• Toen ik gister naar de bioscoop ging om Spijt te kijken. (machtig goede film.)
    Kwam ik erachter dat de zoon van Daniel Boissevain in de film speelt, Robin dus.
    Mijn vriendinnen en ik waren het er wel over eens dat hij best wel knap was en nu ontwikkelen wij langzaam aan een obsessie voor die gozer, haha.
    (Al moet ik wel zeggen dat ik snel een obsessie voor iemand heb.)
    Hij is als het goed is zestien en dat hij Daniels zoon is, is gewoon een pluspunt.



    Wat vinden jullie ? En hebben jullie ook een Nederlands jonge/oude acteur die jullie leuk vinden ?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 14:41 ]


    Danmarks Dynamite.

    haha ik ken hem en zijn vader niet en ik ben belg en ik heb meestal een zwak voor acteurs die engels praten :Y) (like Logan Lerman)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Maliksch schreef:
    (...)

    Nu ben ik wel jaloers, haha. Nouja, ooooit misschien zie ik hem nog.


    Castbezoek in de bioscoop, de kaarten waren helemaal niet snel uitverkocht, haha. Ik heb zelfs nog heel even met de regisseur staan praten. c:


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Castbezoek in de bioscoop, de kaarten waren helemaal niet snel uitverkocht, haha. Ik heb zelfs nog heel even met de regisseur staan praten. c:


    Super leuk ! omfg. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Thijs Römer en Victor Reinier (De jonge dan). En Gerard Ekdom. Ik weet het, geen acteur.


    MAAR KOM OP DIT IS CUTE

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 19:59 ]


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Hij is niet loelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn vriendinnen en ik hadden precies hetzelfde! Hij is echt zó knap.


    I can't define who I am.

    TragicYouth schreef:
    Mijn vriendinnen en ik hadden precies hetzelfde! Hij is echt zó knap.


    Ja, precies. c:


    Danmarks Dynamite.

    Jezus, die lijkt wel op z'n vader, ja. O_O


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahahahaha wat toevallig, ik ben zo "langzamerhand" ook een obsessie voor hem aan het ontwikkelen. Weet je wel hoeveel dezelfde dingen wij leuk vinden haha.


    Okay? Okay.

    Lianmin schreef:
    Hij is inderdaad knap en ik wil 'Spijt' ook nog zien (:

    Ik had een obsessie voor Martijn Lakemeijer, die ene uit 'Oorlogswinter', maar dat is nu wel over..


    Same here! Ik was echt verliefd op Martijn hahaha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Thijs Römer. Sowieso hij. En Sjoerd uit GTST, die heet in het echt Guido Spek. En verder vind ik Martijn Krabbé ook heel leuk. c:

    En ik vind Dré Hazes Junior ook leuk.

    Eigenlijk vind ik veel Nederlandse beroemdheden heel leuk, maar dat komt ook omdat ik - als één van de weinigen - ook heel erg van Nederlandse films hou.


    Chaos is a ladder.

    Mijn smaak qua acteurs gaat al vaak uit naar 35+. :Y)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Helemaal niet mijn smaak.


    Take me to wonderland

    Ik ga toch voor z'n vader.
    Vooral in Gooische Vrouwen vind ik hem geweldig!


    Tell me about it, stud.