• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 21:54 ]

    Blutbad schreef:
    (...)

    Die eerste vond ik niet zo goed, kan aan mij liggen maar hij praat snel en ik ben wel wat gewend.

    Ik vond het best wel goed, zeker voor je eerste filmpje maar ik hoorde volgens mij wel een accent. Dat vond ik wel leuk klinken vooral bij bepaalde woorden.


    Ik vind hem prima verstaanbaar, maar het ging ook meer over de inhoud dan stemgebruik.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nice video. Maar een outro zou nice zijn! :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Blutbad schreef:
    (...)

    Die eerste vond ik niet zo goed, kan aan mij liggen maar hij praat snel en ik ben wel wat gewend.

    Ik vond het best wel goed, zeker voor je eerste filmpje maar ik hoorde volgens mij wel een accent. Dat vond ik wel leuk klinken vooral bij bepaalde woorden.

    Dankje. (:
    Ja ik kom uit Twente, dus dat accent is waarschijnlijk ook wel hoorbaar haha

    CURLYMONSTER schreef:
    Oh, ik hoor dat je Twents bent met je 'o' en 'e' af en toe. Haha! (:

    Goed opgemerkt. :Y)

    Scorpia schreef:
    Nice video. Maar een outro zou nice zijn! :Y)

    Wordt aan gewerkt! ^^

    Elvenking schreef:
    (...)
    Dankje. (:
    Ja ik kom uit Twente, dus dat accent is waarschijnlijk ook wel hoorbaar haha


    Inderdaad, ik vind het juist wel leuk. Komt waarschijnlijk omdat ik soms ook een accent heb.


    Physics is awesome

    Elvenking schreef:
    (...)
    Wordt aan gewerkt! ^^

    Tof! :')


    Some people are art and do art at the same time

    Voor hun is het ...
    moet zijn, voor hén is het .. (ergens op driekwart zei je dat ! (: )

    Je kijkt telkens dezelfde kant op , en wat de andere al hadden gezegd , je praat een beetje monotoon !
    Maar dat geeft niet , ik vind je leuk praten & het is een supergoed eerste filmpje , :)
    Goed gedaan !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Scorpia schreef:
    (...)
    Tof! :')


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Blutbad schreef:
    (...)

    Inderdaad, ik vind het juist wel leuk. Komt waarschijnlijk omdat ik soms ook een accent heb.

    Accenten zijn leuk! Tenzij het te erg wordt en je het niet eens meer kan verstaan. :'D

    YourWolfLove schreef:
    Voor hun is het ...
    moet zijn, voor hén is het .. (ergens op driekwart zei je dat ! (: )

    Je kijkt telkens dezelfde kant op , en wat de andere al hadden gezegd , je praat een beetje monotoon !
    Maar dat geeft niet , ik vind je leuk praten & het is een supergoed eerste filmpje , :)
    Goed gedaan !

    Ah dankje! ^^
    Ja, ik zeg altijd 'hun' ipv hen. Voornamelijk omdat ik daar nooit op gecorrigeerd word hier omdat iedereen het doet haha.
    En thanks for the tips!

    Elvenking schreef:
    (...)
    Accenten zijn leuk! Tenzij het te erg wordt en je het niet eens meer kan verstaan. :'D


    Ik ben altijd wel verstaanbaar maar sommige mensen zoals die uit Den Haag die kan ik echt niet verstaan.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Ik ben altijd wel verstaanbaar maar sommige mensen zoals die uit Den Haag die kan ik echt niet verstaan.

    Mja, in principe kan ik het meeste nog wel gewoon verstaan. Achja, zo lang ze de woorden niet compleet veranderen vind ik accenten niet erg.

    Wrennah schreef:
    Ik vind het leuk, maar probeer niet zo monotoon te praten en hier en daar bewegen.