• Niet geschikt voor gevoelige kijkers

    Ik vond dit filmpje op facebook met de volgende tekst eronder:

    Deze "Mama van het jaar" schijnt inmiddels te zijn voorgesteld aan de medewerkers van jeugdzorg. Goed zo. Maar wie heeft het filmpje gemaakt dan? Dat is dus de vader.
    Het filmpje is, voor zover ik begrepen heb, al een paar jaar oud. Toch heeft de vader, die inmiddels weer in Turkije woont, er voor gekozen om het pas te openbaren op het moment dat hij zijn kinderen niet meer mag zien. Nu is het opeens WEL zielig.

    Beste "Papa van het jaar", jij bent net zo erg!
    Sadece kadar kötüsün!




    Ik heb het filmpje gekeken en ik vond het afschuwelijk. Wie doet nou zoiets bij zijn/haar kinderen?!
    En wat vinden jullie hiervan?


    26 - 02 - '16

    Op 1.50 zegt de vader ook iets van ''Snel, meisje''. Zo van schiet op met het eten.
    Maar w/e het is sowieso dom dat die vader geen Nederlands kan en die moeder.. ja. :')
    Heb 't hele verhaal gelezen, bleek dat die moeder de vader bedreigde met het beëindigen van zijn Nederlandse shit, dat hij niet meer naar NL mag komen en zijn kinderen dus niet meer mag zien.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Op 1.50 zegt de vader ook iets van ''Snel, meisje''. Zo van schiet op met het eten.
    Maar w/e het is sowieso dom dat die vader geen Nederlands kan en die moeder.. ja. :')
    Heb 't hele verhaal gelezen, bleek dat die moeder de vader bedreigde met het beëindigen van zijn Nederlandse shit, dat hij niet meer naar NL mag komen en zijn kinderen dus niet meer mag zien.


    Ik heb het verhaal ook gelezen, maar het gaat mij om wat ze hun kinderen aandoen.


    26 - 02 - '16

    Ik kan hier dus echt niet tegen. Dat een kind een keer een tik op zijn vingers kan krijgen; oké. Maar om eten in haar keel te duwen... Nee, dat gaat te ver.

    Alecia schreef:
    (...)

    Ik heb het verhaal ook gelezen, maar het gaat mij om wat ze hun kinderen aandoen.
    Ja, beetje overdreven..


    I live for the applause, you will die for it.

    Elvenking schreef:
    Ik kan hier dus echt niet tegen. Dat een kind een keer een tik op zijn vingers kan krijgen; oké. Maar om eten in haar keel te duwen... Nee, dat gaat te ver.


    16 - 09 - '17

    Ik ben iemand die tegen een hoop dingen kan, maar kinder- en dierenmishandeling... nee, bah. Die mensen hebben het recht niet om vrij rond te lopen.
    Ik ga het filmpje niet kijken, trouwens, ik kan er heel slecht tegen. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Ik ben iemand die tegen een hoop dingen kan, maar kinder- en dierenmishandeling... nee, bah. Die mensen hebben het recht niet om vrij rond te lopen.
    Ik ga het filmpje niet kijken, trouwens, ik kan er heel slecht tegen. :'D


    Daarom heb ik er ook een waarschuwing bij gezet (;
    Maar ik ben het met je eens hoor. Mijn maag draaide zich gewoon bijna om en ik kon dan ook niet het hele filmpje kijken. Dat kon ik gewoon niet verdragen, zo boos werd ik om hoe die ouders deden.


    26 - 02 - '16

    Getver, dat kind gaat er gewoon bijna van overgeven en op haar bord, haar moeder duwt het zo opnieuw haar strot in. Dat gaat echt wel heel ver.


    Your make-up is terrible

    Dit vind ik gewoon ziek. Wie doet zijn kind nou zoiets aan?


    From these ashes, I will rise

    Elvenking schreef:
    Ik kan hier dus echt niet tegen. Dat een kind een keer een tik op zijn vingers kan krijgen; oké. Maar om eten in haar keel te duwen... Nee, dat gaat te ver.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Heb zin om mijn vuist in dat wijf d'r strot te douwen, haar te laten kotsen en dan dwingen het op te eten. Such fun!


    i put the fun in funeral

    Ik kan sowieso niet tegen mishandeling en ik vind het echt laf. Maar dieren en kindermishandeling is gewoon iets wat er bij mij niet in gaat. Daarom kijk ik het filmpje ook niet.


    Physics is awesome

    No words for shit like this.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Younique schreef:
    No words for shit like this.

    rt


    Some people are art and do art at the same time

    Dit is gewoon te laf voor wooden. Arm kind. :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."