet een beetje jullie doel voorbij?
Als iemand zegt dat ik verkeerd zit oké, maar leg het me dan ook uit.
Ik ben ook niet meer mee. Feitelijk gaat heel die zever om de kudo's die gegeven worden. De oplossing, een storie aanmaken met verschillende categorieën voor 'hoofdzakelijk' de fanfictie stories. En de OP krijgt dan z'n eigen deel, off course.
Enfin, de enige oplossing is dus dat er gewoon niet meer gekudo't wordt, enkel op verhalen die men graag leest. Bwugh, is dit gedoe en gezever opgelost, komt er wel iets anders aangezien er altijd wel iets te zeveren moet zijn - althans, dat idee heb ik toch hoor momenteel hier op Q -.-
Ik heb er allerzins m'n buik van vol, omdat het telkens iets is.
Nu zijn ze bezig met een concept om alle categorieën onder de aandacht te brengen, is er een volgend gezever aangezien er al zo'n storie is - ergens -.-
En eigenlijk zit ik nu al te wachten op het volgende zever, wat hoogstwaarschijnlijk ook nog eens helemaal los van dit alles gaat staan -.-
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”