• Ik ben bezig met een doos maken waar ik spullen in stop die ik nu leuk vind. Mijn moeder bewaart hem en als ik ga trouwen dan krijg ik die doos terug. Ik heb er nu al aardig wat dingen ingedaan, maar ik weet verder niks. Hebben jullie nog ideeen?

    Dingen die ik leuk vind: (doorstreept heb ik al iets van, een tweede ding mag altijd)
    Harry Potter
    Union J
    Lezen
    Schrijven
    Disney
    Slapen
    Engels

    Grammatica
    Muziek
    Nijntje
    Mijn telefoon

    Heeft iemand nog ideeen?(:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 17:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Je beste vriend/vriendin, Quizlet, je favoriete liedje op het moment.


    Your make-up is terrible

    Iets was je pas geschreven hebt zodat je het kan herlezen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Een bepaald sieraad dat belangrijk voor je is, een tekening die je ooit gemaakt hebt, een brief aan je toekomstige zelf, een toets van school waar je een goed of juist een slecht cijfer voor had, een foto van nu (wat dus in de toekomst vroeger is)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dank jullie(: daar kan ik al wat mee ja(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Maak wat leuke foto 's van dingen die veel voor je betekenen. Kan van alles zijn, van een concertkaartje tot een knuffel

    Leuk idee trouwens


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eten wat je nu lekker vindt en dan bederft het helemaal. Dan maak je de doos open en denk je. 'Iel, wat vond ik vroeger lekker!?'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Een foto met goede vrienden (: Altijd leuk om terug te zien.


    We need a bigger boat.

    Een brief naar jezelf?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Usb met liedjes die je leuk vind! (of gebrand cd'tje haha)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 14:54 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    een foto van je favoriete band?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Xenophilius schreef:
    Eten wat je nu lekker vindt en dan bederft het helemaal. Dan maak je de doos open en denk je. 'Iel, wat vond ik vroeger lekker!?'


    Whaha, goed idee xd


    Rowling schreef:
    Usb met liedjes die je leuk vind! (of gebrand cd'tje haha)


    Die is goed ja! Heb ik meteen gedaan. En wow, dat was de eerste keer dat ik een cd'tje brandde. Lol, hopen dat ik niet met iemand trouw die fel tegen branden is en ik de fbi op mn kop krijg xd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Foto's van dingen die slechte herinneringen opleveren.


    Some people are art and do art at the same time

    Familiefoto's, schoolfoto's, boekverslagen, rapporten, schoolfoto's, een afgerond verhaal van Q (uitgeprint en in een mapje gestopt), een cd van je favoriete band.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 16:15 ]


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Familiefoto's, schoolfoto's, boekverslagen, rapporten, schoolfoto's, een afgerond verhaal van Q (uitgeprint en in een mapje gestopt), een cd van je favoriete band.


    Er staat twee keer schoolfoto's

    Dan moet ik er eerst een afronden:') ik heb er wel een die nu ongeveer 100 a4tjes lang is


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJHamblett schreef:
    (...)

    Er staat twee keer schoolfoto's

    Dan moet ik er eerst een afronden:') ik heb er wel een die nu ongeveer 100 a4tjes lang is


    Oh haha, sorry :')
    Maar goed. Ik zou gewoon lekker een verhaal afronden en uitprinten. Misschien nog in laten binden ergens en dan in je tijdcapsule stoppen (;


    26 - 02 - '16