• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Elvenking schreef:
    Dus... morgen naar Enschede, laatste 'uurtje' school. Enkel voor het geven van mijn rapport. Mensen hè, kan dat niet in één minuut, ik was al aan het genieten van mijn vakantie.

    Lol ik ook :'].
    Stupid presentation. I'm too tired to rehearse with myself.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is allemaal een stuk minder leuk wetend dat er niemand meer is die voor je klaarstaat..


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Ghaha. Sorreh! Ik denk da'k in de vakantie nog weleens een paar nachten op m'n kamer doorbreng.

    Waarom ga je in de vakantie naar je ouders. Nu is het de tijd om los te gaan in de mooiste stad van Nederland. :Y)


    -

    Ik wil mee. D:


    •*• Lululu •*•

    Het ruikt hier naar koffiebonen. Ik drink geen koffie, dus waarom ruikt mijn kamer naar Koffiebonen?(cat)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Echt waar? Je vraagt wat er met me is? Doe niet zo raar mens.


    •*• Lululu •*•

    Elke keer als ik zie dat je nog niet online geweest bent, gaat mijn humeur weer wat meer naar de haaien...ik heb misschien nog niet zo veel gesproken met je, maar ik mis je aanwezigheid...je zou eigenlijk gisteren al online komen ;-; ik wil met je praten...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Een jongen die nooit aandacht gaf, gaat plotseling heel lief tegen je doen... Wat gebeurd er toch?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Wat houdt psychotherapie ook eigenlijk in? :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    JJHamblett schreef:
    Het ruikt hier naar koffiebonen. Ik drink geen koffie, dus waarom ruikt mijn kamer naar Koffiebonen?(cat)

    Omg. De Hemel. (H)_(H)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Crypte schreef:
    Elke keer als ik zie dat je nog niet online geweest bent, gaat mijn humeur weer wat meer naar de haaien...ik heb misschien nog niet zo veel gesproken met je, maar ik mis je aanwezigheid...je zou eigenlijk gisteren al online komen ;-; ik wil met je praten...


    Ik heb precies hetzelfde (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Meh, ik wil morgen écht niet werken :C 10 uur lang.. waarvan 5 uur alleen. Maarrrrr na deze week heb ik lekker 2 week vakantie. En dat betekent 2 week geen geld verdienen en dus moet ik echt alle uurtjes pakken die ik nog kan.


    -

    Stop met praten. D:
    Je bent eng in je slaap.


    •*• Lululu •*•

    Lolicia schreef:
    (...)
    Omg. De Hemel. (H)_(H)


    Wat wut? Ik ben ik de hemel? Awesome! Mijn kamer is de hemel^^ xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Omg, alsjeblieft, alles behalve een onvoldoende. Alsjeblieeeeeft.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.