• Zijn er hier mensen die een serieus Youtube-kanaal hebben en deze ook goed onderhouden?
    Ik wil er zelf namelijk één starten (ik heb de channel al, er staat ook al een video op maar die is alweer een jaar oud).
    Maar mijn probleem is nu; ik kan maar niet beslissen wat voor soort video's ik ga maken. In ieder geval geen make-up shizzle want daar doe ik niet aan.
    Suggesties, ideeën en show me your Youtube please!

    Edit:
    Zou ik het Engels gesproken doen of Nederlands?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 12:47 ]

    Gewoon de dingen die jouw bezig houden; hobby's, dingen die je irriteren, de meeste leuke channels zijn een combinatie van blogs- sketches- en youtube challenges zoals Draw my life


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Gewoon de dingen die jouw bezig houden; hobby's, dingen die je irriteren, de meeste leuke channels zijn een combinatie van blogs- sketches- en youtube challenges zoals Draw my life

    Geen slecht idee, maar ik vraag me dan altijd af hoe je zo'n channel begint. Want om nou random een blog te maken...
    En ik zit te twijfelen of ik Engels moet gaan praten of Nederlands. Engels kan wel meer kijkers trekken maarja. :\

    Ik heb er één voor trailers voor mn stories, voor de rest gebruik ik het verder niet eigenlijk ...


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Ik heb er één voor trailers voor mn stories, voor de rest gebruik ik het verder niet eigenlijk ...

    Ja, ik heb ook nog wel een account voor mijn bewerkte video's, maar daar staan copyrights op dus daar kan ik niet serieus mee verder werken omdat de kans bestaat dat het een keer van youtube wordt gehaald.

    Ik deed speed drawings uploaden. Heb ze inmiddels op privé gezet, aangezien ze best oud waren. :L


    I live for the applause, you will die for it.

    Vloggen, sketches?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Doe wat jij het leukste vind, want daar heb jij het meeste plezier aan en dat zullen je kijkers ook merken :Y)

    Ik heb een tijd lang, samen met iemand anders, Minecraft Survival gedaan op een MC server waar ik admin op was. Dat was op zich al leuk om te doen, maar het was nog leuker om te zien dat mensen het volgden ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Joker schreef:
    Ik deed speed drawings uploaden. Heb ze inmiddels op privé gezet, aangezien ze best oud waren. :L

    Oh, dat deed ik eerst ook nog een paar keer. Maar die video's hebben Youtube niet eens gehaald. :'D
    DarkSavior schreef:
    Doe wat jij het leukste vind, want daar heb jij het meeste plezier aan en dat zullen je kijkers ook merken :Y)

    Ik heb een tijd lang, samen met iemand anders, Minecraft Survival gedaan op een MC server waar ik admin op was. Dat was op zich al leuk om te doen, maar het was nog leuker om te zien dat mensen het volgden ;p

    Yeah, maar ik vind heel veel dingen leuk om te doen. En ik weet niet of het dan wel verstandig is om alles door elkaar te doen. Ik heb niet zoveel zin om meerdere accounts aan te maken namelijk. :'D
    Minecraft is wel leuk. Maar het is nu zo bekend dat ik denk dat het niet meer veel mensen trekt überhaupt. Hmm, moeilijk moeilijk.

    Laat je het wel weten wanneer je begint? Dan ga ik subscriben :3.
    Ik wil ook al best lang een serieus YT kanaal starten, maar weet ook niet goed wat ik moet doen (en durf het niet).


    i put the fun in funeral

    Maak stopmotion video's c:


    26 - 02 - '16

    Dat gaat misschien heel gek klinken en ik weet ook niet of het bij jou past maar misschien filmpjes maken wat jij van een bepaald boek/film vind? En als je eerste filmpje dan een succes is kan je misschien in je tweede filmpje vragen of er nog verzoekjes zijn voor een bepaald boek/film.


    Physics is awesome

    Backfire schreef:
    Laat je het wel weten wanneer je begint? Dan ga ik subscriben :3.
    Ik wil ook al best lang een serieus YT kanaal starten, maar weet ook niet goed wat ik moet doen (en durf het niet).

    Will do. c:
    Waarom durf je het niet dan? Als je praatvideos gaat maken of iets dergelijks, dan praat je enkel tegen een camera. Het is niet alsof je daadwerkelijk voor een grote groep mensen staat. ^^

    Alecia schreef:
    Maak stopmotion video's c:

    Mwah, daar heb ik het geduld niet voor haha.

    Blutbad schreef:
    Dat gaat misschien heel gek klinken en ik weet ook niet of het bij jou past maar misschien filmpjes maken wat jij van een bepaald boek/film vind? En als je eerste filmpje dan een succes is kan je misschien in je tweede filmpje vragen of er nog verzoekjes zijn voor een bepaald boek/film.

    Geen slecht idee! Dankje hier kan ik wel iets mee ;D

    Elvenking schreef:
    (...)
    Yeah, maar ik vind heel veel dingen leuk om te doen. En ik weet niet of het dan wel verstandig is om alles door elkaar te doen. Ik heb niet zoveel zin om meerdere accounts aan te maken namelijk. :'D
    Minecraft is wel leuk. Maar het is nu zo bekend dat ik denk dat het niet meer veel mensen trekt überhaupt. Hmm, moeilijk moeilijk.

    Je kunt playlists maken. Er zijn heel veel mensen die van alles door elkaar doen, maar wel consequent.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.