• Niet geschikt voor gevoelige kijkers

    Ik vond dit filmpje op facebook met de volgende tekst eronder:

    Deze "Mama van het jaar" schijnt inmiddels te zijn voorgesteld aan de medewerkers van jeugdzorg. Goed zo. Maar wie heeft het filmpje gemaakt dan? Dat is dus de vader.
    Het filmpje is, voor zover ik begrepen heb, al een paar jaar oud. Toch heeft de vader, die inmiddels weer in Turkije woont, er voor gekozen om het pas te openbaren op het moment dat hij zijn kinderen niet meer mag zien. Nu is het opeens WEL zielig.

    Beste "Papa van het jaar", jij bent net zo erg!
    Sadece kadar kötüsün!




    Ik heb het filmpje gekeken en ik vond het afschuwelijk. Wie doet nou zoiets bij zijn/haar kinderen?!
    En wat vinden jullie hiervan?


    26 - 02 - '16

    Die vrouw verdient echt een lap rond haar oren (cat)
    Ik heb hier gewoon geen woorden voor.
    Een kind kan wel eens een tik verdienen, maar dat wil niet zeggen dat je er zo ver in moet gaan dat het kind bijna stikt.
    Sommige mensen verdienen het echt om eens goed bijgespijkerd te worden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Younique schreef:
    No words for shit like this.


    •*• Lululu •*•

    Elvenking schreef:
    Ik kan hier dus echt niet tegen. Dat een kind een keer een tik op zijn vingers kan krijgen; oké. Maar om eten in haar keel te duwen... Nee, dat gaat te ver.


    Echt afschuwelijk.


    Tijd voor koffie.

    Threnody schreef:
    Dit vind ik gewoon ziek. Wie doet zijn kind nou zoiets aan?


    Pretty is just a pretty word.

    Assassin schreef:
    Getver, dat kind gaat er gewoon bijna van overgeven en op haar bord, haar moeder duwt het zo opnieuw haar strot in. Dat gaat echt wel heel ver.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Backfire schreef:
    Heb zin om mijn vuist in dat wijf d'r strot te douwen, haar te laten kotsen en dan dwingen het op te eten. Such fun!

    Ik krijg de neiging om bij die moeder het zelfde te doen maar dan tien keer erger.


    Say you love me, as much as i love you.

    Dat is gewoon. Bah. Als het er terug uit komt duw je het er toch niet meer in?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Verlept mens o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jezus, wat een kutwijf. Ik zou haar zo willen kruisigen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Younique schreef:
    No words for shit like this.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    En dit is nou de reden waarom sommige mensen niet geschikt zijn om kinderen op te voeden. Bah.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Waarom zou ze dat kind willen laten kotsen? Serieus, dat kind stikt in der eten en jij gooit er nog wat bij om het af te maken. Zielig meisje.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Tyrion schreef:
    Die vrouw verdient echt een lap rond haar oren (cat)
    Ik heb hier gewoon geen woorden voor.
    Een kind kan wel eens een tik verdienen, maar dat wil niet zeggen dat je er zo ver in moet gaan dat het kind bijna stikt.
    Sommige mensen verdienen het echt om eens goed bijgespijkerd te worden.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Macabre schreef:
    Ik ben iemand die tegen een hoop dingen kan, maar kinder- en dierenmishandeling... nee, bah. Die mensen hebben het recht niet om vrij rond te lopen.
    Ik ga het filmpje niet kijken, trouwens, ik kan er heel slecht tegen. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.