• .. toen we gisteravond een thriller gingen kijken bij de verjaardag van een vriendin.
    We mochten een aantal films uitkiezen en daarvan kozen we er dan eentje die we gingen kijken.
    Wij hebben natuurlijk weer een film gekozen waar we niet tegen konden -.-
    Volgens de beschrijving klonk 'ie nog een beetje normaal en voor ons 'niveau' ik ben even het goede woord vergeten, maar dat viel vies tegen :')
    Hij heet The Crazies trouwens.
    Die kijk ik dus nooit meer O.o

    Om dit topic nuttig te houden:
    Welke film hebben jullie gezien die te eng was of willen jullie nog zien?
    x


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik vind een films niet eng :3. Ik kijk gewoon horror films zonder ze eng te vinden (soms grappig omdat het dan zo nep is). Het enige wat ik van horror minder vind, is dat het soms gewoon té ranzig wordt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als je al klein meisje 3 oudere broers hebben die de controle hebben over wat er op tv komt én je ouders zijn niet thuis, dan bekom je dat je op 14 jarige leeftijd geen enkele film eng genoeg vind. Ik hou van horror, maar echt enge horrors heb ik de laatste tijd niet meer gezien, jammer wel.

    Ik kijk niet vaak horror, maar ik word best wel snel bang. Haha. ^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Qua films kan ik eigenlijk alles wel hebben, behalve verkrachting en martelingen.


    Caution first, always.

    Ik vind horror op zich wel leuk, als ik er niet te veel in zit.

    The Grudge 2 vond ik wel echt eng.
    We zagen de film bij een feest, al het licht uit, surround sound op volume 50. The Grudge 2 was enger dan de eerste. Er was 1 scene waar zelfs de jongens moesten gillen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Karmin schreef:
    -

    The Human Centipede lijkt mij echt heel eng.


    Dat is niet eng, dat is gewoon te traumatiserend en disturbing voor woorden.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ben bang voor alle horrorfilms die ik kijk :W
    HAHA, ik bedoel dan wel tijdens die film hè. Tijdens de film ben ik erg bang, maar daarna totaal niet meer :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Requille schreef:
    (...)

    Dat is niet eng, dat is gewoon te traumatiserend en disturbing voor woorden.


    Waar gaat hij over?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Ik vind horror op zich wel leuk, als ik er niet te veel in zit.

    The Grudge 2 vond ik wel echt eng.
    We zagen de film bij een feest, al het licht uit, surround sound op volume 50. The Grudge 2 was enger dan de eerste. Er was 1 scene waar zelfs de jongens moesten gillen.
    HAHAHA GOD JAAAAA
    Dat dat meisje bij die directrice zit en zegt 'MN VRIENDINNEN ZIJN WEG'
    'Nee hoor, ze zitten naast je' HAHAHA OMG ZO ENG
    Of in dat hotel, dat dat meisje denkt dat haar vriend onder de dekens kruipt HAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    After schreef:
    (...)

    Waar gaat hij over?


    Over dat er een of andere ''doctor''/''chirurg'' ding allemaal mensen in zijn huis haalt die langskomen, want hij woont een beetje in the middle of nowhere en ze raken verdwaald ofzo en dan naait hij iedereen's mond aan elkaar's kont en behandeld ze als huisdier, maar natuurlijk is het onmenselijk en kan een mensenlichaam het niet aan.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Xenophilius schreef:
    (...)HAHAHA GOD JAAAAA
    Dat dat meisje bij die directrice zit en zegt 'MN VRIENDINNEN ZIJN WEG'
    'Nee hoor, ze zitten naast je' HAHAHA OMG ZO ENG
    Of in dat hotel, dat dat meisje denkt dat haar vriend onder de dekens kruipt HAHA


    Die van onder de dekens moest dus iedereen gillen, zelfs de jongens haha.
    Maar ik vond die ziekenhuisscene gewoon facinerend, dat in die gang. Telkens flits een lamp uit en hult het compleet in het donker, waardoor je het meisje ziet.

    En dan die met die jongen Haha:
    Is hij dood? *Knuffelt*
    Nee hoi ik ben de grudge als je mij weer los laat en ik kom uit de foto's whiee.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Requille schreef:
    (...)

    Over dat er een of andere ''doctor''/''chirurg'' ding allemaal mensen in zijn huis haalt die langskomen, want hij woont een beetje in the middle of nowhere en ze raken verdwaald ofzo en dan naait hij iedereen's mond aan elkaar's kont en behandeld ze als huisdier, maar natuurlijk is het onmenselijk en kan een mensenlichaam het niet aan.


    Smakelijk :/

    Dat soort films kan ik vrij goed tegen, eigenlijk. Bloed en moord vind ik minder eng dan wezens die ineens achter je staan terwijl de deur op slot zit, ze vervloekt en eigenlijk al dood hadden moeten zijn.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    (...)

    Die van onder de dekens moest dus iedereen gillen, zelfs de jongens haha.
    Maar ik vond die ziekenhuisscene gewoon facinerend, dat in die gang. Telkens flits een lamp uit en hult het compleet in het donker, waardoor je het meisje ziet.

    En dan die met die jongen Haha:
    Is hij dood? *Knuffelt*
    Nee hoi ik ben de grudge als je mij weer los laat en ik kom uit de foto's whiee.
    Jaaaa die fotokamer! HAHA
    Of dat meisje in die schooldouhes


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    After schreef:
    (...)

    Smakelijk :/

    Dat soort films kan ik vrij goed tegen, eigenlijk. Bloed en moord vind ik minder eng dan wezens die ineens achter je staan terwijl de deur op slot zit, ze vervloekt en eigenlijk al dood hadden moeten zijn.


    Idd, sowieso kan ik niet tegen films met vloeken en geesten, maar moord en dat soort dingen kan ik wel hebben. Laatst keek ik de film Smiley. Ik vond het helemaal niet eng, maar mijn vriend en z'n broertje schrokken zich dood.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Sinister was eng O.o Echt heel eng