• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 21:54 ]

    Je praat zachtjes en een beetje monotoon.. de hele tijd dezelfde blik.
    Het bewerken/knippen is wel goed gedaan.

    En je kamer is awesome :3

    edit: ohja, de intro en outro kunnen ook wat beter.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 19:29 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben geabonneerd ^^.
    Je praat grappig, ghehe. Je hebt nog wel een awesome outro nodig! Nu eindigt ie zo uit het niets x'D.


    i put the fun in funeral

    Joker schreef:
    Je praat zachtjes en een beetje monotoon.. de hele tijd dezelfde blik.
    Het bewerken/knippen is wel goed gedaan.

    En je kamer is awesome :3

    edit: ohja, de intro en outro kunnen ook wat beter.


    Dat wilde ik dus ook zeggen, probeer wat enthousiaster te zijn en durf gewoon te bewegen etc. etc.
    Teskuh maakt altijd leuke vlogs, misschien kan je daar eens wat van kijken? Ze kreeg laatst een uitdaging om te gaan bowlen op straat met fantablikjes en een sinaasappel :Y)

    Oh en oh mascha doet het ook leuk! ;p

    + Je hebt idd een intro + outro nodig, haha. Misschien dat iemand dat voor je wilt maken, hier op Q zitten zat creatieve mensen.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 19:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Joker schreef:
    Je praat zachtjes en een beetje monotoon.. de hele tijd dezelfde blik.
    Het bewerken/knippen is wel goed gedaan.

    En je kamer is awesome :3

    edit: ohja, de intro en outro kunnen ook wat beter.

    Ja, daar moet ik nog wel aan gaan werken hehe
    Dankje! c:
    En ja, I know dat heb ik ook in de beschrijving gezegd, maar dat moet ik nog maar een keer gaan verzinnen.

    Backfire schreef:
    Ik ben geabonneerd ^^.
    Je praat grappig, ghehe. Je hebt nog wel een awesome outro nodig! Nu eindigt ie zo uit het niets x'D.

    Haha thanks, ja dat moet ik nog gaan maken. c:

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Dat wilde ik dus ook zeggen, probeer wat enthousiaster te zijn en durf gewoon te bewegen etc. etc.
    Teskuh maakt altijd leuke vlogs, misschien kan je daar eens wat van kijken? Ze kreeg laatst een uitdaging om te gaan bowlen op straat met fantablikjes en een sinaasappel :Y)

    Oh en oh mascha doet het ook leuk! ;p

    + Je hebt idd een intro + outro nodig, haha. Misschien dat iemand dat voor je wilt maken, hier op Q zitten zat creatieve mensen.

    De outro/intro kan ik zelf maken. Ben creatief genoeg en heb er de programma's ook voor. :Y)
    En bedankt voor de voorbeelden!

    Ik vind het leuk. Alleen wat hierboven is gezegd.
    En je valt wat in herhaling met 'actie'.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 19:36 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ben geabonneerd! ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vind het zelf een beetje droog, het leek wel een verplicht film verslag voor school waarbij je gewoon een lijstje afging. Ik kijk veel films reviews en ik raad je aan om deze filmpjes te kijken :Y)



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Pompeji schreef:
    Ik vind het leuk. Alleen wat hierboven is gezegd.
    En je valt wat in herhaling met 'actie'.

    Dat viel mij ook al op tijdens het terugkijken... Awkward haha

    Ik vind het leuk, maar probeer niet zo monotoon te praten en hier en daar bewegen.


    -

    Abelard schreef:
    Ik ben geabonneerd! ;D.

    Yay thanks! ^^

    Sinistre schreef:
    Ik vind het zelf een beetje droog, het leek wel een verplicht film verslag voor school waarbij je gewoon een lijstje afging. Ik kijk veel films reviews en ik raad je aan om deze filmpjes te kijken :Y)

    Jaa, I know, beetje slecht maargoed, het is mijn eerste video dus ik had nog een beetje moeite. :'D

    Sinistre schreef:
    Ik vind het zelf een beetje droog, het leek wel een verplicht film verslag voor school waarbij je gewoon een lijstje afging. Ik kijk veel films reviews en ik raad je aan om deze filmpjes te kijken :Y)




    Die eerste vond ik niet zo goed, kan aan mij liggen maar hij praat snel en ik ben wel wat gewend.

    Ik vond het best wel goed, zeker voor je eerste filmpje maar ik hoorde volgens mij wel een accent. Dat vond ik wel leuk klinken vooral bij bepaalde woorden.


    Physics is awesome

    Oh, ik hoor dat je Twents bent met je 'o' en 'e' af en toe. Haha! (:


    Pretty is just a pretty word.