• Hoi!

    Ik heb een vraagje haha
    Afgelopen weekend ben ik op stap gegaan en hebben mijn 2 vriendinnen en ik een groepje jongens ontmoet. 1 (S) daarvan vroeg mijn nummer op het laatst en we hebben dan ook nummers uitgewisseld.

    Mijn vriendin praat nu met een vriend van S, laten we hem W noemen, hahah. En ze praten via whatsapp. Ook ik heb een keertje met S gepraat, hij is alleen weg op het moment dus we hebben niet vaker dan 1x gepraat.

    Mijn andere vriendin, die er ook bij was, keurt dit helemaal af. Omdat ze het stom vindt en ze vindt dat je opstap geen mensen kan ontmoeten om we vervolgens mee te gaan praten. Even voor de duidelijkheid: ik heb nog nooit mijn nummer gegeven aan iemand op stap, behavle aan S, omdat hij heel aardig was en er niet verkeerd uit zag. Maar heeft mijn vriendin gelijk, en is het belachelijk dat ik met hem praat en er misschien vrienden mee word (of meer :p)??

    Wat is jullie mening??

    Xx


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik heb erg veel mensen op stap ontmoet, waarvan drie nu goede vrienden zijn. Het is jou keuze.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Als je op stap gaat, ontmoet je volgens mij de meeste mensen. De beste manier om mensen te ontmoeten. En praten is verder niks mee, maar als je het nog altijd niet vertrouwd om af te spreken kun je altijd iemand anders meenemen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Waarom belachelijk? Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Jouw vriendin die het belachelijk vindt, vind ik naar mijn mening belachelijk. Het lijkt precies alsof ze jaloers is haha :')

    Thanks ik begon namelijk te twifelen. Want een paar vrienden van me zijn het ook nog met haar eens. Overigens, S is een vriend van een meisje die ik ken en die zegt dat het een hele aardige jongen is haha.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ja, het is belachelijk om met mensen te praten, hoe durf je toch.
    Je vriendin had absoluut gelijk.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Misschien is die vriendin gewoon een beetje jaloers dat je een leuke jongen ontmoet hebt. En het is totaal niet belachelijk.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben het met iedereen hierboven eens.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het lijkt mij juist een goede manier om mensen te ontmoeten en als je daar dan ook nog vriendschappen (of meer) aan overhoud, is dat toch mooi? Niks mis mee als je het mij vraagt.

    Meestal hoor je dit soort verhalen bij mensen die elkaar op internet ontmoeten lol.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik heb mijn huidige vriend leren kennen toen ik op stap was, en zo ook meerdere goede vriendschappen gesloten. In mijn ogen is daar dus niks mis mee.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Daar is niks mis mee :') Beetje sociaal contact is nooit verkeerd. En ik heb mijn vriend op stap leren kennen dus ik vind het heel normaal ^^


    -

    Waarom zou dat verkeerd zijn :W
    Dat is toch juist gezellig..


    It's never gonna happen, Guys.

    nee, dat is absoluut niet belachelijk!
    sociaal contact is goed toch? (:

    Belachelijk? Vreemd; hoe moet je anders nieuwe vrienden ontmoeten? Mij lijkt het allemaal prima in orde!


    If you're going through hell; keep going

    Destined schreef:
    Ja, het is belachelijk om met mensen te praten, hoe durf je toch.
    Je vriendin had absoluut gelijk.


    Some people are art and do art at the same time

    Frayed schreef:
    Belachelijk? Vreemd; hoe moet je anders nieuwe vrienden ontmoeten? Mij lijkt het allemaal prima in orde!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque